سرم ویتامین سی گارنیر

احتمالا وقتی احساس سرماخوردگی می‌کنید، به سراغ ویتامین C می‌روید. اما آیا می‌دانستید که این ویتامین می‌تواند پوست‌ صورت‌تان را روشن کند، لکه‌های تیره را از بین ببرد و از پیری زودرس پوست جلوگیری کند؟ در مقاله‌ی امروز دیجی‌کالا مگ، شما را با هر آنچه که باید درباره‌ی سرم ویتامین C بدانید آشنا می‌کنیم، از جمله فواید، نحوه‌ی استفاده و عوارض جانبی احتمالی. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اگرچه احتمالا از طریق رژیم غذایی ویتامین C دریافت می‌کنید، اما هیچ راهی برای تضمین اینکه ویتامین مستقیما به پوست برسد وجود ندارد. به همین دلیل، امروزه بسیاری از تولیدکنندگان ویتامین C را به‌شکل سرم روانه‌ی بازار کرده‌اند. استفاده از سرم‌ یک راه‌ی مؤثر برای بهره‌مندی از فواید ویتامین C است. کرم لیفتینگ صورت تهیه شده از ترکیبات ارگانیک است و محصولی فوق العاده برای پوست است.

ویتامین C موضعی ضریب ایمنی بالایی دارد و اکثر افراد  بدون بروز هیچ واکنشی می‌توانند از آن برای مدت طولانی استفاده کنند. ویتامین C همچنین برای استفاده با سایر محصولات مراقبت از پوست، از جمله محصولات حاوی SPF، آلفا هیدروکسی اسید و رتینول‌ بی‌خطر است. با این حال، گفته می‌شود که ویتامین C ممکن است در غلظت‌های بالای ۲۰ درصد باعث تحریک جزئی پوست شود. به همین دلیل، غلظت آن در محصولات مراقبت از پوست اغلب بین ۱۰ تا ۲۰ درصد متغیر است.

سرم ویتامین سی گارنیر چیست؟

سرم ویتامین سی گارنیر یک سرم روشن کننده و ضد لک قوی است که فوراً رنگ پوست را روشن می‌کند و بصورت طبیعی پوست را شفاف و درخشان می‌کند. ویتامین سی گارنیر حاوی یک نوع ویتامین C غلیظ و تقویت شده است که تیرگی‌های پوست را به وضوح روشن می‌کند.

سرم ویتامین سی گارنیر چه مشکلاتی را حل می‌کند؟

این سرم بعنوان یکی از موثرترین محصولات روشن کننده پوست شناخته می‌شود و وظیفه اصلی آن روشن کردن پوست و افزایش شفافیت و همچنین از بین بردن لکه‌های تیره و آکنه‌های پوستی در سریع‌ترین زمان است.

خواص و ویژگی‌های اصلی سرم ویتامین C گارنیر اصل

✔ یکی از قوی‌ترین روشن کننده‌های پوست
✔ افزایش چشمگیر شفافیت پوست
✔ محوسازی نقاط تیره در پوست
✔ هموارسازی و یکدست کردن پوست
✔ دارای خاصیت ضد لک قوی
✔ ضد جوش و آکنه بسیار قوی
✔ فرمولاسیونی تخصصی و سالم
✔ بافتی بسیار سبک و نرم
✔ مناسب انواع مختلف پوست
✔ فرمولاسیون فاقد چربی و روغن
✔ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
✔ یکدست کردن رنگدانه‌های پوست

برخی از نتایج استفاده از سرم ویتامین سی گارنیر اصل

???? نکته خیلی خیلی مهم ???? نتایجی که در ادامه میبینید در اثر استفاده از سرم ویتامین C گارنیر کاملاً اصل و اورجینال است، که می‌توانید نسخه اورجینال سرم ویتامین سی گارنیر را از مکث تهیه کنید. دقت کنید که نسخه‌ی فیک این محصول در فروشگاه‌های مختلف به وفور یافت می‌شود و استفاده از نسخه‌های فیک و تقلبی هیچ تاثیری نداشته و ممکن است آسیب‌زننده نیز باشند.

طرز استفاده از سرم ویتامین سی گارنیر

  1. برای استفاده از این سرم ابتدا پوست‌تان را با استفاده از شوینده مورد علاقه خود به خوبی بشویید و تمیز کنید.
  2. سپس 3 تا 4 قطره از سرم را بر روی کف دست خود ریخته و هر دو دست خود را به سرم آغشته کنید.
  3. و در نهایت دستان آغشته به سرم خود را با آرامی و ملایمت کامل روی نواحی صورت و در صورت نیاز گردن خود به خوبی بمالید و فشار دهید تا سرم کاملاً جذب پوست شود.

از این سرم روزانه دوبار استفاده کنید. می‌توانید یک نوبت صبح و یک نوبت شب از این سرم استفاده کنید.

بعد از استفاده از این سرم نیازی به آبکشی پوست نیست.

سرم ویتامین C گارنیر برای چه نوع پوستی مناسب است؟

✔ پوست معمولی
✔ پوست ترکیبی
✔ پوست چرب
✔ پوست خشک
✔ پوست حساس

بعد از استفاده از این سرم پوستی شاداب، صاف، نرم، روشن و مستحکم خواهید داشت. این سرم روی انواع مختلف لک های پوستی تاثیر گذاشته و پوست را درخشان می کند. این سرم از پوست در برابر آسیب های طبیعی محافظت کرده و با تمامی پوست ها حتی پوست های بسیار حساس سازگار است. کرم دور چشم گاتیو ساخت کجاست؟ این محصول جهت رفع تیرگی و لک‌های پوست اطراف چشم قابل استفاده است.

فرمولاسیون غنی و قدرتمند

چرا باید از این سرم استفاده کنید؟

آنتی اکسیدان های موجود در سرم ویتامین سی گارنیر پوستی ابریشمی و شاداب برای شما به ارمغان می آورد. وجود این ترکیبات در این سرم باعث تولید کلاژن بیشتر می شود و از پوست صورت در برابر عوامل محیطی محافظت می کند. اگر پوستتان شفافیت، درخشندگی و استحکام چند سال قبل را ندارد، زیباپرفیوم پیشنهاد می کند از این سرم به صورت روزانه استفاده کنید.

فواید ویتامین سی برای پوست

کمبود کلاژن باعث کدر و مرده به نظر رسیدن پوست می‌شود. کلاژن باعث جوانی مجدد پوست شده و چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد. ویتامین سی یکی از اجزای مورد نیاز برای کلاژن سازی پوست است. پوست به این ترکیبات شیمیایی برای پیوند مولکول‌هایی که کلاژن تولید می‌کنند نیاز دارد. این ویتامین همچنین خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را بالا می‌برد.

 

ویتامین سی به کم ‌رنگ شدن انواع لک های پوستی، نشانه‌های پیری پوست و افزایش جوان‌سازی، درخشش و روشنی پوست کمک می‌کند. ویتامین C قرمزی سطح پوست را کاهش داده و از پوست در برابر آسیب های نور خورشید محافظت می کند. همچنین از ایجاد جوش در پوست جلوگیری می کند.

از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین می‌شود. الاستین سبب افزایش ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌ های پوستی می‌شود. سفتی پوست به حفظ رطوبت، افزایش جریان سلول ‌های پوست و صاف شدن سطح پوست کمک می‌کند.

بررسی سرم ویتامین C گارنیر

بافت سرم ویتامین سی لایت کامپلت گارنیر بسیار سبک است و به دلیل فاقد چربی بودن، به راحتی روی پوست نشسته و باعث چسبناک شدن یا چرب شدن آن نمی شود. این سرم به دلیل بافت سبک سریع جذب پوست شده و تاثیرگذاری فوری آن قابل مشاهده است

 

روزانه صبح و شب مقداری از سرم را بر روی کلیه نواحی پوست ماساژ بدین تا به خوبی جذب شود. بعد از استفاده نیازی به آبکشی نیست.

ویژگی های سرم ویتامین سی گارنیر

آبرسانی عمیق

این سرم نه تنها به عنوان یک محصول مراقبتی عمل می‌کند بلکه به عنوان یک آبرسان قوی نیز شناخته می‌شود. فرمولاسیون آن به گونه‌ای طراحی شده است که رطوبت را در عمق پوست قفل کرده و مانع از دست رفتن آب می‌شود. این امر به حفظ نرمی، لطافت و طراوت پوست کمک کرده و به پوست ظاهری سالم و درخشان می‌بخشد. قیمت کرم ۵ کاره گاتیو اصل نسبت به سایر محصولات مشابه قیمت کمتری دارد.

روشن‌کننده و یکدست‌کننده پوست

استفاده آسان و جذب سریع

سازگاری با انواع پوست

ترکیب با سایر محصولات مراقبت از پوست

 

عوارض استفاده از سرم روشن کننده ویتامین سی گارنیر چیست؟

تا کنون گزارش خاصی در مورد عوارض این سرم مطرح نشده است. و این سرم با انواع مختلف پوست حتی پوست‌های حساس نیز سازگار و مناسب است.

 

خروج از نسخه موبایل