سومین جلسه شورای تخصصی کتاب برگزار شد

سومین جلسه شورای تخصصی کتاب برگزار شد

سومین جلسه شورای تخصصی کتاب دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، روز سه شنبه دوم خرداد در دفتر انتشارات برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر کردوار نیوز؛ در این جلسه که با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و نرگس یزدی (مدیر دفتر آموزش، پژوهش، و انتشارات نمایش) ،منصور براهیمی، حمیدرضا افشار و داوود دانشور برگزار شد، بر ضرورت تعیین اولویت های دفتر انتشارات تاکید شد.

در همین راستا انتشار آثاری مرتبط با تئاتر کامیونیتی(با نگاه خاص به حمایت از هنرمندان و پژوهشگران استان ها)،پژوهش اجرایی،مطالعات تئاتر و اجرا،دراماتورژی،تئاتر و اجرای دیجیتال و رسانه های نوین در اولویت چاپ قرار گرفت.

همچنین نرگس یزدی(مدیر دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش)اعلام کرد: با توجه به منتشر نشدن ماهنامه نمایش در ماه های گذشته، دو ویژه نامه موضوعی به زودی منتشر خواهد شد که نخستین ویژه نامه به دراماتورژی اختصاص خواهد داشت و از آن پس انتشار ماهنامه به صورت منظم ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکرست که اعضای شورای تخصصی کتاب در گزینش آثار تالیفی و ترجمه و ارائه مشورت در پروژه‌های آموزشی و پژوهشی با دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش همکاری می کنند.

منصور براهیمی،حمیدرضا افشار، محمدباقر قهرمانی، حسین فدایی حسین، داوود دانشور و کاظم نظری اعضای شورای تخصصی کتاب انتشارات نمایش هستند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل