ایرانی بخریم یا خارجی؟کدام بهتر است؟

اهمیت خرید فالوور

هر فردی با هر کسب و کاری در ابتدای شروع کارش با اینستاگرام، نیازمند داشتن فالوورهای بسیار است. اگر مدت کوتاهی به پیج‌های کاری سر زده باشید، متوجه خواهید شد که اولین گام در جهت رونق کسب و کار، داشتن تعداد مخاطبین بسیار است. در این بین تعداد زیادی از ادمین‌های پیج‌های کسب و کار، نسبت به خرید فالوور اقدام می‌کنند که این روش، از ساده‌ترین و سریع‌ترین شیوه‌هایی است که می‌توان برای جذب مخاطب استفاده کرد.

خرید فالوور

افزایش میزان فالوور، موجب ترغیب دیگر کاربران سطح اینستاگرام جهت دنبال کردن شما می‌شود. به عبارتی خرید فالوور ایرانی واقعی، فعال، خارجی یا فیک در زمینه جلب اعتماد مخاطبان تأثیر یکسانی دارند، چرا که هدف در این مقاله، بالا رفتن تعداد فالوورهای شماست. البته که خرید فالوور از نوع فیک، واقعی، ایرانی یا خارجی تفاوت‌های بسیاری دارند و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند، اما در نهایت افراد پیش از دنبال کردن هر صفحه‌ای به طور ناخوداگاه به تعداد فالوورهای پیج مذکور نگاه می‌کنند.

حتی اگر پیج شما به تازگی راه اندازی شده باشد و در بیو پیج این موضوع را ذکر کرده باشید، کاربران باز هم به تعداد فالوورهای شما نگاه می‌کنند و در صورت کم بودن تعداد فالوورهای شما، نه تنها به شما جهت دریافت خدمات و یا خرید محصولات اعتماد نمی‌کنند بلکه شما را دنبال نیز نخواهند کرد. این موضوع را حتماً به خوبی می‌دانید که اولین گام برای رسیدن به مشتری واقعی و یا کاربران هدف کسب و کار شما، افزایش میزان دنبال کننده‌هایتان است. در ادامه در خصوص فالوورهای ایرانی و خارجی و تفاوت آن‌ها صحبت کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

فالوور ایرانی، خارجی و تفاوت میان آن‌ها

منظور از فالوور ایرانی، دنبال کننده‌هایی می‌باشد که با شماره تلفن داخل ایران اکانت خود را ساخته‌اند. همچنین این نوع فالوورها از سرورهای داخلی ارسال می‌شوند و به عبارتی توسط کاربران ایرانی که لوکیشن داخلی دارند، به وجود آمده است. در مقابل فالوور خارجی دنبال کننده‌هایی هستند که با شماره تلفن‌های خارج از کشور اکانت خود را فعال کرده‌اند و در نتیجه لوکیشن آن‌ها خارج از ایران است.

خرید فالوور

تفاوتی که این دو نوع فالوور با یکدیگر دارند در این است که معمولاً فالوورهای ایرانی به مرور به تعداد دنبال کننده‌های صفحه‌ی شما اضافه می‌شوند اما در عوض ریزش بسیار کمی دارند. در مقابل سرعت اضافه شدن فالوورهای خارجی به تعداد دنبال کنندگان پیج شما 3-4 برابر فالوورهای ایرانی است. تاکنون شاهد قرار دادن لینک در استوری بسیاری از پیج‌های کسب و کار بوده‌اید؟ و متوجه شده‌اید که این قابلیت در اختیار کاربران عادی اینستاگرام قرار داده نشده است؟

اینستاگرام قابلیت قرار دادن لینک در استوری را تنها در اختیار آن دسته از کاربرانی قرار می‌دهد که تعداد فالوورهای آ‌ن‌ها بالای ده هزار کاربر می‌باشد. علاوه بر آن، مزایای آماری و اطلاعاتی دیگری نیز در اختیار این کاربران قرار داده است که در رونق کسب و کار آن‌ها کمک کننده است. بنابراین خرید فالوور علاوه بر افزایش خود به خودی دنبال کننده‌های بیش‌تر و جلب اعتماد آن‌ها، موجب افزایش خدماتی می‌شود که این اپلیکیشن در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل