بهترین قرص برای پرپشت شدن مو و ضخیم شدن آن چیست؟

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو

بهترین قرص برای پر پشت شدن مو شامل: قرص بیوتین، قرص آهن، قرص روغن ماهی، قرص ویتامین D، سلنیوم، قرص روی و زینک و قرص هیرویت است. در جدول زیر به ترتیب قرص ها به همراه مختصر معرفی درج شده اند و برای دریافت اطلاعات بیشتر و لینک به هر محصول میتوانید به ادامه مقاله مراجعه کنید.

دلیل ریزش مو چیست؟

هر فرد سالم معمولاً روزانه 50 تا 100 تار مو از دست می‌دهد که معمولاً قابل توجه نیست چون موهای جدید همزمان در حال رشد هستند. ریزش موی واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که موهای جدید، جایگزین موهای ریخته شده نشوند و معمولا به دلایل زیر است: سابقه خانوادگی (وراثت) تغییرات هورمونی و شرایط پزشکی داروها و مکمل‌ها پرتودرمانی به سر یک اتفاق بسیار استرس‌زا آرایش بیش از حد مو یا مدل مویی که سفت بسته شود

چطور باید بهترین قرص برای  پرپشت شدن مو را انتخاب کنیم؟

رژیم غذایی نقش مهمی در رشد موهای سالم دارد. اگر بدن دچار کمبود مواد مغذی ضروری مانند ویتامین A، C، D، E، روی، پروتئین، اسیدهای چرب و بیوتین باشد ممکن است موهایتان به تدریج کم‌پشت شوند. ویتامین‌ها می‌توانند به رشد سلولی کمک و از آسیب رادیکال‌های آزاد به موها جلوگیری کنند. قرص‌های مکمل ویتامینه از سفید شدن زودهنگام مو جلوگیری می‌کنند. برای انتخاب بهترین قرص برای پرپشت شدن مو بهتر است با پزشک یا کارشناسان ما مشورت کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برندهای موجود در بازا می‌پردازیم.

آیا قرص برای پر پشت شدن مو تاثیر گذار است؟

هیچ مطالعه بالینی به‌طور قطعی از مکمل‌های ویتامینی برای رشد مجدد مو حمایت نمی‌کند. توانایی یک مکمل در کمک به سلامت مو به علل ریزش مو بستگی دارد. اگر ریزش موی شما به‌دلیل داروهایی است که مصرف می‌کنید، قرص‌های مکمل رشد مو کمکی نخواهند کرد.  همچنین، اگر کمبود ویتامین نداشته‌باشید نیز این قرص‌ها رشد موهای شما را بهبود نمی‌بخشند. ویتامین‌های رشد مو اگرچه می‌توانند به حفظ سلامت موها کمک کنند اما واقعیت این است که به شما موهایی شبیه راپونزل نمی‌دهند.

چقدر زمان نیاز است تا قرص برای رشد مو تاثیر بگذارد؟ مکمل‌های رشد مو راه‌حل یک شبه نیستند. ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا متوجه پیشرفت‌های کوچک شوید. به یاد داشته‌باشید که میزان موفقیت به علت ریزش مو، رژیم غذایی، ژنتیک و عوامل دیگر بستگی دارد. معرفی بهترین قرص برای پرپشت شدن مو یک داروی موثر می‌تواند سرعت رشد را سریع‌تر و تارهای مو را تغذیه کند. یک مکمل موثر می‌تواند طول و حالت موهای شما را بهبود بخشد و روی ناخن و پوست نیز اثرات مفیدی داشته‌باشد.

بیوتین که به‌عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می‌شود، تولید کراتین را برای افزایش رشد فولیکول تحریک می‌کند. کمبود بیوتین در بدن معمولاً نادر است. شما می‌توانید این ویتامین را در بسیاری از غذاها از جمله تخم‌مرغ، گوشت، ماهی، آجیل و مغزها، سیب‌زمینی شیرین و نان گندم پیدا کنید. مقدار توصیه شده مصرف روزانه بیوتین 30 میکروگرم برای بزرگسالان است. یکی از بهترین انواع قرص برای پرپشت شدن مو حاوی بیوتین قرص بیوتین هلث اید است. برای دیدن قرص های بیوتین وارد دسته بندی قرص بیوتین دراگ لند شوید. کمبود آهن به‌ویژه در زنان می‌تواند منجر به ریزش مو شود. آهن را در غذاهایی مانند تخم‌مرغ، گوشت قرمز، عدس، اسفناج، صدف و ماهی پیدا خواهید کرد. مصرف روزانه توصیه شده آهن برای بزرگسالان 45 میلی‌گرم است. به خاطر داشته‌باشید که مصرف بیش از حد آهن می‌تواند منجر به یبوست، درد معده و استفراغ شود. استفاده از قرص آهن میتواند از ریزش مو جلوگیری کرده و به پر پشت شدن مو کمک کند

روغن ماهی از ماهی‌های روغنی مانند ماهی تن، ماهی خال‌مخالی، سالمون و ساردین استخراج می‌شود و یکی از مکمل‌های غذایی محبوب و سرشار از امگا 3 است. امگا 3 یک اسید چرب ضروری است که به عملکرد سالم قلب، مغز، پوست و چشم کمک می‌کند. این ماده توسط بدن تولید نمی‌شود، بنابراین باید از طریق رژیم غذایی به بدن برسد. طبق یک مطالعه، روغن ماهی خطر عفونت‌های قلبی را کاهش می‌دهد، با التهاب مبارزه می‌کند و علائم بیماری‌های طولانی‌مدت مانند آرتریت روماتوئید را تسکین می‌دهد. این روغن همچنین سطح کلسترول را کاهش می‌دهد، از پوست در برابر آسیب‌های خورشید محافظت و به تغییرات دژنراتیو مرتبط با افزایش سن کمک می‌کند. از بهترین انواع قرص روغن ماهی برای پرپشت شدن مو قرص امگا پلاس ویواتیون و قرص امگا فلکس هلث برست را می‌توان نام برد.

بسیاری از مردم از ریزش مو ها و نداشتن موهای قوی رنج می برند. ریزش مو و شکننده بودن مو ها می تواند علل های مختلفی داشته باشد از جمله : نداشتن تغذیه مناسب، تغییرات هورمونی، سابقه خانوادگی و قرص های نا مناسب. برخی از این افراد ترجیح می دهند موهایشان را با کلاه گیس و یا روسری بپوشانند و یا با کاشت های مو مشکلشان را حل نمایند. ما به شما پیشنهاد می کنیم از یک سری از قرص هایی که در این مقاله معرفی می کنیم استفاده نمایید و از شر ریزش مو خلاص شوید و مو های پرپشت با ضخامت بالا داشته باشید.

یکی از بهترین قرص برای ضخیم شدن مو ها،  قرص بیوتین می باشد. این قرذص با فرمولاسیونی که دارد باعث می شود تا تار های مو ضخامت بیشتری بگیرند و مو ها را پر پشت تر نشان دهند. آیا مصرف قرص بر روی ضخیم تر شدن مو ها تاثیر دارد؟ طبق مطالعات بالینی که دانشمندان بر روی افراد بسیاری انجام داده اند، مصرف قرص های مکمل و حاوی ویتامین تاثیر بسیاری بر روی بدن از جمله ناخن ها و مو ها دارد. شما می توانید با انتخاب یک قرص مناسب برای خود و مصرف آن به صورت مداوم ، از شر ریزش مو هایتان خلاص شوید و از موهایی پر پشت لذت ببرید.

چگونه بهترین قرص برای ضخیم شدن مو ها را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین قرص برای ضخیم شدن موهایتان، باید ابتدا علت ریزش مو ها و ضخامت نداشتن آن ها را متوجه شوید. بسیاری از افراد، ویتامین های مورد نیاز بدنشان را از دست داده اند و یکی از نشانه های نبود ویتامین کامل در بدن، ریزش مو و شکنندگی مو هاست . ابتدا بهتر است با یک پزشک مورد اعتماد مشورت نمایید تا برای انتخاب شما را راهنمایی کنند.

علت نازک شدن مو در بانوان و آقایان چیست؟

نازک شدن مو می تواند علل مختلفی داشته باشد. استرس زیاد: یک شوک ناگهانی باعث می شود که موی شما دچار یک نوع ریزش مو یا تلوژن افلوویم قرار شود و همین موضوع باعث می شود که موی شما دچار ریزش یا نازک شدن بشود.  رژیم غذایی: اگر وزن زیادی از دست بدهید، ممکن است مو های شما شروع به نازک شدن کنند. همچنین کمبود آهن، پروتئین، ویتامین A، ویتامین D و … باعث نازکی مو می شود. اگر بی اشتهایی یا پرخوری عصبی دارید، ممکن است ضخامت موی شما کم شود. همچنین اگر مقدار زیادی ویتامین A و سلنیوم دریافت کنید، مو های شما نازک می شوند.

هر چقدر سن بالاتر می‌رود، موها هم پیرتر می‌شوند و درست مثل پوست، قلب، دستگاه گوارش و… نیازمند توجه بیشتری می‌شوند. مراقبت از مو همیشه به معنای خرید شامپوها و ماسک‌ موهای گران‌قیمت نیست. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید مراقبت از مو یعنی چه؟ چه روش‌هایی برای مراقبت از مو وجود دارد؟ چطور می‌توانید موهایتان را تقویت کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کنید؟ بهترین دارو برای رشد مو چیست؟ با داروخانه آنلاین دارودراگ همراه باشید تا علاوه‌بر پاسخ به این سوال‌ها، با بهترین مکمل تقویتی و مراقبت از مو هم آشنا شوید.

خروج از نسخه موبایل