محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، درحد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌گردند؛ از شهروندان درخواست کرد از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

خروج از نسخه موبایل