هزینه های خرید سوله به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های خرید سوله به موارد بستگی دارد و روش محاسبه آنها نیز متفاوت است.  سوله هایی که در قدیم ساخته می شدند قیمت بالایی داشتند اگرچه از استحکام و کیفیت مطلوبی برخوردار بودند،اما به دلیل وزن بالای این سازه ها هزینه بیش تری در این باره صرف می شد . عجین شده است از این رو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند . توجه داشته باشید که قیمت نهایی سوله نو و دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

همانگونه که حتما اطلاع دارید همه چیز فقط بحث هزینه های مصالح بکار رفته در ساخت سوله نیست. بعبارت دیگر موضوع امور فنی و مواردی مثل محیط زیست و محل قرارگیری سوله و امثالهم نیز میتواند در هزینه و قیمت نهایی نقش آفرین باشد.

توصیه همیشگش ما مراجعه به املاک صنعتی معتبر که مشاوران مجرب دارد مثل املاک صنعتی سوله تاپ است که واقعا حرفه ای و کاربلد هستند البته ایران کارخانه هم در این حوزه خوب فعالیت می کند. سوله ای که برای بار دوم مورد استفاده قرار می گیرند باید سوله ی اولیه با استفاده از مصالح مرغوب ساخته شده باشد. قیمت سوله دست دوم معمولا بر اساس میزان تخریب سوله اولیه، کیفیت سوله و میزان فولاد و به کار رفته و نرخ روزانه بستگی بستگی دارد. افرادی که اقدام به خرید سوله ی ارزان و دست دوم می کنند باید سوله ی مورد نظر را به متخصصین و مهندسین حرفه ای سپرده و محاسبات لازم روی آنها انجام گیرد.

نکته ای در خبرگزاری ایسنا  درباره این نوشتارعنوان شده که خوب است اینجا هم اشاره کنیم : ” یکی از مراحل مهم در خرید سوله موضوع قیمت گذاری آن است که فاکتورهای زیادی بر آن تاثیر می گذارد که به دو مورد بسنده میکنیم :

اگر طرف قرارداد، هریک از انواع اشخاص حقوقی باشد، باید این مشخصات را تکمیل کنید: نام کامل شرکت، کد اقتصادی، کد ثبتی، آدرس، کد پستی و شماره تماس. توجه کنید که نمونه قرارداد خرید سوله میان خریدار و فروشنده و قائم مقامان قانونی آنها مثل وراث، به طور کامل الزام آور است. همانطور که در ابتدا اشاره شد، سوله ها کاربرد گوناگونی دارند. مثل سولههای مرغداری، ورزشی و غیره. اندازه سوله ها نیز متفاوت است و با توجه به مساحت مورد نیاز متقاضیان، تعیین میشود. پس در زمان تنظیم نمونه قرارداد فروش سوله مشخصاتی را که سبب تفاوت سوله مورد معامله از انواع دیگر میشود را بنویسید.

نقد: وجه معامله همان لحظه و بعد از امضای قرارداد پرداخت میشود که در این صورت، مبلغ، تاریخ و طریقه پرداخت وجه (از قبیل پرداخت وجه نقد و روشهای دیگر) در متن نمونه قرارداد خرید سوله نوشته میشود. اقساط: اگر از روش پرداخت اقساطی استفاده میکنید، تعداد اقساط، زمان پرداخت، مبلغ هر قسط و روش پرداخت آن را به طور دقیق بنویسید. 1. هر یک از طرفین قرارداد خرید سوله میتواند قبل از این که حاضران جلسه را ترک کنند، آن قرارداد را فسخ کنند (خیار مجلس). 2. اگر به شروط ضمن معامله عمل نشود، طرفی که شرط به نفع او شده است میتواند قرارداد را فسخ کند (خیار تخلف از شرط).

قرارداد خرید سوله یکی از انواع قرارداد خرید کالا و از آن دست معاملاتی است که مورد توجه اشخاص متفاوت قرار میگیرد. سوله را میتوان سازهای تعریف کرد که کاربردهای متفاوت دارد. مثل سوله صنعتی، سوله ورزشی، سوله نظامی، سوله تجاری و حمل و نقل و غیره. بنابراین سوله را میتوان به دپو (انبار کردن) کالا و انجام فعالیتهای روزانه تجاری و مانند اینها اختصاص داد. حال سوالی که مطرح میشود این است که چگونه میتوان نمونه قرارداد فروش سوله را به شکلی تنظیم کرد که از اعتبار قانونی برخوردار باشد؟ حقوق شما به عنوان فروشنده یا خریدار در قرارداد خرید سوله چیست؟ در ادامه متن پاسخ این سوالات را به شما خواهیم گفت.

شرکت سوله سازی آذین صدرا جهت یاری رساندن به هم وطنان عزیز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا قیمت سوله در سال 99 را در حد مطلوب و منصفانه نگه دارد . پیش بینی هایی که از قیمت های آهن در سال 99 تخمین زده می شوند مسلما بر روی قیمت سوله نیز تاثیر خواهند گذاشت . اما همواره می توان قیمت های تقریبی را برای هر متر سوله ارائه نمود . توجه داشته باشید که تمامی قیمت های ارائه شده در وب سایت صدرا ممکن است در اثر نوسانات بازار دچار تغییر شوند و مقدار جزئی با قیمت های ارائه شده در این جدول تفاوت داشته باشند .

قیمت سوله در سال 99 یکی از دغدغه های مردم در این بازار آشفته می باشد و سوال همیشگی مشتریان ما نیز می باشد . ما قبلا در بخش قیمت سوله در سال 98 یک جدول قیمت مناسب برای مشتریان عزیز ارائه نمودیم که قیمت مربوطه با توجه به تمامی فاکتور های موجود در همان سال و نوسانات بازار آهن ارائه می شود . شرکت ها و پیمانکاران زیادی که آماده انجام پروژه خود هستند به دنبال شرکت سوله سازی معتبر جهت همکاری می باشند .

خروج از نسخه موبایل