شناخت واژگان ادبی به غنابخشی محتوای رسانه کمک می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران |دبی |رسانه

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری آنلاین اظهار کرد: نقش کارکردی رسانه در بخش های مختلف غیر قابل انکار و وصف ناشدنی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت گفتمان جهاد تبیین در حوزه رسانه اضافه کرد: تحقق جهاد تبیین با کمک رسانه امکان پذیر است و خبرنگاران بازیگران و یاری گران اصلی گفتمان جهاد تبیین هستند.

فلاحتی با بیان اینکه محتوای رسانه‌ای در قالب‌های مختلف اثر مستقیم در جامعه می‌گذارد، گفت: گاهی یک کلمه و جمله از رسانه می‌تواند تحول آفرین و جریان ساز باشد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصل تعهد، ولایت مداری و پاک دستی در رسانه افزود: رسانه‌ها به سه اصل مهم نظام، رهبری و مردم نگاه و توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت رفتارشناسی رسانه بیان کرد: عده‌ای به بهانه مطالبه گری مردمی، نظام و ارکان نظام را زیر سوال می‌برند و به چالش می کشند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم ادبیات شناسی توسط اصحاب رسانه بیان کرد: شناخت واژگان ادبی به غنابخشی محتوای رسانه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه شناسی رسانه باید در اولویت خبرنگاران قرار گیرد، افزود: یک خبرنگار باید یک جامعه شناس قهار باشد تا بتواند مسائل تحلیل و بررسی کند.

خروج از نسخه موبایل