برنامه ورزشی لاغری در ۳۰ روز

لاغری و تناسب اندام علاوه بر این که معیاری برای جذابیت افراد است، تضمینی برای سلامت بدن و در امان ماندن آن از امراض مختلف خواهد بود و پروسه‌ای سخت و زمان‌بر است و بسیاری از افراد برای ورزش کردن و ، انرژی یا زمان کافی ندارند. اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم، تناسب اندام اصلا آسان نیست و لازمه‌ی آن این است که وقت و انرژی لازم را به خرج دهید و اراده‌ای قوی داشته باشید. برای همین است که اکثر بانوان در زیر لباس های مجلسی خود ، گن لاغری تمام تنه زنانه می پوشند. سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان در زمانی کوتاه و خیلی راحت‌تر وزن خود را کم کرده و چربی‌های اضافی بدن را بسوزانیم؟

چالش 30 روزه تناسب اندام و چربی سوزی

از طریق برنامه 30 روزه چربی سوزی می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید. این برنامه نه تنها برای چربی سوزی بسیار مفید و موثر است، بلکه به تقویت بدن شما کمک کرده و از شما فردی سلامت و سر حال می‌سازد. شما از طریق این برنامه‌ی چربی سوزی و پوشیدن گن آرتان مردانه ،درگیر یک کالری سوزی عالی خواهید شد.

با شرکت در این چالش که در دو مرحله (تمرینات ورزشی و تغدیه‌ی درست) عملی می‌شود، خیلی راحت و سریع چربی سوزی کنید و از این طریق اندامی کاملا متناسب داشته باشید. انجام تمرینات ورزشی در این چالش 30 روزه اصلا سخت نیست؛ در هر جلسه تنها 20 دقیقه ورزش می‌کنید. می‌توانید از راهنمای زیر برای انجام تمرینات استفاده کنید:

اسکوات جامپ

کوهنورد

سگ پرنده

برنامه‌ی ورزشی در چالش 30 روزه‌ی چربی سوزی

تمرینات در روزهای هفته اول باید به این صورت انجام شوند: روز اول شامل برپی و قدم زدن لانجز، روز دوم پلانک و پرش اسکات، روز سوم سگ پرنده و برپی، روز چهارم کوهنورد و پرش اسکوات، روز پنجم قدم زدن لانجز و پلانک، روز ششم برپی و کوهنورد و روز هفتم سگ پرنده و قدم زدن لانجز.

تمرینات در روزهای هفته دوم باید به این صورت انجام شوند: روز هشتم شامل برپی و قدم زدن لانجز، روز نهم پلانک و پرش اسکات، روز دهم سگ پرنده و برپی، روز یازدهم کوهنورد و پرش اسکوات، روز دوازدهم قدم زدن لانجز و پلانک، روز سیزدهم برپی و کوهنورد و روز چهاردهم سگ پرنده و قدم زدن لانجز.

تمرینات در روزهای هفته سوم باید به این صورت انجام شوند: روز پانزدهم شامل برپی و قدم زدن لانجز، روز شانزدهم پلانک و پرش اسکات، روز هفدهم سگ پرنده و برپی، روز هجدهم کوهنورد و پرش اسکوات، روز نوزدهم قدم زدن لانجز و پلانک، روز بیستم برپی و کوهنورد و روز بیست و یکم سگ پرنده و قدم زدن لانجز.

تمرینات در روزهای هفته چهارم باید به این صورت انجام شوند: روز بیست و دوم شامل برپی و قدم زدن لانجز، روز بیست و سوم پلانک و پرش اسکات، روز بیست و چهارم سگ پرنده و برپی، روز بیست و پنجم کوهنورد و پرش اسکوات، روز بیست و ششم قدم زدن لانجز و پلانک، روز بیست و هفتم برپی و کوهنورد و روز بیست و هشتم سگ پرنده و قدم زدن لانجز.

تمرینات در روزهای بیست و نهم و سی‌ام شامل حرکات برپی، پلانک، پرش اسکوات، کوهنورد، سگ پرنده و قدم زدن لانجز می‌باشند.

برنامه‌ی غذایی سالم (بخش دوم چالش 30 روزه‌ی چربی سوزی)

در چالش 30 روزه‌ی چربی سوزی با یک برنامه غذایی سالم می‌توانید کالری بیشتری بسوزانید. با توجه به تمایلات و نیاز بدن خود می‌توانید برنامه‌ی غذایی عالی بریزید؛ برنامه‌ای غذایی با کمترین میزان مصرف کالری. این برنامه باید جوری باشد که در عین کاهش مصرف کالری، حتما تمامی مواد مغذی و ضروری بدن خود را دریافت کنید. موارد زیر را برای تنظیم برنامه غذایی خود در این چالش 30 روزه‌ی چربی سوزی در نظر داشته باشید:

فواید تمرینات برنامه ورزشی برای لاغری

هرچه شما قوی‌تر می‌شوید، تنظیم نوع، شدت و دفعات ورزش پیچیده‌تر می‌شود. یعنی هرچه وزنه‌های سنگین‌تری بلند کنید، بدنتان به ریکاوریِ طولانی‌تری نیاز دارد.

صرفه‌جویی در زمان

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد تمرینات کل بدن، کاهش جلسات تمرینی است. یعنی دیگر به جای چهار یا پنج جلسه در هفته، شما فقط دو یا سه جلسه به باشگاه خواهید رفت. زمان هر جلسه هم بیشتر از یک ساعت طول نخواهد کشید. واقعاً استثنایی است! یعنی با سه تا چهار ساعت در هفته به تناسب اندام کامل و اندامی عضلانی دست خواهید یافت.

بهبود سیستم قلبی و عروقی

انجام ۶۰ دقیقه تمرینات فشرده، بدون شک سیستم قلبی-عروقی را بهبود بخشیده و فرد را وادار به تشدید فعالیت قلبی می‌کند.

انجام ورزش در خانه

حتما لازم نیست به باشگاه بروید تا به اندام ایده‌آل خود برسید. شما می‌توانید به راحتی در منزل، حتی بدونِ نیاز به وسیله ورزشی خاصی و تنها با وزن بدن، تمرینات برنامه ورزشی خود را انجام دهید و به نتیجه دلخواهتان برسید. فقط یادتان باشد که برنامه تمرینی شما باید مختص خودتان و با توجه به شرایط بدنی شما طراحی شده باشد.

صرف زمان کم اما نتیجه فوق‌العاده

کافی است هر دو سه روز یک‌بار تمرین کنید. همان‌طورکه گفتیم یکی از زیبایی‌ها و نکات مثبت این نوع تمرین، همین زمان کمی است که به وزنه‌زدن اختصاص می‌دهید. می‌توانید از فرصت ایجاد شده بین جلسات تمرینی استفاده کنید و چندین جلسه هوازی نیز انجام دهید تا زودتر از قبل به کاهش وزن و تناسب اندام برسید.

خروج از نسخه موبایل