شخصیت های معروف کارتونی

معروف ترین و بهترین شخصیت های کارتونی

در این مقاله لیستی از اسم برترین کاراکتر کارتونی تاریخ به اضافه عکس شخصیت های کارتونی معروف را برای شما آماده کرده‌ایم.

  1. تام و جری از بهترین شخصیت های کارتونی

خرید ساعت بن تن ریبوت:  تام و جری جز شخصیت های کارتونی قدیمی و بهترین شخصیت های کارتونی هستند. این دو او تقریبا از سال 1940 یعنی حدودا 60 سال پیش برای اولین بار وارد دنیای انیمیشن ها شدند. تام گربه ای خاکستری رنگ و جری یک موش ای-نارنجی است. این از دشمن های سرسخت یکدیگرند. تام همیشه در تلاش است تا جری را شکار کند و جری هر بار با موفقیت از دست او فرار می‌کند.

یکی از نظریه ها درباره این دو شخصیت این است که در واقع تام و جری همان‌طور که در بسیاری از قسمت های آن مشخص است دو دوست هستند. اما تام برای حفظ جان جری همیشه به دنبال او است و وانمود می‌کند که می‌خواهد او را بگیرد. به هر حال این دو شخصیت در لیست برترین کاراکتر کارتونی تاریخ قرار دارند.

  1. میکی موس از بهترین شخصیت های کارتونی

لباس بن تن پسرانه: میکی موس از قدیمی ترین و بهترین کاراکترهای کارتونی والت دیزنی است. در واقع ترجمه اسم این محبوبترین شخصیت کارتونی به فارسی میکی موشه می‌شود. در سال 1928 برای اولین بار این شخصیت توسط خود والت دیزنی خلق شد، حتی سال‌ها خود والت دیزنی صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشت.

میکی موس در چندین انیمیشن از جمله: هواپیمای دیوانه، خیاط کوچولوی شجاع، فانتازیا و… حضور داشته است. این بهترین شخصیت های کارتونی ابتدا در فیلم‌های کوتاه سپس در فیلم‌های بلندی که اکثرشان برنده جایزه های جهانی شده بودند، حضور داشت. شما می‌توانید عکس شخصیت های کارتونی خارجی را در این‌جا ببینید.

  1. بیمکس از بهترین شخصیت های کارتونی

قیمت لباس کفشدوزکی: بیمکس یکی از کاراکترهای کارتونی معروف و دوست داشتنی است. این شخصیت در سال 2014 برای اولین بار در انیمیشن شش قهرمان بزرگ حضور داشت. او یک ربان سفید، بادکنکی و مهربان است که به دست تاداشی برای برادر کوچکترش هیرو ساخته شد. هدف بیمکس محافظت از هیرو در برابر خطرات است.

انیمیشن شش قهرمان بزرگ درباره پسری نابغه به نام هیرو است که به کار در زمینه ساخت ربات علاقمند است. او برادر بزرگ و نابغه ای به نام تاداشی دارد که او نیز در زمینه ساخت ربات فعالیت دارد. تاداشی در یک صانحه می‌میرد و هیرو پس از مرگ او غمگین با کمک رباتش بیمکس سعی در گرفتن انتقام برادرش دارد.

  1. مرینت از بهترین شخصیت های کارتونی

محبوبترین کاراکتر کارتونی در مرینت در انیمیشن معجزه آسا یا میراکلس (Miraculous: Tales Of Ladybug & Cat Noir) است. این کاراکتر از شخصیت های کارتونی معروف دختر، با عنوان کفشدوزک یا لیدی باگ شناخته می‌شود. از ویژگی های ظاهری این محبوبترین شخصیت کارتونی، موهای سرمه ای و چشمان آبی درشت است.

داستان میراکلس از آن‌جایی شروع می‌شود ‌که مرینت یک دختر ۱۴ ساله با موجودی افسانه ای به نام تیکی آشنا می‌شود و این موجود او را تبدیل به لیدی باگ می‌کند. لیدی باگ با قدرت های افسانه ای خود با افراد شرور مبارزه می‌کند.

  1. آن شرلی از بهترین شخصیت های کارتونی

از شخصیت های کارتونی دختر دهه 60 و 70، دختر مو قرمزی یا همان آن شرلی است. این شخصیت برای اولین بار در آن شرلی در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگمری خلق شد. این شخصیت از نظر خیلی ها دوست داشتنی و از نظر برخی دیگر بسیار اعصاب خرد کن است. این که جز کدام دسته باشید بستگی به سلیقه شما دارد.

آن شرلی به صورت انیمیشن در سال 1979 پخش شد. داستان این انیمیشن درباره دخترکی مو قرمز و یتیم است که تحت سرپرستی خانواده ای قرار می‌گیرد. این خانواده که متشکل از یک برادر و یک خواهر به نام های متیو و ماریلا هستند، برای ‌کارهای خانه خود به یک پسر نیاز داشتند اما کم کم آنه را جز خانواده خود می‌پذیرند. آن شرلی از کاراکترهای کارتونی معروف است.

  1. بلو از بهترین شخصیت های کارتونی

از اسم کاراکترهای کارتونی پرنده باید به بلو محبوب اشاره کنیم. بلو یک پرنده آبی رنگ و زیبا از دسته ماکائوها است. انیمیشن این پرنده  که ریو (Rio) نام دارد در سال 2011 در جریان قاچاق پرنده ها و از بین بردن نسل این نژاد نادر ساخته شد.

داستان ریو درباره پرنده ای به نام بلو است که توسط قاچاقچی ای دزیده می‌شود. بلو یک پرنده خانگی بوده و نمی‌تواند پرواز کند. دور بودن او از خانه سبب می‌شود که بلو سعی کند مستقل شود.

  1. بن تن از بهترین شخصیت های کارتونی

از دیگر کاراکترهای کارتونی معروف، باید به بن تن اشاره کرد. این شخصیت به نوعی جز ابر قهرمان ها محسوب می‌شود و شاید برترین شخصیت پسرانه نیز باشد. او در سال 2005 برای اولین بار با انیمیشن اصلی خود (Ben 10: Classic) نمایش داده شد.

داستان بن تن، برترین کاراکتر کارتونی تاریخ، درباره پسری به نام بن تنیسون است که یک ساعت مچی عجیب به نام اومنتریکس دارد. این ساعت در واقع وسیله ای است که به دست موجودات فضایی ساخته شده است و به او قابلیت این را می‌دهد که نیروهای ابرقهرمانی و فضایی مختلف داشته باشد. در این ساعت دی‌ان‌ای موجودات مختلف فضایی وجود دارد و بن تن می‌تواند به ۱۰ موجود مختلف دیگر تبدیل شود. البته بعدها در سری بعدی دی‌ان‌ای های بیشتری به آن اضافه می‌شود و بن تن می‌تواند فرم‌های مختلف دیگری بگیرد.

  1. میویس از بهترین شخصیت های کارتونی

از کاراکترهای کارتونی معروف دختر باید از میویس (Mavis) انیمیشن جذاب هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) یاد کنیم. میویس را اولین بار در سال 2012 در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا دیدیم‌. از ویژگی های ظاهری این شخصیت چشمان درشت آبی، آرایش گوتیک و موهای مشکی است.

داستان این انیمیشن درباره کنت دراکولا است که هتل مخصوص هیولاها را اداره می‌کند. او دختری به نام میویس دارد که حساسیت شدیدی روی دختر دارد و می‌خواهد او را از پسرک انسانی به نام جانی دور نگه دارد تا میویس عاشق جانی نشود.

  1. بامبی از بهترین شخصیت های کارتونی

ز بهترین کاراکترهای لیست محبوبترین شخصیت کارتونی، برترین کاراکتر کارتونی تاریخ بامبی است. بامبی، انیمیشنی آمریکایی است که در سال 1942 توسط شرکت و به کارگردانی دیوید ساخته شد. این انیمیشن بر اساس کتاب فلیکس سالتن، نویسنده اتریشی با نام «بامبی، زندگی در جنگل» ساخته شده بود.

داستان این انیمیشن درباره بچه گوزنی به نام بامبی است که قرار است در آینده شاهزاده جنگل شود. او بسیار کنجکاو و بازیگوش است و در کنار مادر و دوستانش زندگی شادی را در جنگل تجربه می‌کند. تا این‌که روزی شکارچی وارد جنگل شده و… . در سال 2008، بنیاد فیلم آمریکا برای ده ژانر مختلف سینمایی، ده فیلم برتر برگزید. در دسته  انیمیشن، «بامبی» در رتبه سوم این لیست قرار داشت.

  1. پیکاچو از بهترین شخصیت های کارتونی

پیکاچو هم یکی از بهترین کاراکترها کارتونی است که از انواع گونه‌های پوکمون است. پوکمون‌ها موجوداتی ساختگی هستند که شبیه جوندگان بوده و هر کدام قدرت الکتریکی ویژه‌ای دارند و در انواع بازی‌ها، کارتون‌ها، فیلم، کتاب و … نقش داشته‌اند.

پیکاچو یکی از اصلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های پوکمون است. یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع آن است که این محبوبترین شخصیت کارتونی، یکی از شخصیت‌های اصلی پوکمون‌هاست. این موجود کوچولو اسم شخصیت های کارتونی بامزه پوکمون است که به خوبی خود را در دل بینندگان جا کرده است. در سال 2019، فیلمی انیمیشنی با نام «کارآگاه پیکاچوی پوکمون» ساخته شد که رایان رینولدز، بازیگر سرشناس هالیوودی، صداپیشگی نقش پیکاچو را برعهده داشت.

  1. شخصیت های کارتونی لاکپشتهای نینجا

یکی دیگر از معروف ترین کاراکترهای کارتونی و پرطرفدار دنیا، لاک‌پشت‌های نینجا هستند. لاک‌پشت‌های نینجا داستان چهار لاک‌پشت نوجوان است که در کانال‌های آب در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. آن‌ها استادی به نام سنسی دارند که او هم یک موش انسان‌نماست و به آن‌ها هنر نینجوتسو را آموخته است. آن‌ها با جنایت‌کاران خرده‌پا، موجودات جهش‌یافته و شرور و مهاجمان بیگانه می‌جنگند و در عین حال سعی می‌کنند خودشان را از دید جامعه انسان‌ها مخفی نگاه دارند.

این بهترین شخصیت های کارتونی در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990، شهرت و محبوبیتی جهانی یافتند. در سال‌های 2014 و 2016 نیز دو فیلم از این شخصیت‌ها ساخته و اکران شد که مگان فاکس، بازیگر سرشناس هالیوودی در آن‌ها بازی می‌کرد. برای آشنایی با و فیلم‌های این شخصيت هاي كارتوني به از پلازا مراجعه کنید.

  1. شخصیت انیمیشنی گربه چکمهپوش

یکی دیگر از بهترین شخصیت های کارتونی، گربه چکمه‌پوش است. منشا این برترین کاراکتر کارتونی تاریخ از داستان‌های ادبی اروپایی و ایتالیاست. گربه چکمه‌پوش، گربه‌ای انسان‌نماست که با استفاده از حیله و حقه در پی قدرت و ثروت است و می‌خواهد با شاهزاده خانمی ثرومند ازدواج کند.

گربه چکمه‌پوش در سری فیلم‌های انیمیشن محبوب شرک در سال‌های 2004، 2007 و 2010 به عنوان یکی از دو یار این غول سبز مهربان حضور دارد و در سال های 2011 و 2012 نیز اولین انیمیشن‌های مستقل او ساخته شد که خود این گربه در آن، شخصیت اصلی داستان است. نام گربه چکمه پوش در لیست اسم کاراکترهای کارتونی معروف از اهمیت بالایی برخوردار است.

  1. استیچ

این اسم نیز اسم یکی از بهترین شخصیت های کارتونی بامزه است. این برترین کاراکتر کارتونی تاریخ، شخصیتی ساختگی در کارتون «لیلو و استیتچ» است. کوالایی آبی رنگ که به صورت غیرقانونی ساخته شده است و توسط علم مهندسی ژنتیک، به صورتی فرازمینی زندگی کرده است. استیچ، یار غار و همراه همیشگی شخصیت اصلی دیگر این کارتون، لیلو پِلِکای بود.

خلاصه داستان این کارتون به شرح زیر است: دکتر جومبا جوکیبا، موجودی ماورایی و خاص خلق می‌کند تا از طریق او بتواند در کهکشان هرج و مرج و آشوب به بار آورد. این کوالای آبی رنگ، رفتاری شیطان‌صفت و شرورانه دارد ولی لیلو، دخترکی که در هاوایی زندگی می‌کند؛ استیچ را پیدا کرده و او را به عنوان سگش تحت سرپرستی خود می‌گیرد. لیلو باورها و اعتقاداتی دارد که باعث می‌شود در گذر زمان، استیچ از موجودی شرور و شیطان‌صفت به موجودی مهربان و عاطفی تبدیل ‌شود که «عشق» برایش مفهومی خاص دارد. استیچ محبوبترین شخصیت کارتونی برای کودکان و خردسالان است. شما می‌توانید عکس شخصیت کارتونی استیچ را ببنید

خروج از نسخه موبایل