لوسیون مرطوب کننده پوست سر

ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف:

بسیاری از بانوان و آقایان داری پوست سر خشک و چرب هستند که کنترل نشدن این خشکی و چربی در پوست سر باعث ایجاد شوره می شود. شوره در واقع قسمت هایی از پوست سر می باشد که از سر جدا شده و به ساقه مو می چسبد. در پوست سر خشک این شوره ها به راحتی از پوست سر کنده می شوند و آزاد می شوند. در پوست های چرب این پوسته ها معمولا در قسمت ریشه مو باقی می ماند و به صورت تجمعی در کنار هم باقی می مانند. شما می توانید با استفاده از ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف ، شوره های پوست سر خود را کنترل کنید و از شر شوره ها رهایی یابید.ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف نیاز به آبکشی نداشته و شما می توانید در طول روز از آن استفاده نمایید. بسیاری از این شوره ها به علت دهیدراته بودن کف سر هستند که سبب ایجاد شوره می شوند. این ژل باعث مرطوب شدن کف سر و آبرسانی به ریشه های مو می شود از همین رو از بروز شوره سر جلوگیری می کند.

بسیاری از افراد خشکی پوست سر را تنها به علت کم آبی می بینند اما باید به شما بگوییم که بعضی از افراد دچار اگزمای پوست سر بوده و به بسیاری از شامپو ها و مواد شیمیایی حساسیت دارند از این رو باعث ایجاد شوره و یا ناراحتی های پوست سر می شود. به شما پیشنهاد می کنیم در کنار این محصول از شامپو ضد شوره فولیکا ار ایکس نیز استفاده کنید تا شاهد بهترین تغییرات در پوست سر خود باشید.استفاده از رژ گونه لاکچری کوین زیبایی شما رو چندبرابر میکند .

نحوه استفاده از ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف:

شما باید این محصول را بر روی پوست سر تمیز مالش دهید. حداقل 2 بار در روز فرآورده را بر روی پوست تمیز سر ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد.تمامی کارشناسان و متخصصان پوست و مو پیشنهاد می کنند تا افرادی که دارای شوره هستند از اتو مو و سشوار حدالامکان استفاده نکنند.

ترکیبات موجود در ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف:

اوره، سدیم لاکتات، پلی کواترنیوم ۱۰، پگ۸، هیدروکسی اتیل سلولز، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، ستریمونیوم کلراید، پیروکتون اولامین، لورت۹، ژل آلوئه ورا، عصاره لیکوریس، عصاره نعناع، اسید لاکتیک، پیریدوکسین اچ سی ال، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، بیزابولول، اسید هیالورونیک هیدرولیز شده، پانتنول، دی سدیم ا د ت ا، تری اتانول آمین، آرژنین، پگ۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، روغن بادام شیرین، عصاره کالاندولا، اسانس، آب دیونیزه.

اسید لاکتات:

در ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف فولیکا از نمک اسید لاکتات استفاده شده است که جزو عناصری می باشد که به مرطوب شدن و حفظ رطوبت طبیعی پوست سر کمک بسیاری می کند. زمانی که رطوبت سر به اندازه کافی حفظ شده باشد و دچار دهیدراتگی نشده باعث باعث می شود تا ساقه های مو نیز شاداب و درخشان باشند.

لیکوکالکون:

این ماده با نام شیرین بیان هم شناخته می شود که در بسیاری از مواد آرایشی و شامپو ها استفاده می شود. در واقع عصاره شیرین بیان موجود در ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف باعث می شود تا خواص آنتی اکسیدانی شیرین بیان به پوست سر نفوذ کند و از ایجاد شوره و قارچ های پوست سر محافظت کند. علاوه بر این موارد باعث می شود پوست سر رطوبت خود را حفظ نموده و دهیدراته نشود.

ژل آلوئه ورا:

در بسیاری از مواد آرایشی و لوازم های بهداشتی پوست از  آلوئه ورا به علت داشتن رطوبت زیاد و آب رسانی به پوست استفاده می شود. این گیاه پر خواص دارای ویژگی های متعددی می باشد که چندین فایده برای پوست دارد. از ژل آلوئه ورا در ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف استفاده شده است تا پوست سر هایی که خشک هستند دهیدراته شدند جانی دوباره بگیرند و دچار شوره سر نشوند.علاوه بر این موارد، ژل آلوئه ورا باعث می شود تا پوست سر آلودگی ها را جذب نکند و خواص آنتی باکتریالی موجود در این گیاه از پوست سر محافظت می کند تا دچار التهاب نشود.

پانتنول:

پانتنول یکی دیگر از مواد و ترکیباتی می باشد که در این ژل قرار گرفته است. با وجود پانتنول پوست سر دچار خشکی نمی شود. پانتنول جذب ریشه های مو شده و اجازه از بین رفتن رطوبت پوست سر را نمی دهد.

هیالورونیک اسید:

قطعا از خواص بسیار هیالورونیک اسید با خبر هستید. تمامی برند های آرایشی  در تلاشند برای اینکه پوست صورت را آب رسانی کنند و رطوبت پوست را حفظ نمایند، از این اسید در محصولات خود استفاده می کنند. کرم های شب و روز نیز هم حاوی این اسید هستند  . هیالورونیک اسید جزو برترین و شناخته شده ترین اسید هایی می باشد که باعث آب رسانی فوری و عمقی پوست می شود . در ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف فولیکا نیز از هیالورونیک اسید به مقدار کافی استفاده شده است تا پوست دچار خشکی نشود.

آیا ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف عوارض جانبی دارد؟

تاکنون برای این نوع از ژل عوارض جانبی خاصی مشاهده نشده است. در صورتی که شاهد قرمزی و التهاب در قسمتی از پوست سر خود بودید، مصرف را قطع نموده و در ادامه به پزشک خود مراجعه نمایید. از مصرف این ژل در اطراف چشم خود داری کنید.

علت ایجاد شوره سر:

شوره سر یکی از بیماری های رایج می باشد که هر شخصی ممکن است به آن دچار شود. ابتدا شما باید نوع پوست کف سر خود را مشخص کنید و در ادامه به پزشک پوست و مو مراجعه نمایید تا راه درمانی برای شما بیابد.

یرای درمان شوره سر ابتدا بهتر است یک روتین غذایی منظم را رعایت کنید و در ادامه سرم سیر سیاه و شامپوی مناسب موهای خود را تهیه کنید. قیمت سرم سیر سیاه لاکچری کوین تحت تاثیر عوامل گوناگون متفاوت است .

اثرات مصرف ژل مرطوب کننده پوست سر اسکالپ ریلیف:

قابل استفاده برای درمان شوره خشک یکی از بهترین راه حل های درمان چربی و خارش سر استفاده از لوسیون مناسب کف سرچرب درمالیفت است. کف سر چرب در اثر ترشح بیش از حد چربی توسط غدد سبابه در زیر پوست سر ایجاد می شود که تنها راه درمان آن تنظیم کردن چربی و به تعادل رساندن آن است. از طرفی علاوه برتعدیل چربی کف سر، این لوسیون PH پوست سر را تنظیم کرده و از التهابات پوستی و خارش آن که جلوگیری خواهد کرد. امروزه برند ایرانی درمالیفت با همکاری شرکتی فرانسوی توانسته است سوابق درخشانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو داشته باشد .

اثرات لوسیون متعادل کننده چربی سر درمالیفت

لوسیون مو مناسب کف سر چرب درمالیفت با ترکیبات منحصر به فرد و اثربخشی بالا توانسته است چربی بیش از اندازه کف سر را درمان نماید. این محصول با فرمولاسیون حرفه ای برای موهای چرب یک گزینه بسیار عالی است که امروزه بسیاری از متخصصین این لوسیون را برای افرادی که موهای چرب دارند تجویز می کنند. ترکیبات گیاهی با اثر بخشی بالا که در این محصول موجود است علاوه بر تنظیم PH کف سر می تواند موجب تقویت موهای ضعیف و آسیب دیده شده و باعث رشد و رویش مجدد آن ها شود. لوسیون متعادل کننده چربی سر درمالیفت دارای خواص ضد التهابات پوستی سر است و از خارش کف سر که بسیار آزار دهنده است جلوگیری خواهد کرد و باعث سلامتی مو ها و پوست سر خواهد شد.

ترکیبات لوسیون مو مناسب کف سر چرب درمالیفت

لوسیون مو مناسب کف سر چرب درمالیفت دارای ترکیبات گیاهی چون روغن درخت چای، سالیسیلیک اسید، بیزابول، آسبیول است.

روغن درخت چای یک ماده بسیار موثر در طب سنتی است که از گذشته تا به امروز جهت رفع باکتری ها و میکروب های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.سالیسیلیک اسید نیز در ضد عفونی کردن پوست کف سر و از بین بردن قارچ ها و باکتری ها و همچنین لایه برداری پوست کف سر نقش دارد.بیزابول خاصیت التیام بخش و ضد خارش دارد.آسبیول نیز ترشح چربی در سر و ایجاد جوش های ریز ناشی از ترشح چربی را کنترل می کند.

طریقه مصرف لوسیون مو مناسب کف سر چرب درمالیفت

روزانه 1 الی 2 سی سی (هر سی سی 7 پاف) از لوسیون ویتا کنترل درمالیفت را روی پوست سر اسپری نموده و با نوک انگشتان به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید. این محصول پس از مصرف نیاز به آبکشی ندارد. مصرف این لوسیون را می  توانید به مدت نا محدود و یا با تجویز پزشک ادامه دهید.

خرید و قیمت لوسیون مو مناسب کف سر چرب درمالیفت

اگر موهای چرب دارید و از خارش بیش از حد کف سر و التهابات پوست آن رنج می برید توصیه ما به شما لوسیون مو مناسب کف سر چرب درمالیفت است. این محصول اثر بخشی بسیار بالایی دارد و در سریع ترین زمان می تواند چربی غدد سبابه پوست سر را کنترل کند. لوسیون متعادل کننده چربی سر درمالیفت با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا هم اکنون در قابلیت ثبت سفارش را دارد.

خروج از نسخه موبایل