مشارکت مردم در انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی را پررنگ‌تر می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ شکور عبدی شامگاه سه شنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان و طرح شهید آرمان علی‌وردی بیله‌سوار اظهار کرد: یکی از روش‌های دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی وارونه جلوه دادن واقعیات است که با جهاد تبیین می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی گفت: دشمن امسال کم رنگ کردن و حضور پایین مردم در انتخابات را هدف گذاری کرده و تلاش می‌کند با شبهه افکنی، اتهام زنی و ایجاد ناامیدی در جامعه این مشارکت را کاهش دهد در حالی که در هیچ کشوری در جهان مثل ایران انتخابات آزاد برگزار نمی‌شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال گذشته تعداد انتخابات و میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات همواره بالا بوده در حالی که مشارکت مردم آمریکا، فرانسه و سایر کشورهای غربی در اکثر انتخابات کمتر از ۵۰ و ۳۸ درصد بوده است.

سرهنگ عبدی اضافه کرد: مردم پشتوانه محکمی برای نیروهای نظامی بویژه بسیج و سپاه هستند و به برکت این پشتوانه مردمی است که سپاه با اقتدار در زمینه‌های دفاعی، امنیتی و پیشرفت‌ها به قله‌های محکمی دست یافته است.

وی بیان کرد: لبیک به گفتمان رهبری فریضه مهم و حیاتی دلسوزان به انقلاب است که تبلور و تحقق این فریضه گفتمان سازی کلام رهبری در امر انتخابات است.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: در راستای جهاد تبیین و برگزاری انتخابات پرشکوه تاکنون در سطح شهرستان برای ۱۳۹ هزار نفر به صورت مجازی و حضوری برنامه برگزار شده است و بر اساس نظرسنجی‌های اخیر میزان مشارکت در انتخابات در این شهرستان بسیار مطلوب پیش بینی شده است.

خروج از نسخه موبایل