اخبار فرهنگی

نگاه ملّی و جامع در برنامه‌سازی استان‌ها حاکم شود

تلویزیون |رسانه |روابط عمومی

معاون سیما به همراه شورای مدیران تلویزیون در نشستی مشترک با رییس و مدیران صداوسیمای خراسان رضوی بر هم افزایی در مسیر تحولی صدا و سیما تاکید کرد.

به گزارش کردوار نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی- معاون سیما در جمع رییس و مدیران صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: باید در جهت دیده شدن ظرفیت‌ها و برنامه‌های استانی، به محتواهای این نوع برنامه‌ها هم توجه داشته باشیم که نگاه ملّی و جامعی بر فضای آن برنامه‌ها حاکم باشد تا بتوان این ظرفیت‌ها را در شبکه‌های ملی بازنمایی و پخش کرد. 

وی افزود: طبق سند تحول، وظیفه‌مان هم‌افزایی جدّی با مراکز صداوسیمای استان‌هاست و از این مسیر تعاملی، تولیدات مشترک و آثار ملی را دنبال می کنیم.

محسن نصرپور- مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی با استقبال از حرکتِ خوب معاونت سیما برای سفر به استان‌ها گفت: طبق تاکید رئیس رسانه ملّی، شبکه‌های استانی چشم امید صداوسیما در تحقق هویت‌محوری و عدالت گستری با بازنمایی اتفاقات در دورترین روستاها و شهرها هستند.

وی افزود: خوشبختانه این اقدام هم‌افزا و تعاملی، برکات زیادی برای شبکه های ملی و استانی دارد تا شبکه های ملی در بازنمایی تولیدات استانی کمک کنند.

نصرپور با اشاره به پخش زنده 1830 ساعت برنامه از حرم امام رضا(ع) با همت این مرکز در شبکه‌های سراسری خاطرنشان کرد: علاوه بر مضجع نورانی امام رضا(ع) با ٣٠ میلیون زائر ایرانی و چهار میلیلون زائر خارجی، این استان با دارا بودن شهدا، علما و مشاهیر برجسته و ظرفیت و فرصت های بزرگ اقتصادی هنوز جای کار بسیار در رسانه دارد.

در این نشست مجید اکبرشاهی- رییس مرکز سیمرغ با اشاره به ماموریت های خانه تولیدات جوان، از عزم این مرکز در شناسایی نیروهای جوانِ مومن و باانگیزه در استان های کشور و همکاری با آنان خبر داد و اضافه کرد:صدا و سیمای استان ها می توانند در پیشبرد این مهم مشارکت کنند.

همچنین دیگر مدیران به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر