نوزدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند ایران در سیرجان آغاز به کار کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران |ایران |خبرگزاری

به گزارش خبرنگار آنلاین، در این کنفرانس دو روزه که به منظور پیوند متخصصین سیستم‌های هوشمند در حوزه انرژی و صنعت به میزبانی دانشگاه صنعتی سیرجان در محل گهر پارک در حال برگزاری است آخرین یافته‌ها و دستاوردهای هوش مصنوعی و زمینه‌های کاربردی سیستم‌های هوشمند در حوزه‌های انرژی، صنعت و معدن ارائه می‌شود.

محمدجواد محمود آبادی، دبیر برگزار کننده این همایش و رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: این کنفرانس به منظور گردهم آوردن محققان و نخبگان و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته‌های جدید تحقیقاتی و صنعتی در زمینه سیستم‌های هوشمند از طریق ارائه مقالات و سخنرانی‌های کلیدی ترتیب داده شده است و امید است این رویداد به بزرگترین گردهمایی صاحب نظران سیستم‌های هوشمند در ایران تبدیل شود.

در این کنفرانس که تا فردا شب ادامه دارد شخصیت‌ها و کارشناسان مطرح کشور در حوزه هوش مصنوعی یافته‌ها وتحقیقات خود را در حوزه‌های ورود هوش مصنوعی در کسب و کارها و کاربرد هوش مصنوعی در رفع ناترازی های انرژی را بررسی می‌کنند.

این کنفرانس پنجشنبه شب به کار خود در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی سیرجان پایان می‌دهد و از نفرات برتر و برگزیده مقالات ارائه شده در همایش تجلیل می‌شود.

خروج از نسخه موبایل