جزییات سفر خبرنگاران داخلی و خارجی به گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به جزئیات سفر خبرنگاران خارجی و داخلی به گیلان اظهار کرد: تعداد ۳۷ خبرنگار خارجی و داخلی از ۶ کشور جهان برای پوشش رویدادهای روز رشت به گیلان سفر کردند.

وی از تور گیلان گردی خبرنگاران خارجی در این استان خبر داد و افزود: خبرنگاران خارجی و داخلی پس از ورود به گیلان از اماکن تاریخی و گردشگری رشت از جمله خانه فرهنگ، ابریشمی و شیرازی‌ها در رشت بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه حضور خبرنگاران داخلی و خارجی به استان و رشت منشأ اثر برای گیلان است، گفت: معرفی و پردازش ابنیه تاریخی گیلان، قابلیت‌های گردشگری و سفر و همچنین ظرفیت‌های تاریخی استان مورد توجه است.

جهانی با اشاره به برنامه‌های دیگر سفر خبرنگاران به گیلان بیان کرد: پوشش گسترده رسانه‌ای ۳۷ خبرنگار داخلی و خارجی از نخستین فستیوال ملی خوراک در رشت اولویت اصلی حضور خبرنگاران خارجی است.

وی از بازدید خبرنگاران خارجی از موزه چای لاهیجان خبر داد و افزود: این خبرنگاران از موزه جنگ جهانی دوم هم بازدید می‌کنند.

جهانی با اشاره به برنامه‌های دیگر سفر چند روزه خبرنگاران خارجی و داخلی به استان اضافه کرد: بازدید از موزه روستایی گیلان در رشت و همچنین بازدید از یک بوم گردی برنامه‌های دیگر این گروه خبری است.

خروج از نسخه موبایل