جدیدترین ترندهای 1402 لباس زنانه

این خبر شامل این عناوین است مخفی

در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و مدلهای رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ ویژه سال 2023 – 1402 جلب می نماییم.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

” رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ |  | ترند سال ۱۴۰۲ | سال 2023 چه رنگی است | رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ | رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگیاست | رنگ مانتوی سال ۱۴۰۲ | مانتو رنگ سال 1402 چه رنگی است | مدل مانتو رنگ سال ۱۴۰۲ | رنگ و مدل مانتو سال ۱۴۰۲  سرخابی رنگ جوانی و طراوت است. با استفاده از مانتو سرخابی و شال بنفش تمام توجه ها رو به سوی خودتون جلب کنید. این ست زیبا با کفش بژ و شلوار سفید تکمیل شده است. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ فراهم اورده ایم. با همراه باشید.

پوشیدن مانتو سرخابی مخصوص جوان ترهاست. لیندا کیانی در این استایل زیبا مانتو سرخابی کوتاه اش را با رنگ های طیف بنفش همراه کرده است. نوارهای چین دوزی شده روی لبه جیب و آستین های این مانتو آن را دخترانه تر کرده است. اگر چه سرخابی به اندازه کافی نگاه ها را به خود جلب می کند ولی رنگ خنثی شلوار و کفش باعث شده تمرکزمان روی مانتو و رنگ فوق العاده اش بیشتر شود.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ |  مدل مانتو رنگ سال ۱۴۰۲ 

ترند سال ۱۴۰۲ | مانتو رنگ سال 1402 چه رنگی است

سال 2023 چه رنگی استرنگ مانتوی سال ۱۴۰۲

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ | رنگ مانتو سال ۱۴۰۲

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگیاست | رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چیست

رنگ مانتوی سال ۱۴۰۲ | رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است نی نی سایت

مانتو رنگ سال 1402 چه رنگی است | رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ نی نی سایت

مدل مانتو رنگ سال ۱۴۰۲ |  رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است

رنگ و مدل مانتو سال ۱۴۰۲

توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وبا آمدن فصل بهار و سال جدید، همگی دوست داریم در مد و استایل خود، تغییرات ویژه ای ایجاد کنیم. قطعا بانوان عزیز به دنبال خرید لباس زیبا و مهمتر از همه، مانتو عید و مانتو رنگ سال مناسب و زیبا برای خود هستند. حتما برای شما هم سوال شده که مانتو رنگ سال 1402 و یا مدل مانتو سال 2023 چه ویژگی های دارد!؟ در سال جدید، چه مدل و رنگ مانتو مد سال است؟
در این بخش از وقت مد، تمام مدل های مانتو رنگ سال، جدیدترین مدل مانتو و مانتو نوروز 1402 را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر شما نیز به دنبال مدل مانتو کتی ۱۴۰۲ هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مانتو رنگ سال ۱۴۰۲، با جدیدترین مدل مانتو عید سال ۱۴۰۲ یا ۲۰۲۳ آشنا شوید.

سال 1402 همراه با انواع مدلهای مانتو سال در طرح و رنگهای شاد و جذاب و در سبکهای کوتاه، بلند، مدل کتی، ژاکارد، وست و مانتو جلوباز آستین پفی و غیره خواهد بود. معمولا در فصل بهار مانتوهای نازک و مجلسی، مدلهای مزونی و شیک و با رنگهای شاد ترند میشوند.

مانتو رنگ سال 1402 چیست؟ با جذابترین ترند مانتو سال آشنا شوید

بهار سال 1402 همراه با و ترند روز مانتو، در رنگهای شاد از جمله قرمز، سرخابی، بنفش ()، سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد، یاسی، سفید و کرمی خواهد بود. عید امسال، ست کردن برخی از رنگهای مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و قشنگ می‌شود.

در سال 1402، استایل مینیمال ترند روز است و باید در عین سادگی، زیباترین مد و استایل را انتخاب کرد.

به عنوان مثال، شما می‌توانید مانتو سرخابی را با یک و یا کیف صورتی رنگ ست کنید. همینطور رنگهای سفید و سرخابی () نیز به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند.

رنگ سفید و سبز، لیمویی و طوسی، رنگ کرم و نارنجی، آبی روشن و کرمی، آبی تیره و یاسی، رنگ صورتی و طوسی مکمل ها و ترکیب رنگهای خوبی برای استایل شیک مانتو رنگ سال شما خواهد بود. از در تیپ و استایل و انتخاب مانتو رنگ سال، استفاده کنید.

در مورد استایل زنانه بخوانید: .

مانتو سال 2023! با انواع مدل مانتو رنگ سال و مانتو عید 1402 آشنا شوید!

در عید سال 1402، و مد روز مانتو شامل سال 1402؛ از جمله ، کت و شلوار یک رنگ یا کت تک با ، مانتو ژاکارد، و شومیز است. مانتوهای عروسکی، مانتو و شلوار سفید، مانتوی راه راه و مانتوی جین که جزو ترندهای هر ساله هستند؛ که در قسمت پایین هر کدام را شرح داده ایم.

در این زمینه بیشتر بخوانید: .

اسپانسرهای ما

اگر قصد خرید انواع پارچه برای دوخت مانتو به سبک خاصی دارید، امسال پارچه های ژاکارد، کرپ، مازراتی، فاستونی، کشمیر، مخمل کبریتی، لینن، شانتون و نخ سوزن دوزی ترند هستند. برای انتخاب بهتر و ، به این مطلب آموزشی از مجله وقت مد مراجعه کنید.

شیکترین و جدیدترین مدل مانتو رنگ سال و مانتو عید را در مجله مد و استایل وقت مد مشاهده کنید.

مانتو خامه دوزی، هندی دوزی و سنتی، یکی از انواع مدل مانتو در سال 1402

در مطالب قبلی در مورد توضیح دادیم. یکی از انواع جذاب مدل مانتو سال 1402، مدل مانتو خامه دوزی و سنتی است. مانتو خامه دوزی؛ مناسب فصل بهار است و ضخیم و کشی نیست. همینطور، این سبک مانتو به راحتی میتواند چروک شود.

از انتخاب مانتو با پارچه هندی دوزی برای عید 1402 غافل نشوید، این مدل مانتو برای سال جدید بسیار ترند شده است. مانتو هندی دوزی استایل خاص و متفاوتی به شما می‌دهد.

مانتوهای خامه دوزی در طرح و مدلهای متنوع مانند؛ مدل سنتی، مدل چین دار، آستین پفی، جلو باز، بلند دو تیکه و غیره میتواند استایل بانوان را بی نظیر کند.

اسپانسر های ما

در مورد انتخاب و خرید مانتو بهتر است بدانید که در انتخاب مدل مانتو سال 1402، باید حتما المان های مانند ، و مورد نظرتان را بدانید.

مانتو آستین پفی و گشاد، یکی از سبک های محبوب مدل مانتو سال 1402 است

مانتوهایی با آستین پفی و گشاد، یکی دیگر از ترندهای جذاب برای استایل خانم های شیک پوش است. مانتوی آستین پفی را می‌توان در جنس ها و رنگ سال 1402 برای مثال مدل عروسکی و یا جلو‌ باز بلند با آستین پف دار تهیه کرد.

مانتو آستین پفی و گشاد، به عنوان ترند مانتو سال 2023، تمرکز و تاکید بیشتری بر روی مدل آستین می‌کنند تا آن را به زیبایی به نمایش بگذارند. به دلیل که مانتو آستین پفی خود مدل دار است آن را باکفش پاشنه بلند و کیف مجلسی شیک و ساده ست کنید.

مدل مانتو کتی، ترند سال 2023

یکی از ترندهای مدل مانتو سال 1402، مانتو مدل کتی، در رنگهای شاد و بخصوص سفید میباشد. از طرفی، خانم های عزیز میتوانند مانتو کتی را به صورت تک و با یک رنگ شلوار دیگر و یا به صورت کت و شلوار ست و همرنگ بپوشند.

مانتو کتی امسال با یقه های زیبای انگلیسی، یفه هفت و یا یقه بزرگتر مشاهده می‌شود. برای آشنایی بیشتر، مطلب را در این زمینه بخوانید.

اسپانسر

این مدل مانتو سال 2023 بیشتر از جنس مازراتی، کرپ و یا کتان هستند. امسال، مانتو کتی را با یک شلوار همرنگ خود و مدل گشاد یا بگ و همینطور شلوار مام فیت ست کنید تا استایل بی نظیری داشته باشید.

آموزش بیشتر: .

مانتو مانتو آینه دوزی شده ترند عید 1402

برای نوروز 1402 علاوه بر مانتو خامه دوزی، مدل مانتو آینه دوزی بسیار ترند شده است. این مدل مانتو بصورت بلند و کوتاه و جلو باز عرضه شده است. جنس پارچه آن عموما لینن با آینه کاری های سنتی هست که تجلی بخش زیبایی و اصالت ایرانی است.

شما می‌توانید مدل مانتو آینه دوزی شده سرخابی را برای سال 1402 انتخاب کنید، همراه با کیف کوچک ترمه دوزی شده، به این صورت یک استایل شیک و خاص خواهید داشت. مانتو آینه دوزی با این سبک ست کنید.

در سال‌های اخیر استفاده از شلوار دخترانه در مد و فشن بیشتر شده است و این لباس هم در استایل‌های رسمی و هم استایل‌های کژوال و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل مانتو ابروبادی با رنگ سال

مانتو ابروبادی چند سال است که ترند و بین بانوان محبوب است. اگر به دنبال مانتو ساده هستید که در فصل تابستان به راحتی از آن استفاده کنید، با رنگبندی پاستیلی بهترین انتخاب است. این مدل بصورت جلو باز و بصورت جلو بسته موجود است. مدل مانتو ابروبادی رنگ سال را با انواع مدل شلوار پارچه ای و کفش زنانه با پاشنه کوتاه ست کنید.

برای مشاهده این مطلب را بخوانید.

درمورد انواع مانتو بدانید: .

مدل مانتو اسلامی برای عید 1402

مدل های مانتو مناسب برای بانوان محجبه که برای عید 1402 بسیار ترند شده است، بسیار متنوع است. مدل مانتو بلند و جلو دکمه دار از جنس پارچه آینه کاری، ، سوزن دوزی با آستین بلند پفی با شلوار و کفش پاشنه بلند ست کنید. یکی دیگر از ، مانتو بلند جلو باز است که از زیر آن یا بلند و یا شومیز و دامن می‌توانید ست کنید.

انواع مانتو وست، یکی از جذاب ترین مدل مانتو سال در ایران

یکی از جذابترین مدلها و ترندهای سال 1402، مانتوهای وست همراه با شومیز مناسب و جذاب هستند. ؛ معمولا بدون آستین است و به همین دلیل باید با یک شومیز آستین بلند و جذاب پوشیده شود.

مانتو و یا جلیقه های مدل وست در انواع طرح و رنگهای متنوع برای عید امسال وجود دارند. شما میتوانید یک دامن شلواری را با مانتو وست و شومیز سفید یا کرمی ست کنید.

مطالعه بیشتر: .

مانتو ژاکارد، ترند مدل مانتو سال 1402

برای نوروز سال 1402 مانتوها و کت تک از جنس ژاکارد در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است. مانتو ژاکارد؛ از جنس نسبتا ضخیم و طرح دار میباشد.

برای ست کردن این مدل از مانتو سال 2023، بانوان عزیز میتوانید یک مانتو طرحدار و جذاب ژاکارد با مدل کلوش و آستین پفی را با یک شلوار پارچه ای مشکی یا سفید رنگ مام فیت یا گشاد هماهنگ نمایید تا استایل فوق العاده جذابی داشته باشید.

در مورد لباس های زنانه بخوانید: .

مانتو جلوباز بلند و شاین دار برای عید 1402

در چند سال اخیر مانتوهای جلوباز کوتاه و خصوصا بلند بسیار مورد استقبال طرفدارن مد و فشن قرار گرفته است. در بهار امسال نیز دوباره مدل مانتوهای جلوباز بلند در رنگهای سال و مدلهای چین چین، آستین پفی، عروسکی، ژاکارد، مازراتی، کرپ و غیره استایل بانوان را تکمیل میکنند.

همچنین، مانتو جلوباز مدل شاین دار و براق در رنگ کرمی، نارنجی، بنفش، سفید و سبز یکی از محبوبترین مدهای عید سال جدید است.

مانتو کرسپو، یکی از انواع مدل محبوب مانتو در نوروز 1402

در مطالب قبلی در مورد ، آموزش های لازم را دادیم. این مدل مانتو را در سال 1402 با شلوار مام فیت و مام استایل ست میکنند. در انتخاب این مدل مانتو از رنگ سال غافل نشوید.

بیشتر بدانید: .

مانتو جلوباز کوتاه برای عید

علاوه بر مانتوهای جلوباز بلند، مدلها و طرحهای کوتاه آنها نیز در میان بانوان خوش استایل، برای عید 1402 به وفور دیده خواهد شد. شما میتوانید یک مانتو جلوباز کوتاه سرخابی و یا یاسی را با یک شلوار پارچه ای سفید مام فیت و یا مدل گشاد همراه با شال سفید رنگ ست کنید.

مطالعه بیشتر: .

مانتو عروسکی، ترند مدل مانتو سال 2023

عید سال 1402، مانتو دخترانه مدل عروسکی در رنگهای با نشاط و شاد مانند قرمز، سرخابی، سبز، بنفش و یا کرمی با آستین پفی و مدلهای زیبا ترند میباشد. برای مثال، یک مانتو دخترانه عروسکی از جنس مازراتی را بیشتر با شلوار جین مام استایل و یا مام فیت میپوشند و ست میکنند.

مطالعه بیشتر: .

درباره مانتو بدانید: .

مانتو چین دار عید 1402

یکی از ترندهای مدل مانتو سال جذاب برای سال جدید، مدل مانتوهای چین دار در جنس الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون و با رنگهای شاد و جذاب قرمز، آبی، زرد، سبز، نارنجی و سفید هستند. برای ست کردن مانتو سال مدل چین دار؛ این مانتوهای جذاب را با یک شلوار جین مام استایل و یا مام فیت بپوشید تا خوش پوش تر به نظر برسید.

بیشتر بدانید: .

ترفند های ست کردن مانتو رنگ سال 2023

برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

شومیز دخترانه و زنانه با کیفیت بالا از جنس‌هایی تولید می‌شوند که در برابر پارگی، سایش، و شستشو، بسیار مقاوم هستند.

بیشتر بدانید: .

جود ندارد.

 

خروج از نسخه موبایل