حضور در پای صندوق رأی «نه» بزرگ به دشمنان و لبیک به ندای رهبر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

‌آیت‌الله مهدی سلیمانی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: امیدواریم در این دور از انتخابات شاهد مشارکت بالا و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک روز مثال‌زدنی را رقم زدند، در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز باتوجه‌به تأکیدات مقام معظم رهبری شاهد حضور پرشور از سوی مردم خواهیم بود.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارای اهمیت بسیاری هستند، افزود: مجلس خبرگان رهبری بر اساس قانون سه وظیفه مهم را بر عهد دارد که یکی از وظایف فقها و مجتهدین مجلس خبرگان رهبری، شناسایی، معرفی و تعیین رهبر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله سلیمانی تبار، ادامه داد: مقام معظم رهبری در این ۴۵ سال از گردنه‌ها و شرایط سخت، مملکت را به‌خوبی نجات داده‌اند و به ساحل امن رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم باید توجه داشته باشند که رأی آنها بسیار مؤثر است و نگویند رأی ما تأثیر ندارد، گفت: اینکه دشمن از رأی‌دادن ما و از انتخابات ما وحشت کرده است، نشانه این است که انتخابات مؤثر است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خواسته دشمنان این است که ملت پای صندوق‌های رأی نیایند و از نظام و رهبری جدا شوند، ادامه داد: آمدن ما پای صندوق‌های رأی، یک «نه» بزرگ به دشمنان و لبیک به ندای رهبر و سکان‌داری است که خار چشم دشمنان است.

آیت‌الله سلیمانی تبار، افزود: ما باید کسانی را به مجلس بفرستیم که دلسوز نظام، محرومان و جوانان باشند، در فکر معیشت، ازدواج، مسکن و شغل جوانان باشند.

وی تأکید کرد: اگر ما بخواهیم یک مجلس خوب داشته باشیم باید به صالحین رأی بدهیم و ناصالح‌ها را کنار بزنیم.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه لرستان، استانی ولایی، اهل بیتی، انقلابی و اسلامی است، عنوان کرد: این استان علمای برجسته‌ای مانند آیت‌الله بروجردی، کمالوند، طاهری خرم‌آبادی، قاضی خرم‌آبادی، آیت‌الله نورالدین و فخرالدین رحیمی و… داشته است.

آیت‌الله سلیمانی تبار با اشاره به شجاعت رزمندگان لرستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از نظام، بیان داشت: اگر مردم لرستان این بنده حقیر را لایق بدانند، تلاش خواهم کرد که اجابت اعتماد مردم خوب این استان را داشته باشم.

خروج از نسخه موبایل