پدیده و آلومینیوم در ورزشگاه امام رضا(ع)، آخرین فرصت برای تسویه حساب

دلار |زمین |فوتبال

کردوار نیوز / خراسان رضوی مسعود مامایی ، مدیر موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، روز پنجشنبه گفت که تمام بدهی های باشگاه پدیده به مجتمع تربیت بدنی آستان قدس منتقل می شود.

علیرضا تجفیروز در گفت وگو با کردوار نیوز ، با بیان اینکه رقبایش پدیده مشهد میزبان ورزشگاه امام رضا (ع) بود ، اظهار کرد: پدیده از فصل گذشته حدود 350 میلیون دلار به مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بدهکار است. ما سعی کردیم این بدهی را بپردازیم اما عدم همکاری و هماهنگی مسئولان فوتبال استان مانع از آن شد.

وی افزود: محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد به همراه مسعود مامایی مدیرعامل باشگاه از آستانه اورشلیم خواستند به دلیل مشکلات مالی به پدیده کمک کند و مجوز استفاده از زمین تمرین شماره 2 را دریافت کند. ورزشگاه امام رضا (ع) باشگاه. با توجه به سابقه طولانی همکاری ما با محمدرضا مهاجری و این که مشهد و خراسان تنها نمایندگان لیگ برتر هستند ، حمایت از تنها تیم لیگ برتر شرق کشور را وظیفه خود می دانیم. ما به آنها اجازه دادیم از زمین تمرین ورزشگاه استفاده کنند و خوابگاه ، مجموعه آبی و بهترین سالن بدنسازی این مجموعه نیز در اختیار دوستان قرار گرفت. همه امکانات درجه یک برای پدیده فراهم شده است و من نمی دانم ، تعداد کمی از تیم های لیگ برتر با چنین قابلیت های مناسبی وجود دارد.

مدیر م Instituteسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: مدیران پدیده در دو ماه گذشته قول داده بودند که ظرف مدت یک هفته بدهی خود را پرداخت کنند. ما می خواستیم آنها تعیین کنند که این بدهی ها متعلق به کیست و چگونه آنها را پرداخت خواهند کرد. همچنین از مدیران پدیده خواسته ایم که قرارداد استفاده از خدمات این مجموعه را امضا کنند.

تاج فیروز می گوید: از آن زمان آقایان قول می دهند و پرداخت بدهی های خود را به تاخیر می اندازند. سرانجام پنجشنبه گذشته مدیران باشگاه پدیده قرارداد بستند. پدیده بابت خدماتی که در دو ماه گذشته از مجتمع تربیت بدنی آستانه قدس دریافت کرده است 350 میلیون تومان دیگر بدهکار است و مجموع بدهی وی تقریبا 700 میلیون تومان است. در آخرین جلسه ، مدیران باشگاه 100 میلیون تومان پول نقد پرداخت و 100 میلیون تومان را برای ماه فوریه چک کردند اما وضعیت بدهی های باشگاه را مشخص نکردند.

وی ادامه داد: ما برادری خود را به تیم پدیده ثابت کردیم و هر چه در توان داشت انجام دادیم. از آنجایی که مدیران باشگاه از این هشدارها بی اطلاع بودند ، امروز مجبور شدیم درب تیم را ببندیم و ابتدا مانع تمرین تیم شویم ، اما پس از این اتفاق ، مسعود مامایی با تیم موافقت کرد و دوباره پنجشنبه هفته جاری قول داد. مدیران تعهدات بدهی این تیم را تعیین می کنند و کلیه بدهی ها را ظرف دو تا سه هفته آینده تسویه می کنند. به دلیل وعده ای اسرار آمیز ، امروز مجوز تمرین به پدیده داده شد و این تیم اولین بازی خود در لیگ برتر را در ورزشگاه امام رضا علیه آلومینیوم انجام داد ، اما تاکید کردیم که این آخرین فرصتی بود که ما به پدیده دادیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل