اخبار فرهنگی

تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان خیراله‌نژاد

در پیامی صورت گرفت؛

ایران |جمهوری اسلامی ایران |خانواده

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم «عصمت توکلی»، مادر شهیدان محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد را به مردم استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد تصریح کرد: این مادر فداکار و باایمان که هر سه فرزند دلبند خود را در دوران دفاع مقدس بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، تقدیم اسلام و انقلاب کرد و غم فراق عزیزانش را با اخلاص و صبوری تحمل نمود، یاد و نامش در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی مادر بزگوار شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد موجب تأثر خاطر شد.

این مادر فداکار و با ایمان که هر سه فرزند دلبند خود را در دوران دفاع مقدس بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی، تقدیم اسلام و انقلاب کرد و غم فراق عزیزانش را با اخلاص و صبوری تحمل نمود، یاد و نامش در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای همه بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نمایش بیشتر