مطهری: با حرف‌های کوچه و خیابانی می‌خواهند فشار را از روی خود بردارند

زمین |ژن |فوتبال

حمید مطهری درباره شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی در سوپرجام گفت: من اول از همه به هوادارانمان که همیشه با انرژی ما را همراهی می کنند تبریک می گویم. درست است که آنها در استادیوم نیستند ، اما آنها همیشه از ما حمایت کرده اند و من این جام را به آنها اهدا می کنم. افراد زیادی در این باشگاه سخت کوش هستند و من این پیروزی را به آنها تقدیم می کنم. در کنار اعضای باشگاه ، بازیکنان و کادر فنی نیز سخت کار می کنند و ما بسیار خوشحالیم که در این شرایط سخت جام را به هواداران اهدا می کنیم.

وی درباره مسائل فنی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: من همیشه گفته ام اگر تیمی گل بزند ، همه نقش دارند و همیشه نگران گل نکردن مهاجمان نیستند. تیم ما با حرکت به جلو وحدت تاکتیکی بسیار خوبی دارد. همه بازیکنان برای موفقیت تیم سخت کار می کنند و من رو به جلو حرکت می کنم. ما مشکلات زیادی داشتیم ، اما بازیکنان ما همیشه صبور بودند. ما همیشه سعی می کنیم کمتر صحبت کنیم و بیشتر به کار توجه کنیم.

وی افزود: اگر بازی های ما را ماهرانه و با دقت تماشا کنید ، می فهمید که پیروزی های ما با سخت کوشی به دست آمد و کارشناسان خیابانی برای ما هیچ ارزشی ندارند. کسانی که در مورد پیروزی های ما صحبت می کنند ، اگر کمی فنی به نظر برسند مشکلی ندارند ، اما گاهی شایعات عوام فریبانه ای وجود دارد که از فشار فرار می کنند. این صبح ها زیبا نیستند. ما نباید غذای بد به جامعه بدهیم. این مسائل و شایعات باعث می شود که در ورزشگاه ها شاهد نقض قوانین باشیم. ما مدیر و مربی هستیم و در فوتبال مسئولیت داریم. صحبت های ما باید بر اساس مباحث منطقی و فنی باشد. اگر بخواهیم برای خلاص شدن از فشار چیزی غیرمنطقی بگوییم چیز خوبی نیست. انداختن توپ روی زمین شخص دیگری چیز خوبی نیست. بهتر است مسائل فنی تیم ما را خیلی منطقی بررسی کنیم و سپس نظر بدهیم.

مطهری همچنین گفت: تیم ما تاکنون حدود 60 درصد دریافت کرده اما حقوق بازیکنان ما بیش از این است. تاکنون هیچ تفاوتی در خجالت بازیکنان و مدیریت نداشته ایم. اولویت اول بازیکنان ما پول نیست و آنها برای موفقیت تیم سخت تلاش می کنند ، اما آنها لیاقت بیشتری دارند. آنها به آنچه شایسته آن بودند نرسیدند. پرسپولیس دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و چهار بار قهرمان لیگ شده است ، اما ما همچنان همان فرصت ها را داریم. کسانی که درباره اشیا talk صحبت می کنند بهتر است بیایند و اشیا را ببینند. با وجود شرایط سخت ، ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم اما در حال حرکت به جلو هستیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره رقابت در جدول با سپاهان گفت: “من همیشه گفته ام که همه بازی های لیگ سخت است.” ما در لیگ بازی آسانی نداریم. ابتدا در سوپرجام ، سپس 4 بازی در لیگ ، یک بازی در جام ، ما برنامه خوبی برای بازی با استقلال داریم. امیدوارم در این فرآیند بهترین نتیجه را بگیریم و کار خود را پیش ببریم.

وی افزود: داوران ما تاکنون در لیگ زحمت کشیده اند. داوران همیشه سعی می کنند کار خود را با افتخار انجام دهند. گرچه داور را از دست دادیم اما هیچ وقت در مورد داوران صحبت نکردیم. هیچ وقت مشغول نبودیم.

وی سپس به رقابت تیمش و سپاهان در جدول پرداخت و گفت: “وقتی دو تیم در مسابقات قهرمانی حضور دارند ، بازی ها باید همزمان انجام شوند و حداقل فاصله زیادی بین آنها وجود نداشته باشد.” چندین هفته است که بعد از ما بازی می کند. می توانید این مسئله را حل کنید.

مطهری درباره شرایط رادوشوویچ گفت: “رادوشویچ بازیکنی است که برای ما زحمت کشیده است ، اما نکته این است که هم بازیکن و هم باشگاه به یکدیگر متعهد هستند.” رادوشویچ می داند که وضعیت اقتصادی ما خوب نیست و برای تیم های ایرانی طبیعی است. باشگاه های ایرانی با مشکل روبرو هستند. ما باید سعی کنیم این مسئله را مدیریت کنیم. اما امیدوارم که رادوشویچ هر چه زودتر برگردد.

وی در پاسخ به این سال که اگر رادوشویچ برنگردد چه بلایی سر تیم خواهد آمد ، گفت: ما دروازه بان جوان دیگری داریم اما نگرانی در مورد از دست دادن یک بازیکن طبیعی است اما امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

وی در خاتمه در پاسخ به سوالی درباره نظارت دقیق پرسپولیس در جام حذفی کشور گفت: طبیعی است که همه جام ها را جدی بگیریم. بازیکنان تیم ایده پیروزی دارند و ما در ژن های خود یک قهرمان داریم. ما در همه جام ها برای قهرمانی می جنگیم.

256 251

خروج از نسخه موبایل