جلسه مسئولان وزارت ورزش با کمیته المپیک برای تعیین پاداش مدال‌آوران

آفتاب‌‌نیوز :

سیدشروین اسبقیان در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران قایقرانی، عنوان کرد: همان طور که دیدید مراسم باشکوه با قهرمانان قایقرانی با حضور وزیر ورزش برگزار شد. مراسم بسیار خوبی بود. 

وی درباره اینکه ورزشکاران قایقرانی گلایه دارند که زیرساخت‌های خوبی ندارند، گفت: قطعا قابل اصلاح است همان طور که وزیر گفت در سند آمایش سرزمین در دست مطالعه است و این هم از یادگاری‌های رئیس‌جمهور انقلابی و شهید ماست که تاکید ویژه داشت آمایش سرزمین در مدت ۴ ماه آینده تعیین تکلیف شود. در این سند زیرساخت‌ها براساس استاندارد‌های استان‌ها مورد تاکید قرار گرفته و به صورت جدی با حمایت دولت و بخش خصوصی زیر ساخت‌ها به سرانجام خواهد رسید. 

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که به فدراسیون‌هایی که هنوز تاریخ انتخابات را نگفته‌اید آیا تا مرداد تعیین تکلیف می‌شوند، خاطرنشان کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دوومیدانی را برگزار خواهیم کرد. تنیس هم در روز‌های آینده اعلام می‌کنیم. فقط تاریخ بیلیارد مشخص نشده که اعلام می‌کنیم. راگبی هم انجمن مستقل شده است. 

اسبقیان در پاسخ به سوالی دیگر درباره اینکه کمتر از ۲ ماه تا المپیک مانده آیا وزارت نمی‌خواهد پاداش المپیکی‌ها را اعلام کند، گفت: ما یک جلسه مشورتی با روسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک خواهیم داشت و بعد از آن پاداش اعلام می‌شود. این جلسه طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد. 

وی درباره اینکه نظر شما در مورد سهمیه‌های کسب شده چیست، یادآور شد: اجازه دهید فعلا فرصت در دوومیدانی داریم.

اسبقیان درباره اینکه مشکلاتی برای کسب سهمیه الفتی پیش آمده بود، گفت: فدراسیون جهانی آن را دنبال می‌کند و وکیل گرفته است. جای نگرانی نیست.

خروج از نسخه موبایل