اخبار فرهنگی

لزوم افزایش فعالیت‌های علمی پژوهشی بین‌المللی و فرامرزی

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان تأکید کرد؛

عراق |علم |فناوری

علی افروس با توجه به نقش مهم دانشکده امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد خوزستان گفت: باید برای فعالیت‌های علمی پژوهشی در سطح بین‌المللی و فرامرزی تلاش بیشتری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در احکام جداگانه‌ای رئیس دانشکده امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی، مدیر کل امور عمرانی این دانشگاه و مدیر کل امور مالی واحد اهواز  را منصوب کرد.

افروس در جلسه معرفی رئیس دانشکده امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد خوزستان به نقش مهم دانشکده امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی در این ااستان اشاره کرد و گفت: با توجه به ارتباطات بین کشور‌های ایران و عراق و تبادل فرهنگ‌های صورت گرفته بین این دو کشور باید برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی در سطح بین‌المللی و فرامرزی و قوت مرکز رشد تلاش بیشتری کرد.

وی تأکید کرد که باید در جذب حداکثری دانشجویان عراقی بکوشیم و در کنار آن سطح کیفیت را به بالاترین حد خود برسانیم و جهت بالا بردن سطح کیفیت نیاز به برگزاری کنفرانس‌های بین المللی علمی و پژوهشی است که امیدواریم  با توجه به راه‌اندازی این دانشکده، مسائل با سرعت زیادی هموار شود.

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان با معرفی مدیران کل امور عمرانی استان خوزستان و امور مالی واحد اهواز نیز به مسئله کنترل هزینه‌ها اشاره و هزینه‌کرد به صرفه و صلاح دانشگاه و تسریع و اهمیت هزینه‌کرد در مسائل فرهنگی با رعایت قانون را از مهمترین مسائل امور مالی دانست و پیگیری تعاونی‌های مسکن کارکنان و دقت نظر و تلاش هرچه بیشتر برای راه اندازی مسکن را از مهمترین مسائل امور عمرانی استان بیان کرد.

در انتهای جلسه با اهدای حکم، ایمان ریاضی به عنوان رئیس دانشکده امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی، ابوذر نظری به عنوان مدیر کل امور عمرانی استان خوزستان و روح الله قیصری به عنوان مدیر کل امور مالی واحد اهواز معرفی شدند.

نمایش بیشتر

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.