ربیعی: غفلت‌های آنی باعث گل خوردن ما می‌شود/ باید به مس شاخ و برگ بیشتری بدهیم

بازی |حوزه |فوتبال

رفسنجان می گوید سرمربی تیم فوتبال مس آمادگی دیدار روانی و روانی با فولاد را دارد.

به گزارش کردوار نیوز ، محمد ربیعی ، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: “ما با هدایت دوست خوبم آقای نکونام با یک تیم فولاد خوب بازی می کنیم. ما خود را برای بازی فردا آماده کرده ایم. من فکر می کنم ما هستیم. هر دو تیم اطلاعاتی از یکدیگر دارند که قطعاً روی بازی تأثیرگذار است.

وی درباره باخت و مصدومیت تیمش گفت: متأسفانه ما سه بازیکن نداریم. وضعیت یکی از بازیکنان نیز مشخص نیست. انشاالله تا پایان همین شب وضعیت مشخص خواهد شد. قائم اسلامی خواه ، ناصر سالاری و رحیم زهیوی به دلیل خسارت مفقود شده اند.

ربیعی افزود: ما می دانیم كه فولاد یكی از نمایندگان ایران در آسیا است و تاكنون نتایج خوبی را در خوزستان بدست آورده است. ما با قدرت ، هدف و دانش موجود در حوزه خود قدم می گذاریم. در بازی های گذشته لحظاتی سهل انگاری داشتیم که برای ما بسیار گران تمام شد. سهل انگاری فوری در بازی با تراکتور و سپاهان باعث گلزنی تیم ما شد. این بازی ها مثل این نبود که آنها را از دست بدهیم اما از این بازی ها نمی توانستیم امتیاز بگیریم. ما تیم جدیدی در لیگ برتر هستیم اما فکر می کنم تیم ما چیزهای بیشتری دارد. این وضعیت خوبی است و باید گیاهان بیشتر و هماهنگی تاکتیکی بیشتری به آنها داده شود. بازی فردا از نظر تاکتیکی خوب خواهد بود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل