کارگاه آموزشی نقاشی “رویش آنلاین” برگزار شد

کارگاه آموزشی نقاشی "رویش مهر" برگزار شد

کارگاه آموزشی نقاشی رویش آنلاین همزمان با جشنواره ملی قرض الحسنه آنلاین ایران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز، محمود خطیب رئیس دبیرخانه نخستین جشنواره آنلاین ایران در خصوص برگزاری این رویداد گفت: اولین جشنواره ملی قرض الحسنه آنلاین ایران از ۷ شهریورماه تا پایان دی ماه در ۳ بخش اصلی رسانه، فرهنگی_هنری و بخش پژوهش و نوآوری برگزار شد.

وی ادامه:در بخش فرهنگی و هنری این جشنواره در حوزه نقاشی و نگارگری هنرمندان آثار خود را با موضوع ترویج فرهنگ پسندیده قرض الحسنه به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کردند.

رئیس دبیرخانه نخستین جشنواره آنلاین ایران افزود: همچنین این دبیرخانه کارگاه آموزشی نقاشی”رویش آنلاین” با موضوع مهرورزی، نوع دوستی و مهربانی و احسان که از ثمرات قرض‌الحسنه است را با حضور هنرمندان جوان و هنرجویان برگزار کرد.

خطیب اظهار داشت: این کارگاه آموزشی برای اولین بار توسط یک بانک تخصیص درخصوص موضوع قرض‌الحسنه برگزار می‌شود که مورد توجه بسیاری از هنرمندان و اساتید قرار گرفت است. پس انتخاب آثار ارسالی در نهایت ۳۰ نفر از هنرمندان جوان کشور برای حضور در این کارگاه دعوت شدند.

وی ادامه داد: این رویداد یک روزه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کوشک باغ هنر برگزار شد.

خطیب افزود: قرار است آثار منتخب بخش هنرهای تجسمی جشنواره قرض‌الحسنه آنلاین ایران در یکی از مجموعه‌های معتبر کشور به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل