معرفی 5 کارخانه تولید کننده بتن اکسپوز

بتن اکسپوز یک متریال جدید و بسیار کاربری برای ساختمان سازی می‌باشد که امروز بسیار مورد استقبال معماران و مهندسین ساختمان سازی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم 5 کارخانه معتبر تولید کننده بتن اکسپوز را معرفی کنیم.

بهترین کارخانه تولید کننده بتن اکسپوز

بتن اکسپوز نوعی فرآورده بتنی است که طول عمر بالاتری نسبت به بتن معمولی دارد. از طرفی مزیت رقابتی آن نسبت به موزاییک، سرامیک، سنگ، آجر و بتن ساده، قابلیت ترمیم پذیری آن خواهد بود. همچنین وزن پایین و مقاومت بسیار زیاد بتن اکسپوز موجب خواهد شد که نمای ساختمان علاوه بر زیبایی از ساختار مناسب و باکیفیتی برخوردار باشد. بتن اکسپوز برای کف پوش، دیوار پوش و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مهمترین نکته در استفاده از آن، تکنولوژی و فرمولاسیون تولید آن است. نوع الیاف و همچنین مواد اولیه بتن اکسپوز تاثیر قابل توجهی روی طول عمر و خاصیت ترمیم آن خواهد داشت. از طرفی بتن اکسپوز مورد استفاده در هر آب و هوا از ترکیبات ویژه خود برخوردار است. همین موضوع نیز موجب خواهد شد که بتن اکسپوز بهترین انتخاب برای نمای ساختمان باشد.

1. کارخانجات تولید بتن آشیان نو

کارخانه آشیان نو با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید و اجرای بتن اکسپوز یکی از معتبرترین کارخانه های تولید کننده بتن اکسپوز در ایران می‌باشد. بتن اکسپوز متریالی است که قابلیت تولید در ابعاد دلخواه و سفارشی را دارد. کارخانه آشیان نو در تولید لارج پنل های خود بسیار موفق بوده و یکی از بهترین محصولات بازار بدون تاب و بدون هیچگونه تغییر رنگی را روانه بازار می‌کند. اگر در پروژه ساختمان سازی خود به محصولات بتنی از جمله بتن اکسپوز، پله بتنی پیش ساخته و کفپوش بتنی نیاز داشتید کافیست با مشاورین این کارخانه تماس یا از شوروم آن‌ها دیدن فرمایید.

آدرس: تهران، شهر آرا
تلفن تماس: 09132125979 – 09123077067 – 02166501975

2. کیان برنا

بتن اکسپوز، نسل جدید و مدرن قطعات پیش‌ساخته بتنی است که توانسته جایگاه ویژه‌ای در دنیای معماری پیدا کند. قیمت بتن اکسپوز با توجه به کیفیت بالای آن متناسب بوده و همواره مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. انواع بتن اکسپوز، از جمله بتن اکسپوز نما، بتن اکسپوز کف و بتن اکسپوز سه‌ بعدی (دکوراتیو)، جهت پاسخگو بودن به نیازهای طراحی های مدرن و نئوکلاسیک ارائه شده اند که برای پروژه‌ها جلوه‌ای جذاب  و کیفیت را به ارمغان می آورند. از آنجا که بتن سال‌هاست در ساخت و ساز استفاده می‌شود، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با بهره‌گیری از این ماده، بتن اکسپوز را به بازار معرفی کرده‌اند که هم زیبا و هم مقاوم است.

آدرس: تهران، ستارخان، خیابان باقرخان، پلاک 71، واحد 2
تلفن تماس: 02191311633

3. هنزا

برای خرید بتن اکسپوز می‌توانید به مجموعه هنزا گام آبی فردا مراجعه کنید و انواع مختلف بتن اکسپوز را مشاهده و انتخاب کنید.
قیمت بتن اکسپوز تحت تأثیر عوامل مختلفی، از جمله نحوه اجرا، روش تولید، کیفیت محصول و متراژ مورد نیاز قرار می ‌گیرد. با این حال، باید توجه داشت که بالا بودن قیمت هر مورد در بازار به تنهایی نشانگر کیفیت بالا نیست، بلکه انتخاب یک تولید کننده با اعتبار  بسیار حائز اهمیت است تا بتوانید بتن با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید. در واقع، انتخاب فروشنده  عاملی مهمتر از همه در فرآیند خرید است. لازم به ذکر است که قیمت این بتن به شیوه نصب آن نیز وابسته است. این نوع بتن می ‌تواند به سه روش ملاتی، خشک و پیچ یا چسب نصب شود، و هرکدام از این روش ‌ها شرایط و هزینه ‌های متفاوتی را ایجاب می ‌کنند.برای اطلاع از آخرین قیمت بتن اکسپوز می‌توانید با کارشناسان مجموعه هنزا در تماس باشید.

آدرس : تهران، نیاوران، ضلع شمالی کاخ نیاوران، پور ابتهاج، پلاک ۳۶۰، واحد ۷
تلفن تماس : 09125230319

4. صدراستون

تایل های بتن اکسپوز به تایل های بتنی گفته می شود که سطح نمایان نهایی کار با استفاده از بتنی صاف و صیقلی اجرا شود و بر روی آن پوشش بتنی متریال دیگری اجرا نشود بنا بر این در این نوع بتن ها، کیفیت ظاهری و سطحی بتن. از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در سالهای اخیر و با توجه به رشد طراحی های مدرن و اکسپوز صنعتی استفاده از این متریال بویژه در سازه های عمومی و بناها و سازه های معماری پررنگ تر شده است.

از اینرو تایل های بتن اکسپوز پیش ساخته صدر استون با حفظ ویژگی های مذکور، امکان تولید با سلایق و ایده های طراحان و معماران را دارد. بدین معنی که ساخت قطعات بتنی مسلح با طرح و اندازه مورد نظر در محیط کارخانه امکان پذیر می باشد. بهترین تولید کننده بتن اکسپوز اصفهان را نیز بررسی فرمایید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، بین کوچه دوم و چهارم، روبه روی برج سعدی، پلاک 1
تلفن تماس: 02188576006

5. بتن زیست

تایل بتنی نما یا بتن اکسپوز در شرکت دها بتن زیست، با تکیه بر فناوری روز جهان، تجهیزات به روز و پیشرفته، علم نوین و نیروهای متخصص، خدمات کاملی اعم از طراحی، تولید و نصب سیستم های منحصر به فرد بتنی پیش ساخته را ارائه می دهد و یکی از پیشتازان این صنعت به شمار می آید. این شرکت در راستای رسالت خود با بهره بردن توامان از تجارب اساتید بزرگ و نیروی کار جوان و متخصص در زمینه تولید محصولات بتنی، تجربه ای بی نظیر از کیفیت و زیبایی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده است.

آدرس: تهران، انتهای بزرگراه حکیم، بعد از بلوار تعاون، روبروی بازار سنگ تهران، پلاک 69
تلفن تماس: 09123623901 – 09351603354

خروج از نسخه موبایل