تلاش‌های ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان قابل‌تقدیر است

خدمات سفر |دامغان |سفر

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز استان سمنان، علی‌اکبر علیزاده برمی در بازدید از دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دامغان با قدرانی از زحمات دبیر و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان گفت: در بازدیدهای انجام‌شده از محل‌های ارائه خدمات و اسکان مسافران، شاهد ارائه خدمات و هماهنگی مطلوب در بین دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در شهرستان دامغان بوده‌ام که برای رضایتمندی مسافران و زائران تلاش می‌کنند که این امر قابل‌تقدیر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان در این دیدار گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ بالغ‌بر ۳۵ هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان اسکان داده‌شده‌اند.

مجتبی اکبرپور افزود: در بازه زمانی ذکرشده بیش از ۳۲ هزار بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان انجام‌شده است.

در این دیدار رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان با اشاره به میزان اقامت و بازدید انجام‌شده در نوروز ۱۴۰۳، به ارائه گزارش از اقدامات انجام‌شده در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران، مسافران و زائران نوروزی، افزایش مدت ماندگاری مسافران در این شهرستان پرداخت.

۴۶

خروج از نسخه موبایل