شهداد باید به محور گردشگری در کشور تبدیل شود

شهدا |گردشگری

به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز؛ نشست شورای اداری بخش شهداد با حضور شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهداد، فرماندار کرمان، معاونین، مدیران شهرستانی، بخشدار و شهردار شهداد برگزار شد.

در این نشست به منظور تسهیل در امور و پیگیری مسائل و مشکلات بخش شهداد، ۳ کمیته تشکیل گردید.

مسئولیت کمیته اجرایی با مدیریت فرماندار کرمان، کمیته گردشگری با مدیریت مدیرکل میراث فرهنگی و کمیته کشاورزی با مدیریت مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

نماینده کرمان و راور در این نشست بر توسعه گردشگری در منطقه تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری موجود، شهداد باید به محور گردشگری در کشور تبدیل شود.

شهباز حسن پور همچنین توسعه حوزه گردشگری را تنها راه توزیع عادلانه ثروت در کشور دانست.

در این نشست همچنین مسائل و مشکلات مهم شهداد از جمله رفع تنش آبی، تامین اعتبار جهت ارتقاء تامین امنیت و احداث پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی، اصلاح نقاط حادثه خیز محور شهداد_کرمان، پرداخت تسهیلات به کشاورزان منطقه، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، تامین اعتبار جهت احداث بندهای خاکی، توسعه زیرساخت های گردشگری و رفع مسائل و مشکلات خانه های بوم گردی و رونق تولید در شهداد مورد پیگیری قرار گرفت.

حسن پور در پایان نشست شورای اداری از پروژه های عمرانی شهر شهداد و همچنین خانه های بوم گردی بازدید بعمل آورد و مسائل و مشکلات مربوط به آنها را مورد پیگیری قرار داد.

شایان ذکر است بخش شهداد در نزدیکی منطقه گندم بریان که یکی از گرمترین نقاط جهان به شمار می رود، قرار دارد و بیان لوت که در مجاورت آن قرار دارد از جاذبه های گردشگری استان کرمان و جنوب شرق ایران به شمار می رود.

46

خروج از نسخه موبایل