هرمزی: حریف اسیر باور مردان قشقایی شد

ایران |زمین |فوتبال

کردوار نیوز / فارس سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از پیروزی مقابل رهبر بادران گفت: “این یک بازی غیر معمول بود و حریف اسیر اعتقادات و روش های مردان قشقایی شد.”

تیم قشقایی شیراز هفته پانزدهم لیگ فوتبال ایران را با پیروزی عالی سپری کرد. این تیم که در رده پانزدهم جدول قرار دارد ، بعدازظهر شنبه 23 مارس در تهران مقابل تیم بادران پیشرو بازی کرد و موفق شد میزبان ثروتمند را شکست دهد.

در این مسابقه ایمان اکبری مدافع بدره به اشتباه در دقیقه اول قشقایی ، محمد آژیر در دقیقه 60 و محمد خادمی در دقیقه 67 ، پویا سیف پناهی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

داریوش هرمزی ، سرمربی قشقایی پس از بازی به کردوار نیوز گفت: بازی امروز فوق العاده بی نظیر بود. میزبان آماده ادامه بازی بود اما توسط تیم قشقایی گیر افتاد. از یک طرف ، مناطق نفوذ حریف را کاملاً بستیم ، از طرف دیگر با دو مهاجم بازی کردیم و فرم هجومی داشتیم.

داریوش هرمزی افزود: ما با انتقال توپ به گوشه های زمین چند اشتباه مرتکب شدیم و به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شدیم گل زدیم. این پیروزی متعلق به بازیکنانی است که پس از دریافت مبلغی بسیار اندک ، همه کارها را برای قشقایی انجام می دهند. تیم ما از نظر اخلاقی نیز بسیار خوب بود ، آنها بازی را با خویشتن تماشا می کردند. حریف را هم خوب یاد گرفتیم. در چند دقیقه از بازی تیم ما دست کم گرفته شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم و بازی را بردیم.

وی گفت: “ما در این مسابقه داور خوبی دیدیم ، اما در ضربات پنالتی برای بادران ، توپ به اشتباه به مدافع ما برخورد كرد و او فكر كرد.”

به گزارش کردوار نیوز ، تیم قشقایی با این پیروزی 17 امتیازی شد و با دو پله صعود در رده سیزدهم قرار گرفت. بادران نیز با افت چهار پله ای روبرو شد و در سکوی پنجم جدول ایستاد. قشقایی در دوازدهم در هفته شانزدهم مسابقه در اسفندماه شیراز میزبان تالش چوکا خواهد بود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل