تاکید احزاب سیاسی یمن بر حمایت از ملت فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی

صهیونیست |فلسطین |قاب

احزاب و گروه‌های سیاسی یمن بر حمایت جدی‌تر خود از ملت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از رهبری یمن در پاسخ به تجاوزات این دشمن تاکید کردند.

به گزارش کردوار نیوز، «طارق الشامی» سخنگوی کنگره سراسری مردمی یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المسیره اظهار کرد: یمن امروز در موضع منسجم و قوی‌تر نسبت به سال‌های گذشته در حمایت از فلسطینی‌ها قرار دارد.

الشامی با تاکید بر اینکه گروه‌های سیاسی در پاسخ به گستاخی و حملات دشمن صهیونیستی به یمن پشت رهبری آن ایستاده‌اند، گفت: حملات اسرائیل به حدیده بر عزم یمنی‌ها برای یاری فلسطین و امت عربی خواهد افزود.

سخنگوی کنگره سراسری مردمی یمن افزود: مقابله با رژیم صهیونیستی در واقع امتداد ۹ سال جنگ علیه یمن است که با طرف‌های آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی مستقیم وعلنی شد.

«یحیی ابو اصبع» رئیس کمیته مرکزی حزب سوسیالیست یمن نیز به المسیره گفت: حمله دشمن اسرائیلی به انبارهای نفت و نیروگاه برق حدیده با هدف وارد کردن خسارت مستقیم به مردم انجام شد.

او در ادامه نیز گروه‌های سیاسی شمال و جنوب را به اتخاذ موضعگیری یکپارچه‌ای برای دفاع از حاکمیت یمن در برابر حملات رژیم صهیونیستی و حملات آْمریکایی-انگلیسی فراخواند.

«فرحان هاشم» رئیس مرکز سیاسی حزب جوانان عدالت نیز به المسیره گفت: انقلاب ۱۲ سپتامبر اولین انقلابی بود که مورد هدف دشمن آمریکایی-اسرائیلی قرار گرفت.

او در ادامه تاکید کرد: نبرد با دشمن اسرائیلی از نبردهای قبلی با دشمن سعودی و آمریکایی جدا نیست و دشمن یکی است.

فرحان هاشم افزود: جبهه یمن به شکلی موثر و حیاتی بر مقابله فراگیر با دشمن اسرائیلی تاثیر گذاشت و یکپارچگی میدان‌ها را تقویت کرد.

«عصام زهره» دبیرکل حزب اصلاح یمن نیز بر لزوم اتحاد در مقابله با رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن واقعی امت اسلامی و عربی تاکید کرد.

او خطاب به کشورهای منطقه نیز گفت: اگر در دفاع از یمن و فلسطین مشارکت نمی‌کنید، پس باید شرتان را از سر ما کم کنید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل