مردم قم جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس در غزه را محکوم کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اجتماع خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه و در محکومیت جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس، شامگاه یکشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در این اجتماع جمعی از مردم قم که شامل، طلاب، هیات های مذهبی، دانشجویان، بانوان و دیگر اقشار بودند در حالی که پرچم های فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند شعارهایی علیه رژیم منحوس اسراییل سر دادند.

تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس ادامه جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

مردم قم همچنین ضمن انتقاد از سکوت و انفعال مجامع بین المللی در جلوگیری از نسل کشی در غزه، حامیان اسراییل به ویژه آمریکا را شریک کشتار بی رحمانه مسلمانان فلسطین در ماه مبارک رمضان دانستند.

اجتماع مردم قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همدردی با آنان با سردادن شعارهایی در آمادگی برای دفاع از مردم غزه ادامه یافت و تجمع کنندگان برای آزادی قدس شریف و نابودی هر چه زودتر رژیم اشغالگر قدس دست به دعا گشودند.

خروج از نسخه موبایل