ویژگی‌های پاسخ یمنی – کردوار نیوز

یمن

بررسی‌ها نشان می‌دهد یمنی‌ها در پاسخ به تجاوز رژیم در بندر الحدیده به دنبال یک تک عملیات خاص مانند وعده صادق نبوده و قصد اجرای متفاوت مرحله پنجم عملیات ضدصهیونیستی را دارند.

به گزارش کردوار نیوز، کانال تلگرامی محلل در یادداشتی کوتاه نوشت:  بررسی‌ها نشان می‌دهد یمنی‌ها در پاسخ به تجاوز رژیم در بندر الحدیده به دنبال یک تک عملیات خاص مانند وعده صادق نبوده و قصد اجرای متفاوت مرحله پنجم عملیات ضدصهیونیستی که با اعلام تل‌آویو به عنوان شهر ناامن و رسیدن پهپاد یافا به آن آغاز شده بود را با ویژگی‌های زیر دارند: 

۱. گسترش عملیات دریایی به دور دست‌ ترین نقاط در عمق اراضی اشغالی.

۲. اجرا و افزایش شتاب عملیات‌های مشترک یمن با مقاومت عراق، سوریه، لبنان و فلسطین ولو بدون ذکر نام این کشورها در عملیات با هدف چیرگی بر تمام پدافند اسرائیل و تحمیل محاصره کامل‌.

۳. وضع قوانین جدید درگیری با اجرای عملیات‌های غافلگیرانه در مناطق_جدید. 

۴. تصعید انفجاری بر علیه کشتی‌های اسرائیلی و مرتبطین با آن با هدف قطع کامل تدارکات دریایی رژیم صهیونیستی با تشدید عملیات در اقیانوس هند، دریای مدیترانه و دماغه امیدنیک.

۵. #رونمایی از سلاح‌های راهبردی و جدید نیروهای مسلح یمن. 

۶. استفاده از تسلیحات پیشرفته، دوربرد، نقطه‌زن و رادارگریز در این مرحله. 

۷. مرحله پنجم، مقدمه‌ای برای نبرد گسترده‌تر با رژیم صهیونیستی در مرحله ششم با نام “وعده_آخرت” خواهد بود. 

۸. آپدیت بانک اهداف یمنی و ورود میدان‌های گازی و نفتی لویاتان، تمار، شمن و زوها در مدیترانه و بحرالمیت، ایستگاه‌های برق اوروت رابین، اشکول، حیفا و روتنبرگ، ده‌ها مخزن نفتی، خطوط انتقال نفت در دریای مدیترانه علی‌الخصوص آذربایجان و قزاقستان، بنادر عسقلان، اسدود و حیفا به دایره هدف‌گیری مقاومت اسلامی.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل