اخبار جامعه

عرضه بدون واسطه محصولات لبنى در میادین میوه و تره بار تا آذرماه سال آینده

به گزارش شفاف، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهردارى تهران در نشست خبرى که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از عادلانه کردن یارانه‌ها و بر اساس تعاملات، قریب به ۲۵ غرفه در اختیار مجموعه انجمن صنایع لبنی و اتحادیه قرار دادیم همچنین عرضه مستقیم محصولات بدون واسطه برای اولین بار از چهار ماه پیش شروع شد.

وى ادامه داد: محصولات در اختیار تولید کنندگان بدون واسطه قرار گرفته و پنج درصد مشمول قانون قیمت گذاری سازمان حمایت و ۲۰ درصد سایر محصولات کیفیت محصولات تا انتهای آذرماه سال آینده شده اند.

فصاحت بیان کرد: در عمده میادین ما این تخفیف‌ها را اعمال مى کنیم.البته در شمال و جنوب شهر این غرفه‌ها وجود دارند و تنها مخصوص شهر تهران است.

وی تاکید کرد: در اجرای این طرح پنج درصد تخفیف بر روی چهار قلم کالا شامل شیر نایلونی کم چرب ۹۰۰ گرمی، شیر بطری کم چرب یک لیتری، پنیر و ماست دبه‌ای کم چرب است که چهار قلم کالا با قیمت تثبیتی است و مابقی اقلام نیز با ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد. در این طرح بی تردید توجه به کیفیت در دستور کار قرار گرفته است.

فصاحت بیان کرد: فعالیت غرفه‌ها در میادینی همچون کارون، آذرشهر، زیبادشت، علامه، چیتگر، جماران، تهران ویلا، کوهستان، کردستان و … برپا شده که مشغول عرضه مستقیم محصولات لبنی به شهروندان هستند.

نمایش بیشتر