نکات مهم خرید اینترنتی لباس زنانه

حتما برای شما نیز تابحال پیش آمده است که در وب سایت ها و یا سایر شبکه های اجتماعی مدل لباسی را دیده اید و از آن خوشتان آمده است؛ تصمیم به خرید آن دارید اما ته دلتان نگرانی دارید و از اینکه خرید خود را نهایی کنید دودل هستید. به شما حق می دهیم که نگرانی بابت خرید غیرحضوری داشته باشید؛ اما اگر دستورالعمل های خرید اینترنتی را بدانید با اطمینان خاطر بیشتری سفارش تان را نهایی خواهید نمود و از تجربه یک خرید عالی لذت می برید.

دلایل عدم اطمینان به خرید آنلاین

به نظرتان ریشه این نگرانی و عدم اطمینان خرید اینترنتی از کجاست؟ برخی از افراد تا محصول مدنظرشان را از نزدیک نبینند و آن را لمس نکنند به هیچ وجه راضی به خرید نمی شوند. برخی دیگر همان تعامل اجتماعی که بین افراد در خرید حضوری بوجود می آید را می پسندند و از صحبت های فروشنده حس اطمینان خاطر دریافت می کنند.

مهمترین دلیلی که می توان برای عدم خرید بصورت آنلاین بیان نمود، وجود برخی فروشگاه های اینترنتی پوشاک بانوان است که انواع لباس زنانه مانند (شومیز زنانه، شومیز ساده، شومیز زنانه در مدل های مجلسی، شیک، رسمی و شلوار زنانه ساده و مجلسی) را با قیمت بالا ولی کیفیت پایین ارائه می دهند و خدمات پس از فروش مانند تعویض و مرجوعی ندارند. وجود این آنلاین شاپ ها اطمینان را از بانوان سلب کرده است.

اما شما می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاه اینترنتی خرید لباس زنانه باکیفیت مانند: digikala, banimode,arawear,digistyle با رعایت برخی نکات که در ادامه بیان می کنیم، خریدی موفق و لذت بخش داشته باشید و در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید، محصولی باکیفیت و عالی را دریافت نمایید.

نکاتی که در زمان خرید آنلاین باید مدنظرتان باشد

سایز دقیق خود را بدست آورید

سایز لباس برند به برند و حتی با توجه به سری های تولید با یکدیگر متفاوت هستند. در خرید غیرحضوری امکانی برای پرو کردن لباس نداریم، از این رو می بایست بوسیله یک متر این اندازه های مرسوم را خودتان بدست آورید:

در صورتی که نمی دانید چگونه باید اندازه گیری کنید از یک خیاط کمک بگیرید و یا اینکه به راهنمای اندازه گیری در فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

جنس پارچه های مختلف را بشناسید

شناخت انواع مختلف پارچه که در دوخت لباس زنانه مرسوم هستند را جدی بگیرید. برای خرید فقط به دیدن عکس لباس اکتفا نکنید. ویژگی های محصول و جنس پارچه را بخوانید و با یک جستجوی کوچک در اینترنت در مورد ویژگی های پارچه اطلاعات بدست آورید. چرا این کار لازم است؟

نظرات کاربران را بخوانید

با مطالعه نظرات کاربران درباره یک کالای مشخص می توانید اطلاعات مفیدی را از تجربه خرید سایر افراد بدست آورید. با خواندن نظرات منفی و مثبت کاربران در مورد جنس لباس، کیفیت و حتی تنخور و مهمتر از همه تطابق عکس با محصول دریافتی را متوجه خواهید شد.

قوانین خرید از سایت را بخوانید

در مورد قوانین خرید از سایت، نحوه ارسال و نحوه مرجوع کردن کالا اطلاعات بدست آورید. مثلا دقت کنید که آیا مرجوع کردن کالا با پرداخت هزینه است یا بدون پرداخت! مدت زمانی که می توانید کالا مرجوع کنید تا چند روز است؟ شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

خرید شومیز زنانه مهمترین پوشاک بانوان

خرید شومیز زنانه برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد. شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

شومیزهای زنانه دارای دسته بندهای مختلفی براساس نوع الگو و نوع دوخت هستند. همانطور که گفته شد شومیزها از پرکاربردترین و محبوب ترین لباس های زنانه هستند که با هر استایلی می توان آنها را پوشید و بسته به شرایط و موقعیت قابل استفاده هستند. تفاوت عمده ای که یک شومیز زنانه آراور با بلوز دارد در دکمه دار بودن شومیزهاست. الگوی دوخت بلوزها معمولا جلوبسته است ولی شومیزها را می توان هم جلوباز و جلوبسته در بازار مشاهده نمود.

خرید انواع لباس زنانه ترک و ارزان

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

اگه به دنبال خاص و برازنده بودن هستید، کافیه آراور رو سرچ کنید و از فروشگاه و محصولات ما دیدن بفرمایید و بادقت و حوصله‌ لباس موردنظرتون رو انتخاب کنید تا ما باعشق براتون آماده و ارسال کنیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد.

تیم ما در تلاش هست تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.

کانال های ارتباطی با آراور:

شماره های تماس: 02532906070 – 09199702792

ایمیل: arawearco@gmail.com

آدرس: قم بلوارامین کوچه 15 پلاک 12

خروج از نسخه موبایل