آقای سرمربی آماده توافق با پرسپولیس

                                                                                                                                                                                                            آقای سرمربی آماده دستیابی به توافق با پرسپولیس است

طبق اطلاعات شفافکمیته وضعیت فیفا هفته گذشته حكم داد كه پرسپولیس باید بیش از 750 هزار دلار به مربی پیشین گابریل کالدرون و دستیارانش بپردازد.

کالدرون در مورد این جمله و البته ارزیابی خود از وضعیت فعلی پرسپولیس صحبت کرد.

سران باشگاه پرسپولیس گفتند که پس از تصمیم فیفا می خواهند با این باشگاه موافقت کنند. آیا می خواهید برای پرسپولیس تخفیف ایجاد کنید یا زمان بیشتری برای پرداخت این باشگاه می دهید؟

وکیل من در حال تماشای مذاکرات است زیرا تخصص خاصی دارد ، توصیه کرد که مذاکره نکنید ، زیرا اگر مذاکره کنید و توافقی حاصل نشود ، باید یک دادگاه جدید دوباره برقرار شود و همه چیز 2 سال دیگر طول خواهد کشید. من آماده صحبت با باشگاه پرسپولیس هستم ، زیرا من با اعضای هیئت مدیره رابطه خوبی دارم و تا زمانی که شرایط خاصی برآورده شود ، در مذاکرات مشکلی ندارم.

پرسپولیس در آستانه پیروزی پوکر است. تو در مورد آن چه فکر می کنی؟

این غیر منتظره نبود ، من بسیار خوشحالم که پرسپولیس در آستانه کسب قهرمانی قرار دارد ، فکر می کنم در بعضی جاها عملکرد خوبی داشتیم. من این مشکل را پذیرفتم زیرا می دانستم تیم خوبی خواهم بود و بازیکنان نشان دادند که روز به روز در حال توسعه هستیم و تیم بهتری نسبت به گذشته ایجاد کرده ایم. بازیکنان نشان داده اند که بی نظیر هستند و من فقط می توانم از آنها بخاطر تلاش هایشان تشکر کنم. ما از کیفیت و توانایی آنها استفاده کردیم و حداکثر بهره وری فردی را به دست آورد. ما سعی کردیم در توسعه فوتبال ما به آنها کمک کنیم. آنها نشان دادند كه با همه مربیان هستند. من می خواستم به سختی كسب قهرمانی چهارم كاری را انجام دهم ، اما من جام حذفی را هم می خواستم ، می خواستم در لیگ قهرمانان آسیا كار مهمی انجام دهم.

در ابتدای فصل بسیاری از عملکرد تیم انتقاد کردند اما وقتی شما رفتید تیم را در جدول قرار می دهید.

ایجاد تغییر در یک تیم قهرمان کار ساده ای نیست ، اما این تیم در زمان من به جلو حرکت می کرد و هنگام ترک من خیلی پویا بود ، نتایج نشان می دهد.

خروج از نسخه موبایل