منفعت طلبی با اسم رمز سلامتی مردم / لیگ برتر را تعطیل کنید!

لیگ برتر ، 19. لیگ برتر

دعوا بین طرفداران و مخالفان پایان لیگ برتر به دلایل دیگری غیر از ادعاهای صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا ، سایر فعالیتهای پرخطر و شروع مسابقات ورزشی به ویژه لیگ برتر ، این روزها با کندی در گسترش بیماری عروق بیماری کرونا قلب و از سرگیری تعداد زیادی از فعالیتهایی که مدتی است تعطیل شده است ، مورد بحث قرار گرفته است. فوتبال در صدر این مسائل قرار دارد.
داستان 9 هفته باقی مانده از لیگ برتر و تعیین موضوعاتی مانند قهرمانی ، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و دو تیم که سقوط می کنند ، معماهای حل نشده ای هستند که باید در طی آن 9 هفته مشخص شوند و اگر لیگ ادامه یابد ، مشخص نیست چه تصمیمی باید گرفته شود. این باید مورد توجه قرار گیرد و در حال حاضر نگرانی جدی برای مسئولان فدراسیون است. با این حال ، این خبر حاکی است که 13 باشگاه خواهان لغو مسابقه هستند و فقط 3 باشگاه فکر نمی کنند صنعت نفت و فولاد در پرسپولیس. مخالفان لیگ همچنان به بحث در مورد خطرات بازیکنان درگیر در این بازی می پردازند و کسانی که از این لیگ حمایت می کنند ، همچنان در مورد اشتیاق اجتماعی مخاطبان جدی فوتبال بحث می کنند ، اما مشخص است که اینها بهانه و هر باشگاهی است. و منافع خودش در این باره موضع گیری کرده است که ما بررسی کرده ایم:
پرسپولیس و رویای برنده پوکر
هیچ چیز برای پرسپولیس شیرین تر از قهرمانی برای چهارمین بار پیاپی نیست. به نظر می رسید سفیدپوستان برای کسب عنوان قهرمانی سخت تلاش می کردند و با انواع چالش های بزرگ و بزرگ روبرو می شدند .مسابقات هفته های گذشته و قبل از پایان مسابقه کاملاً به نفع آنها مثبت بود. 3 امتیاز بدون درد در بازی مستقیم با سپاهان و استراحت که به آنها کمک کرد در بازی مقابل شهر خردو پیروز شوند ، مسافتی ایمن را برای آنها در صدر جدول ایجاد کرده اند که تقریبا قهرمانی آنها را ثابت کرده است. طبیعی است که یک باشگاه دیگر در این شرایط بالاتر از پرسپولیس بود و در یک قدم رسیدن به جام با بسته شدن مسابقات موافقت نخواهد کرد.
متقاضیان ناموفق بوده اند
استقلال ، سپاهان و تراکتور سه قطب لیگ برتر و سایر مدعیان هستند. در ابتدای فصل آنها تصمیم گرفته بودند كه کمربند قهرمانی پرسپولیس را باز کنند و مدتی برای رسیدن به آن هدف موفق بودند. هر کدام از آنها چند هفته در لیگ 19 تجربه کردند اما 9 هفته باقی مانده است. آنها در پایان فصل با اختلاف 8-10 امتیاز در صدر جدول (به دلیل بازی ناتمام استقلال و فولاد) قرار دارند و قهرمانی را از دست می دهند. مهمترین دغدغه این سه باشگاه در حال حاضر دریافت سهمیه هایی است که هنوز هم دارند. طبیعی است که آنها قهرمانی کوس را می بندند و به نفع خودشان عمل کرده اند.
مورد عجیب یک شهربازی
یکی از باشگاه هایی که باید برای ادامه رقابت توجه جدی داشته باشد ، شاهرخ است ، زیرا تیمی که به جمع 4 تیم نزدیکتر است در صدر جدول قرار دارد و سهمیه را از آن خود می کند. بیش از حد برای ادامه آنها رای ندادند؟ ماجرای شهرخودرو از اختلافات مالی آنها با پرسپولیس حکایت دارد ، که پس از انتقال یحیی گلمحمد ، به جنگ بین آنها تبدیل شد و باعث عصبانیت شد که باشگاه مشهد به دنبال سفید پوستان تهران نیست تا به هدف خود برسد.
صنعت نفت و فولاد
بعد از شهر خودرو مهمترین فرصت های مشارکت است و طبیعی است که نام آنها در بین مخالفان خیلی نزدیک باشد. علی رغم اینکه فولاد و صنعت نفت از مخالفت خود با تعطیلی لیگ خبر نداده اند ، نام آنها در بین 13 تیم باقی مانده نیست. با این حال ، مدیرعامل فولاد گفت که آنها همچنین با تعطیل شدن لیگ موافق هستند و صنعت نفت ممتنع است.
7 باشگاه دیگر
ماسک روغن سلیمان ، ماشین سازی تبریز ، نساجی مازندران ، ذوب آهن ، پارس جنوبی جم ، گل گوهرسیرجان ، سایپا تیم هایی هستند که شانس زیادی برای کسب سهمیه ندارند و خطر زیادی را حس نمی کنند به جز گل گهر و سایپا. داستان تیم هایی که ادامه لیگ بر سرنوشت آنها تاثیری ندارد نیز جالب است. در هر صورت ، بیشتر تیم ها با مشکلات مالی روبرو هستند و هزینه مسابقات ، دویدن میزها و اردوها ، گرفتن هتل و غیره برای آنها سنگین است. از طرف دیگر ، آنها امیدوارند به این بهانه که لیگ در نیمه کاره است ، بخشی از حقوق بازیکنان و کارمندان کسر شود و مشکلات مالی آنها برطرف شود. گلگهر و سایپا نیز در معرض خطر سقوط هستند و این دلیل موقعیت احتمالی آنها است.
شاهین و پیکان؛ می خواهم زنده بمانم
دو تیم در انتهای جدول که گزینه های اصلی انتخابات هستند ، در صورت بسته شدن لیگ و در صورت امکان با 18 فصل در فصل بعد از این خطر جدی خلاص می شوند.

خروج از نسخه موبایل