درخشش تکواندو کاران کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای قهرمانی کشور

پسران |تکواندو |جوانان

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرمــان حاتــمی با بیان این خبر گفت :مسابقات تکواندو پسران خردسالان منطقه 5کشور روزهای ۱۲و۱۳ مهرماه و رقابتهای دختران روزهای ۱۳و۱۴ به میزبانی استان چهارمحال بختیاری و شهر بروجن برگزار شد .

 

حاتمی از حضور تیم های پسران و دختران تکواندو استان در این رقابتها خبر و افزود: تیم تکواندو دختران استان در این مسابقات موفق به کسب 5مقام سومی و 2 مقام دومی این رقابتها شد.

 

روابط عمومی ورزش و جوانان استان از کسب مدال برنز و مقام سوم سیده اوا دستیار ،گیلدا قرقانی پور،کیانا گشتاسبی ،کیانازکایی خبر و ادامه داد:در این رقابتها شیلا نژادی و الناز رمضانی به مقام دوم و مدال نقره دست یافتند.

 

حاتمی در خصوص نتایج تیم تکواندو پسران استان در این رقابتها تصریح کرد:در تیم اعزامی تکواندو خردسالان پسر استان به این مسابقات بردیا مصلحت جو مقام دوم و مدال نقره،آران احمدی مقام سوم و مدال برنز ،عبدال خالق بیرونی به مقام سوم و مدال برنز،امیررضا فرامرزی مدال برنز و امیر اسماعیل پاکیزه مقام سوم و مدال برنز کسب کردند.

 

این موفقیت و پیروزیها را به رئیس و اعضای هیات تکواندو استان ،مربیان و کادر اعزامی تیم استان در این مسابقات تبریک عرض می نماییم .

 

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل