اخبار فرهنگی

منتظر لغزش رقبا در لیگ هستیم/ عزممان را برای قهرمانی جزم کردیم+ فیلم

بازی پرسپولیس و هوادار باید در ورزشگاهی که هوادار میزبان است برگزار شود

آسان |خبرنگار |علم

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: در ۳ هفته پایانی لیگ منتظر لغزش رقبا هستیم تا بتوانیم دوباره به صدر جدول برویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی امیری پس از برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نمی‌توان گفت کدام قرعه سخت یا آسان است. نساجی تیم بسیار خوب و پرطرفداری است و قطعا طرفداران این تیم در روز بازی در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهند کرد. بازی سختی خواهد بود، ولی ما گفتیم عزم خودمان جزم کرده‌ایم تا در این جام قهرمان شویم، زیرا کوچکترین حق استقلال قهرمانی در این جام است.

وی افزود: استقلال در فصل اخیر یکی از بهترین بازی‌ها را ارائه کرده است. ضمن اینکه منتظر هستیم در سه هفته پایانی لغزشی از تیم‌های دیگر صورت بگیرد تا دوباره صدرجدول را پس بگیریم. زیرا واقعا قهرمانی در دو جام حق استقلال است. اگر اشتباهات داوری در بازی با پرسپولیس نبود و آن پنالتی برای ما اعلام می‌شد شاید نتیجه متفاوت بود و بالاخره اعداد و ارقام جدول متفاوت بود، اما این اتفاق رخ نداد.امیدوارم که در سه هفته پایانی اتفاقات طوری رقم بخورد که استقلال بتواند واقعا صدر جدول باشد. 

قائم مقام باشگاه استقلال درباره اینکه بازیکنان این تیم از پرداخت بدهی‌ها چندان راضی نیستند، گفت: بازیکنان واقعا حق دارند زیرا در طول فصل کمک زیادی کردند. اما اتفاقی افتاده بود کمک حال باشگاه بودند قطعا خود بازیکنان اولویت را به پرداخت بدهی استراماجونی، پادووانی و مشکلاتی که وجود داشت گذاشتند. 

ادامه صحبت‌های او را در زیر ببینید:

 

انتهای پیام/

نمایش بیشتر