آموزش یافتن بهترین تایم برای ارسال پست و استوری رو پیج اینستاگرامی تان

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام در روزهای هفته

در حالی که این اطلاعات «بهترین زمان برای انتشار در کشورهایی با تقویم میلادی» را نشان می‌دهد، حقیقت این است که بهترین زمان‌های پست اینستاگرام برای حساب و مخاطبان ایرانی که با تقویم شمسی کار می کنند، منحصر به فرد خواهد بود.  اما به عنوان یک قانون سرانگشتی، می توان روزهای هفته را در ادامه مقاله به این صورت برای ایرانیان جابجا کرد:
روزهای هفته میلادی       روزهای هفته شمسی
دوشنبه                         شنبه
سه شنبه                       یکشنبه
چهارشنبه                      دوشنبه
پنج شنبه                       سه شنبه
جمعه                          چهارشنبه
شنبه                           پنج شنبه
یکشنبه                         جمعه
بنابراین اگر برای مخاطبین در سراسر جهان پست و استوری منتشر می کنید بهتر است طبق همان زمانبندی ارائه شده در مقاله پیش بروید اما اگر هدف شما جذب مخاطبان صرفا ایرانی است، معادل روزهای هفته را طبق جدول بالا در نظر بگیرید.
برای رشد پیج تان رعایت یکسری مسائل الزامی است. و با رعایت آنها می توانید در اینستاگرام به موفقیت برسید. یکی از این موارد رعایت اصول دیده شدن و مورد قبول بودن فعالیت تتان در مقابل اینستاگرام است. که می توانیر از طریق buy instagram impressions and reach این روش نیز پیش بروید.

Learning how to find the best time to send posts and stories on your Instagram page

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام و دریافت لایک بیشتر

این مقاله پر از بینش اینستاگرام در مورد بهترین زمان برای پست کردن بر اساس مکان خاص، زمان، صنعت و موارد دیگر است. اما، اگر فقط به دنبال بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام با هدف دریافت لایک بیشتر هستید، باید در آخر هفته پست بگذارید. باور کنید یا نه، طبق ، بالاترین میانگین تعامل مربوط به پست هایی است که یکشنبه (جمعه در ایران) در ساعت 6 صبح منتشر شده است.
تعطیلات آخر هفته اغلب اوقات خوبی برای پست کردن است زیرا بسیاری از افراد کار نمی کنند، بنابراین زمان بیشتری برای گشت و گذار در تلفن های همراه خود دارند. به ویژه یکشنبه (جمعه در ایران)، روز خوبی است، زیرا شنبه ها (پنج شنبه ها در ایران)اغلب شلوغ هستند. بسیاری از مردم یکشنبه (جمعه در ایران) را به عنوان روز استراحت در نظر می گیرند، و اگر در اوایل تا اواسط صبح یکشنبه (جمعه در ایران) به تلفن های خود نگاه کنند، احتمالاً پست هایی را خواهند دید که حوالی ساعت 6 صبح همان روز پست شده اند.

بدترین زمان برای انتشار در اینستاگرام

از طرف دیگر، به طور کلی، بدترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام در روز چهارشنبه (بین ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر) یا پنجشنبه شب (بین 9 شب تا 11 شب) است. چهارشنبه ها می تواند برای افرادی که در طول هفته کار می کنند شلوغ باشد، زیرا آنها در نیمه هفته هستند و سعی می کنند کارها را به سرانجام برسانند. شب های پنجشنبه اغلب به عنوان شروع تعطیلات آخر هفته تلقی می شود، بنابراین بسیاری از افراد با دوستان و خانواده خود برنامه هایی دارند.

بهترین زمان برای انتشار بر اساس مکان و منطقه زمانی

24 منطقه زمانی مختلف در جهان وجود دارد – یک منطقه برای هر ساعت در روز. قبل از اینکه تصمیم بگیرید بر اساس مکان یا منطقه زمانی خود پست و استوری منتشر کنید، به این فکر کنید که مخاطبان و مشتریان شما در کدام منطقه قرار دارند. اگر کسب و کار شما در ایران واقع شده است، اما 65 درصد از فالوورهای شما در ترکیه هستند، ممکن است بخواهید نگاهی به منطقه زمانی آن‌ها بیندازید و ببینید چه ساعاتی برای آن منطقه بهتر است.
به طور کلی، صبح ها و عصرها زمان خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام هستند، بنابراین منطقه زمانی را که بیشتر می خواهید با مخاطبین آنها تعامل پیدا کنید، بررسی کرده و مطمئن شوید که در ساعات صبح یا عصر آنها پست می گذارید. مطمئنا، شما نمی خواهید در ساعت 2 بامداد در منطقه زمانی که اکثر فالوورهای شما در آن قرار دارند پست منتشر کنید!

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در حوزه کاری شما

همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بسته به هر حساب کاربری متفاوت است، اما زمان‌های ایده‌آل‌تری برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس صنایع خاص وجود دارد. برای بهینه سازی تعامل، تغییر زمان پست اینستاگرام بر اساس هر صنعت بسیار مهم است.
فالوورهای اینستاگرام شما احتمالاً در زمان‌های متفاوتی نسبت به حساب‌های رقیب فعال هستند، بنابراین فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما آنلاین هستند، برای تعامل مفید خواهد بود.
این زمان‌های پست اینستاگرام شروعی عالی است، اما تحقیقات زیر را برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس صنایع زیر انجام داد: فروشگاه آنلاین، فنی و مهندسی، آموزش و تحصیلات، مراقبت‌های بهداشتی، غذا و نوشیدنی و سفر و گردشگری.
مجددا تاکید می کنیم که این روزها و ساعت ها مربوط به کشورهایی است که با تقویم میلادی کار می کنند بنابراین برای تشخیص ساعت مناسب انتشار پست و استوری در ایران بهتر است از جدول بالا برای جایگزین کردن روزهای هفته استفاده کنید.
مهمترین تغییر مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه می شود که طبق تقویم شمسی معادل روز پنج شنبه و جمعه خواهد بود.

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام فروشگاه آنلاین

انتشار پست در اینستاگرام برای کسانی که دارای فروشگاه آنلاین هستند بسیار مهم است. مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری از اینستاگرام به عنوان یک مرکز خرید استفاده می کنند. اگر به دنبال دستیابی به مخاطبانی علاقه مند به خرید آنلاین هستید، باید به بهترین و بدترین زمان های انتشار پست و استوری اینستاگرام در زیر توجه کنید.
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: چهارشنبه بعد از ظهر (3 بعد از ظهر) و ظهر جمعه (11 صبح تا 12 بعد از ظهر)
بهترین روز: چهارشنبه
بدترین روز: یکشنبه – منطقی است زیرا اکثر مردم در آخر هفته ها در کنار خانواده و دوستان حضور دارند.
کمترین میزان بازدید: اواخر شب و صبح زود – اکثر مردم در این ساعات می خوابند و در رسانه های اجتماعی فعال نیستند.

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام فنی و مهندسی

تعیین بهترین زمان انتشار پست و استوری در اینستاگرام در حوزه فنی و مهندسی ممکن است دشوار باشد زیرا زمان حضور مخاطبین اینستاگرام برای این صنعت بسیار متفاوت است. برای اطمینان از مشارکت اینستاگرام در پست های فنی، مطمئن شوید که روی بازه های زمانی زیر تمرکز کنید.
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: چهارشنبه صبح در ساعت 6 صبح یا 9 صبح
بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام: چهارشنبه اواسط صبح از ساعت 10-11 صبح، صبح جمعه از ساعت 7-10 صبح و صبح شنبه از ساعت 7-11 صبح.
بدترین روز: یکشنبه-اکثر مردم اغلب در تعطیلات آخر هفته هستند و صفحات اجتماعی را بررسی نمی کنند.

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام اموزش و تحصیلات

کالج‌ها و مدارس می‌توانند از ابزارهای اینستاگرام برای حضور آنلاین و تبلیغ محوطه دانشگاه، تجربیات و پیشنهادات خود به دانش‌آموزان بالقوه و رویدادهای جاری برای اطلاع رسانی به کسانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند، استفاده کنند.
دانشجویان و اساتید در اواخر روز فعال تر هستند، بنابراین بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام برای آموزش به شرح زیر است:
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: جمعه صبح ساعت 10 صبح
بهترین روزها: چهارشنبه تا شنبه (10 صبح تا 8 بعد از ظهر)
بیشترین بازدید: چهارشنبه و جمعه اواسط صبح و شنبه شب (6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر)
بدترین روزها: یکشنبه به دلیل عدم فعالیت تحصیلی دانشجویان در این روز.

ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام در حوزه غذا و نوشیدنی

فالوورهای اینستاگرام آشکارا عاشق دیدن تصاویر یک غذای خوشمزه هستند. برای تشخیص اینکه افراد احتمالاً در هنگام ناهار با تصاویر غذا درگیر می شوند، نیازی به ابزارهای فانتزی اینستاگرام نیست. بیشتر متخصصان در وسط روز به استراحت می پردازند، بنابراین احتمالاً در این دوره از روز درگیر شدن با یکدیگر افزایش می یابد. اگر در فضای غذا و نوشیدنی پست می گذارید، به زمانبندی زیر توجه کنید:
بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام : چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: ظهر- اکثر مردم تلفن های خود را در زمان ناهار چک می کنند
جذاب ترین روز: جمعه آخر هفته شروع می شود و برنامه ریزی برای رزرو اوج می گیرد
بدترین روزها: شنبه و یکشنبه

خروج از نسخه موبایل