انتخابات را بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی برگزار می‌کنیم

موحدی:

انتخابات را بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی برگزار می‌کنیم

فرماندار شهرستان ماکو تأکید کرد: وظیفه داریم به‌عنوان امانت‌دار مردم انتخاباتی را بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش «انتخاب تمدنی» با حضور مسئولان، روحانیون و متنفذین شیعه و سنی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو برگزار شد.

فرماندار شهرستان ماکو در این همایش درباره انتخابات، امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار رکن اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان ماکو دانست.

رامین موحدی با بیان اینکه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری براساس چهار اصلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند حرکت خواهیم کرد، افزود: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار رکن اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان ماکو است.

وی تبیین کرد: به‌عنوان مجری اجرای انتخابات در ماکو وظیفه داریم براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی که در یک انتخابات زودهنگام قرار گرفته‌ایم به‌عنوان نماینده حاکمیت و خدمتگزار مردم در انتخاباتی توأم با حضور حداکثری و پرشور مردم و در یک فضای سالم و یک رقابت برابر و عادلانه و با امنیت که این چهار مورد از راهبرد‌ها یه راهبرد‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان ماکو افزود: وظیفه داریم به‌عنوان امانت‌دار مردم انتخاباتی را بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی برگزار کنیم و هر وقت در کشور ما فصل انتخابات برگزار می‌شود فصل فعالیت رسانه‌های دشمنان نظام بوده و از اول انقلاب ۴۱ انتخابات برگزار شده که دشمن در تمامی این انتخابات فعال بوده و با تمامی امکانات خود به جنگ انتخاباتی ما آمده؛ از شیوه‌های مختلف مانند ناامیدی مردم تحت تأثیر قرار دادن انتخابات، امنیت و ایجاد شائبه برای اصل بی‌طرفی و … .

موحدی تبیین کرد: فضای مجازی در یک سری پلتفرم‌ها که در اختیار و مالکیت دشمنان خارج از کشور قرار گرفته، هدایت می‌شود و یک سری اخبار روایت‌های جعلی را مطرح و به قول مقام معظم رهبری یک سری لجن‌پرانی‌هایی را در فضای مجازی پخش می‌کنند، متأسفانه بیشتر مردم عادی اخبار انتخابات را از فضای مجازی دنبال می‌کنند که این امر مسئولیت من و مسئولان را در راستای روشنگری و ایجاد بینش و بصیرت در بین مردم را مضاعف می‌کند.

وی تبیین کرد: فضای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چنانکه مقام معظم رهبری می‌فرماید که اگر رهبر نبودم مدیریت و فرماندهی فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم، بنابراین تلاش کردیم در امر برگزاری انتخابات از کارگزاران مورد اعتماد و امین انتخاب کنیم تا براساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند آرای مردم حق‌الناس است امانتدار آرای مردم باشیم.

فرماندار شهرستان ماکو عنوان کرد: براساس ماده ۶۱ قانون انتخابات به مدیران اجرایی اعلام کردیم که حق هیچ‌گونه دخالت و یا استفاده از امکانات اداری و یا تبلیغات در زمان اداری بر علیه یا له هیچ کاندیدایی را ندارند، بنابراین تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که شاهد برگزاری یک انتخاب سالم همراه با حضور حداکثری مردم باشیم.

موحدی بیان کرد: انتخابات ۸ تیر برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل