مقایسه سه شرکت راه اندازی خط شوینده

راه اندازی خط تولید مواد شوینده به عنوان یک کسب و کار بسیار زود بازده و سوده امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است به همین دلیل امروزه کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کار تولیدی دارند سعی می کنند با تماس به شرکت های راه اندازی خط تولید شوینده، مشاوره رایگان بگیرند.

ما در این جا قرار است سه شرکت راه اندازی خط تولید مواد شوینده  در مشهد و دیگر شهرهای ایران را با توجه به دیتایی که از این سه شرکت وجود دارد مورد بررسی قرار دهیم تا مشتریان و کارآفرینان محترم بدون هیچ گونه مشکلی و با آگاهی کامل از شرکت ها بتوانند سرمایه خود را در اختیار آن ها قرار دهند و خط تولید خود را با اطمینان بیشتری راه اندازی کنند.

در صورتی که هر گونه تجربه ای از شرکت های معرفی شده دارید می توانید در قسمت نظرات سایت به اشتراک بگذارید که دیگران هم با دید بازتری اقدام به راه اندازی خط تولید کنند.

این مقاله صرفا جنبه آگاهی دارد و اطلاعات منتشر شده با توجه به دیتایی است که خود آن ها منتشر کرده اند و یا این که دیگران نظراتشان را درباره آن ها بیان کرده اند. در صورت تمایل شما هم می توانید در این صفحه تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

خط تولید مواد شوینده چیست؟

خط تولید مواد شوینده به کارخانه ای گفته می شوند که تجهیزاتی دارد و با این تجهیزات اقدام به تولید انواع محصولات شوینده می کند. شرکت هایی هستند که تجهیزات مورد نیاز خط شوینده را طراحی و تولید می کنند و صفر تا صد خط تولید مواد شوینده را راه اندازی می کنند.

در ادامه سه شرکت مطرح را در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید:

شرکت فراز صنعت تولید کننده تجهیزات خط شوینده

شرکت ماشین سازی فراز صنعت بیش از 20 سال سابقه در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده دارد و در کنار خط تولید شوینده قادر است دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی انواع خطوط دیگر از جمله غذایی و شیمیایی را راه اندازی کند اما چون موضوع بحث ما خط شوینده است فقط به این موضوع می پردازیم.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت در مشهد واقع شده است و خط تولید مواد شوینده در مشهد و تمامی ایران راه اندازی می کند:

آدرس شرکت:

مشهد، توس 123، تقاطع اول سمت چپ، پلاک 101

شماره تماس مدیریت: 09156000087

شماره تماس مهندس فنی: 09159152010

مزایای ماشین سازی فراز صنعت به شرح زیر است:

  1. صفر تا صد تجهیزات توسط خود شرکت طراحی و تولید می شود؛
  2. دو سال گارانتی بدون قید و شرط دارد؛
  3. 10 سال خدمات پس از فروش دارد؛
  4. در تمامی نمایشگاه های بین المللی شرکت می کند؛
  5. تجهیزات فراز صنعت به کشورهای مختلفی از جمله روسیه، آفریقا، عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای دنیا در حال صادرات می باشد؛
  6. تقریبا مشتریان فراز صنعت در تمامی ایران می باشد چرا که خدمات این شرکت در تمامی شهرهای ایران ارائه می شود؛
  7. مشتریان راضی فراز صنعت برندهای مطرح و بزرگی هستند و شما می توانید رضایت از تجهیزات و خدمات فراز صنعت را از زبان مدیران شرکت های مطرح مشاهده نمایید؛
  8. شرکت های کوچک نیز از خدمات فراز صنعت راضی هستند و ویدیوهای رضایت فراز صنعت در سایت شرکت و همچنین کانال آپارات آن ها موجود است؛
  9. نصب و راه اندازی تجهیزات توسط این شرکت رایگان می باشد؛
  10. تمامی تجهیزات فراز صنعت مورد تایید بهداشت و سازمان های مربوطه است و در بحث مجوزها از جانب دستگاه ها به مشکل نخواهید خورد؛
  11. کارایی و عملکرد تجهیزات بسیار آسان می باشد؛
  12. آموزش استفاده از تجهیزات توسط نیروی متخصص به مشتریان داده می شود که با مشکل رو به رو نشوند؛
  13. امکان راه اندازی با سرمایه های مختلف از 450 میلیون تا 2 میلیارد وجود دارد؛
  14. ارائه فرمولاسیون متفاوت توسط مهندس شیمی متخصص همراه تجهیزات؛
  15. پاسخگویی به موقع توسط کارشناسان و مدیران شرکت فراز صنعت با بالاترین سطح کیفی انجام می شود.

برخی از برندها و شرکت های مواد شوینده که تجهیزات خود را از شرکت فراز صنعت خریداری کرده اند:

  1. برند بارفتن؛
  2. برند لوکس؛
  3. برند کینگ واش؛
  4. برند xp؛
  5. برند حلیمیان؛
  6. برند نیلی فریاد؛
  7. برند پرتی لوکس؛
  8. برند قطره؛
  9. رامین گستر شرق؛
  10. برند ونوشه؛
  11. برند پاک پم؛
  12. برند واشین؛
  13. برند نیکو پاک؛
  14. برند فاریلو.

بسیاری از برندهای دیگر نیز وجود دارد که امکان معرفی همه آن ها در این مقاله وجود ندارد در صورت تمایل به سایت فراز صنعت مراجعه کنید.

معرفی شرکت ماشین سازی ماد استیل

شرکت ماشین سازی ماد استیل یکی دیگر از شرکت های فعال در این زمینه است. ماد استیل در زمینه شوینده از سال 1396 در حال فعالیت می باشد که البته پیشینه فعالیت این شرکت در زمینه های صنعتی مختلف از سال 1384 می باشد و به گفته خود ماد استیل از 19/9/1396 اقدام به فعالیت در زمینه راه اندازی خطوط شوینده کرده است.

این شرکت نیز در مشهد واقع است و آدرس و اطلاعات آن به شرح زیر است:

  1. مشهد، بلوار آزادی، بین پیامبر اعظم 34 و 36 پلاک 10،

شماره تماس: 09155772700

مزایای شرکت ماد استیل به شرح زیر است:

  1. خدمات پس از فروش 10 ساله؛
  2. گارانتی تعویض قطعات؛
  3. دارای مشتریان راضی؛
  4. نصب و راه اندازی در محل؛
  5. امکان راه اندازی با سرمایه های مختلف؛
  6. تولید صفر تا صد تجهیزات توسط شرکت؛
  7. تجهیزات مورد تایید بهداشت؛
  8. تمرکز بیشتر شرکت روی فرمولاسیون نسبت به تجهیزات؛
  9. آموزش استفاده از تجهیزات.

 

در بررسی های انجام شده میزان رضایت ویدیویی مشتریان این شرکت توسط برندهایی انجام شده که شناخته شده نیستند ولی با مراجعه به سایت ماد استیل می توانید اطلاعات بیشتری نیز کسب نمایید.

شرکت ماشین سازی حسنی

شرکت ماشین سازی حسنی با نام ماشین سازی در حال فعالیت می باشد اما با توجه به اطلاعات موجود از این شرکت مشخص می شود که این شرکت تامین کننده و تولید کننده تجهیزات است یعنی بخشی از تجهیزات را تولید و بخش دیگر را واسطه گری می کند.

تخصص بیشتر ماشین سازی حسنی در زمینه راه اندازی خط تولید دارویی می باشد و خطوط مختلفی از جمله خط تولید قرص، واکسن، الکل و… می باشد. این شرکت در کنار فعالیت تخصصی خود اقدام به راه اندازی خط شوینده نیز می کند.

آدرس و اطلاعات این شرکت به شرح زیر می باشد:

گیلان لاهیجان، شهرک صنعتی، ماشین سازی حسنی

شماره تماس: 09113846372

متاسفانه اطلاعات کافی از مشتریان این شرکت پیدا نکردیم تا در مورد آن ها صحبت کنیم اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ماشین سازی حسنی مراجعه کنید.

 

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید شوینده

در صورتی که قصد راه اندازی خط تولید مواد شوینده دارید می توانید با سرمایه های مختلفی این کسب و کار را استارت بزنید. تفاوت در میزان سرمایه به خاطر تفاوت در اتومات و نیمه اتومات بودن خط تولید می باشد همچنین کوچک و بزرگ بودن و میزان ظرفیت حجم ظرفیت تولید در میزان سرمایه نقش مهمی دارد.

به طور تقریبی میزان سرمایه برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده به شرح زیر می باشد. البته خرید تجهیزات از شرکت های مختلف نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد به طور کلی سرمایه مورد نیاز برای خطوط شوینده به شرح زیر است:

  1. سرمایه 450 میلون: برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده نیمه اتوماتیک؛
  2. سرمایه 750 میلیون: برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده نیمه اتوماتیک در ظرفیت بزرگتر؛
  3. سرمایه 2 میلیارد: برای راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک مواد شوینده.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات لازم را در مورد سه شرکت فراز صنعت، ماد استیل و ماشین سازی حسنی را داده باشیم. در صورتی که هر گونه سوال یا تجربه ای دارید می توانید در قسمت نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید.

 

جمع بندی

از آن جا که راه اندازی خط شوینده هم اکنون به عنوان یک کسب و کار پربازده شناخته می شود و بازار داغی دارد بسیاری از کارآفرینان به دنبال راه اندازی خط تولید مواد شوینده هستند به همین دلیل ما در این جا سه شرکت راه اندازی خط شوینده را بررسی و معرفی کرده ایم.

 

خروج از نسخه موبایل