واکنش کنعانی به اظهارات صدراعظم آلمان

در پی سخنان شولتز صورت گرفت؛

صدراعظم

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هم نوایی صدراعظم آلمان با صهیونیست‌ها، گفت: جای تعجب است که مسؤولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند!

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۶ اسفند ماه به اظهارات ضد ایرانی «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: ادعای تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و تهدید بودن این امر برای دیگران، تکرار همنوایی‌هایی مکرر مقامات آلمان با رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این خصوص یادآور شد: جای تعجب است که مسؤولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم جعلی، اشغالگر و ضدحقوق بین‌الملل صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند!

کنعانی خاطرنشان کرد:کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و روز به روز در این جمع‌بندی راسخ‌تر می‌شوند که تا چه اندازه ادعا‌ها و اتهامات برخی دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران ریاکارانه و نامعتبر است.

به گزارش آنا، شولتز اخیراً در نشست خبری با نتانیاهو با بیان اینکه نباید اجازه داد ایران به سلاح اتمی دست یابد، گفت: راه حل دیپلماتیک اولویت ما در این رابطه است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این نشست عنوان کرد که اسرائیل هر کاری که برای دفاع از خود در مقابل ایران لازم بداند، انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل