نکته جالب فیفا درباره پرسپولیس

فیفا |قطر |کره جنوبی

به گزارش یک خبرگزاری کردوار نیوز؛ وب سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی با عنوان “پرسپولیس به دنبال اولین قهرمانی است ، اولسان به دنبال قهرمانی شماره 2 است” فینال لیگ قهرمانان آسیا را روز شنبه بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی بررسی کرد.

فیفا نوشت: “پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.” تیم ایران در سه سال گذشته در فینال دوم به میدان می رود و نماینده کره جنوبی به دنبال قهرمانی دوم است. قهرمانان دو دوره پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای قهرمان کره جنوبی 2012 آسیا از کره جنوبی روز شنبه به مصاف یکدیگر می روند تا به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در قطر و جام ملت های آسیا در جام جهانی باشگاه های 2021 حضور پیدا کنند.

در آن سوی میدان ، اولسان با عملکرد چشمگیر به فینال بدون شکست صعود کرد. آنها پس از پنج مسابقه و تساوی با 14 گل در گروه F پیش افتادند. قهرمانان 2019 و 2020 کره جنوبی نشان داد که این لباس به مرحله حذفی رسیده و در دور شانزدهم با نتیجه 3 بر صفر از سد پیروزی ملبورن عبور کرده است. در مرحله یک چهارم نهایی ، برزیل با دو گل نگرو جونیور پکن گوان را شکست داد. سپس اولسان هیوندای برای دومین بار در تاریخ خود با شکست دادن وسل کوبه و ستاره آندرس اینیستا در نیمه نهایی به فینال رسید.

غول های تهرانی بیشتر از مهارتهای فردی از بازی تیمی یاد می گیرند. گواه این موضوع 12 گلی است که شش بازیکن مختلف قبل از فینال به ثمر رسانده اند. در زمین عقب ، آنها بیشتر به دروازه بان حامد لک اعتماد می کنند. شخصی که در پنج بازی از هفت بازی که انجام می دهد یک کلین شیت نگه دارد. در میانه میدان ، گل محمدی به لشکر عراقی بشار رسن امیدوار است. وی گفت: “تیمی که کمترین اشتباه را انجام دهد شنبه برنده خواهد شد.”

اولسان به قدرت حمله تیم خود ، به ویژه نگراوی نوجوان برزیلی و بیورن یانسن نروژی اعتماد می کند. این زوج پنج گل به ثمر رساندند و تقریبا نیمی از گل های تیم خود را به ثمر رساندند. کیم دوهون نیز تجربه زیادی دارد. اولسان مانند تعدادی از بازیکنان بین المللی که برای تیم ملی کره جنوبی بازی می کنند ، یک هیوندای یون بیتگرام نیز دارد که به خاطر مهارت در توپ های مرده در خط دفاعی مشهور است. وی همچنین لی کئون هو کاپیتان باتجربه تیم است که هشت سال پیش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و تنها بازیکن تیم است که بازی می کند. “

۲۵۵ ۲۵۲

خروج از نسخه موبایل