منصوریان: سفره ما و هوادارانمان دارد یک شکل می‌شود/ اراک را نقطه عطف زندگی‌ام می‌دانم

آهن |فولاد |موفقیت

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: من اراک را نقطه عطفی در زندگی خود می دانم و این تیم را با روغن رویاهایم و سنگ آهن سال اول جام باشگاه های آسیا مقایسه می کنم.

به گزارش کردوار نیوز ، علیرضا منصوریان پس از تساوی این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: می دانستیم بازی بسیار سختی داریم و خیلی خوب آماده می شویم. اردوی ما در تغییرات جسمی و تاکتیکی کمک زیادی به ما کرد و ما از همکاران خود در این باشگاه که اردوی خوبی را برای ما ترتیب دادند ، تشکر می کنیم ما توانستیم به بیشتر خواسته های جسمی و تاکتیکی خود برسیم. می دانستیم که باید در این بازی فولاد را غافلگیر کنیم و سعی کردیم در 20 دقیقه اول بازی را از آنها بگیریم. روز خوبی داشتیم و چهار بار گل زدیم و غیر از این دو موقعیت خوب دیگری هم داشتیم. به طور کلی ، اگر توپ ها ضربه می خورد ، ما چهار یا دو بازی را می بردیم.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ما تمام تلاش خود را انجام دادند ، گفت: “تیم ما تمام تلاش خود را برای تمیزکاری سه بار انجام داد و ما در دفاع بسیار خوب کار می کنیم.” قبل از بازی اوقات خوبی داشتیم. هواداران ما با آتش بازی و ترقه در جلوی هتل انرژی خوبی به تیم ما پاشیدند. میز و طرفداران ما یکی می شوند و دوست دوازدهم به ما انرژی بیشتری می دهد تا هر یک از دست های او را ببوسیم. قدم های طرفداران همیشه جلوی چشم من است. آنها چیزی از ما نمی خواهند و امیدوارم این ویروس از بین برود و در ورزشگاه هوادارانی داشته باشیم و شور و اشتیاق واقعی داشته باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره فرصت های از دست رفته گفت: بازیکنانم بی توجه نبودند چون توپ های من ضربه خورد. ما بدشانس بودیم و اگر یکی از این توپ ها گل می زد ، بازی تغییر می کرد. من آن را نقطه عطفی در زندگی خود می دانم و این تیم را با روغن رویاهایم و سنگ آهن سال اول جام باشگاه های آسیا مقایسه می کنم. من از آینده این تیم احساس بسیار خوبی دارم و به نظر می رسد که با هواداران در سفر هستیم. ما باید به فضای جسمی و تاکتیکی بهتری برویم. ما نباید فراموش کنیم که فولاد باید در آسیا باشد و من صمیمانه برای سعید آذری ، جواد نکونام ، مهدی هاشمی نسب و کل مجموعه فولاد آرزوی موفقیت دارم. از هفته آینده فولاد نماینده ایران خواهد بود.

“آیا در فصل نقل و انتقالات خواسته های شما برآورده شده است؟” وی در پاسخ به س questionالی گفت: من اعتقادی به سم پاشی ندارم. من معتقدم که این تیم فقط باید نقاط ضعف خود را برطرف کند. ما دوست داریم بازیکنان خوبی جذب کنیم ، اما ایده من حفظ تعادل در تیم است. ما چهار بازیکن خوب جذب کرده ایم و یک بازیکن جوان نیز به ما اضافه خواهد شد. من فکر می کنم با توجه به اینکه او نیز در جمع ستاره های پرسپولیس است ، باید طاهرخانی را به بازیکنان خود اضافه کنیم و او را جذب کنیم. بازیکنان بسیار زیادی هستند و همه ما با هم پیش می رویم. به طور کلی از عملکرد تیم ما در فصل نقل و انتقالات راضی هستم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل