شهید حسینی میهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند، سید هاشمی هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این حماسه شرکت کرد. یادبود وی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند که به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شد را نشانه بصیرت انقلابی مردم عنوان و بیان کرد: آنها شهدای دانشگاه هستند.


بیشتر بخوانید:

مراسم بزرگداشت شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود


وی از خانواده شهید حسین و سایر خانواده های شهدای دانشگاه، تمامی مسئولین و مردم بیرجند که در ایجاد این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی نقش داشتند صمیمانه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: اینگونه مراسم در تداوم نام و یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار، اخلاص و شهادت در جامعه موثر است.

شهید حسین بیرجند مهمان دانشگاه آزاد اسلامی ماند

امیر سرتیپ محمود محمودی، فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: شهید علیرضا حسینی در لشکر 21 ارتش جمهوری اسلامی ایران حمزه سیدالشهدا (ع) خدمت کرد و به این مهم دست یافت. موقعیت در سال 1988 درجه بالایی از شهادت

آکا از فرماندهان عالی رتبه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 5 تیر یکی از سخت ترین دوران جنگ بود، گفت: شهید علیرضا حسینی در زمانی به شهادت رسید که جنگ بسیار سخت و دشوار بود.

مادر این شهید تازه نفس اهل تهران بیرجند در این مراسم گفت: تنها یکی از فرزندانم را تقدیم کردم و در صورت نیاز خود و فرزندان دیگر را فدای اسلام و کشور خواهم کرد.

رباب موحد با قدردانی از مردم خراسان جنوبی به پاس گرامیداشت فرزند شهیدش افزود: مصیبت من از مصیبت حضرت زینب (س) بیشتر نیست و افتخار می کنم که فرزندم را به وطن هدیه دادم. “

مادر شهید حسین افزود: پسرمان داوطلب شد تا از ورود افراد ترسو به کشور جلوگیری کند. اما اکنون دشمن پنهان شده و نمی تواند این عظمت را ببیند.

وی مردم را به فریاد مرگ بر آمریکا دعوت کرد و گفت: دشمن باید بداند که هر چقدر شهید بدهیم باز هم داوطلب می شویم.

وی گفت: هر سال برای امام حسین (ع) نذر می کردیم و این بار پسرمان را به امام حسین (ع) می دادیم.

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار آنا با تشکر از همکاری صمیمانه همه دستگاه ها در برگزاری این مراسم اظهار کرد: فرماندار و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد 33 بیرجند مزار وی و فرزندش را در آغوش گرفتند. سالها بعد در روز دانشجو

علی علیزاده افزود: شهید علیرضا حسینی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود که 14 سال پیش در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر دستان این مردم تشییع شد. زمین در بورس.

وی افزود: شب گذشته با ورود خانواده شهید علیرضا حسینی به خراسان جنوبی، شهید کاوه در فرودگاه بیرجند مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

سید هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه رئیس دانشگاه سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد، گفت: این سند مهم، عملکردی و عملیاتی بر گام دوم انقلاب مهم تاکید دارد. .

به گزارش آنا، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی نیز با حضور در گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از خانواده شهید علیرضا حسینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/4117/4062/ص

خروج از نسخه موبایل