چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟

نام اپل موزیک حداقل یکبار به گوش همه ما خورده است. این سرویس پخش موزیک دارای حدود 90 میلیون موزیک است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اپل برای جذب کاربران بیش‌تر، این پلتفرم را در اختیار اندروید و ویندوز هم قرار داده است. شما با استفاده از این پلتفرم می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره کنید و زمانی که آفلاین هستید به آهنگ گوش دهید. سوالی که برای بسیاری از کاربران این سرویس وجود دارد، این است که چگونه اهنگ را در ا‌پل موزیک ذخیره کنیم؟ در ادامه مقاله در خصوص نحوه ذخیره سازی در این پلتفرم بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟

اپل موزیک یک پلتفرم گسترده برای پخش موسیقی بوده که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در بخش‌های مختلف این برنامه قابلیت‌های فراوانی وجود دارد که لذت گوش دادن به آهنگ را چند برابر می‌کند. دانلود و ذخیره موسیقی در این پلتفرم حتی در زمان آفلاین، یکی از قابلیت‌های خارق‌العاده آن است.

سوالی که همه کاربران  می‌پرسند این است که چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟ ذخیره آهنگ در این پلتفرم با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه به بررسی ذخیره سازی آهنگ در سیستم عامل‌های مختلف می‌پردازیم.

آموزش در اندروید و iOS

در پاسخ به سوال چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم، باید بگوییم که در سیستم عامل اندروید و ios ابتدا باید آهنگ مورد نظر خود را Add و سپس دانلود کنید.

مرحله اول: در مرحله اول باید برنامه اپل موزیک را از بازار یا اپل استور دانلود کرده و آن را در دستگاه خود اجرا کنید.

مرحله دوم: سپس موزیک مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن نگه دارید. بر روی گزینه Add to Library تپ کنید. پس از کلیک کردن موزیک، شروع به دانلود شدن می‌کند.  در این حالت پس از اتمام دانلود می‌توانید در حالت آفلاین به موزیک گوش دهید.

آموزش برای کامپیوتر و مک بوک

برای ذخیره آهنگ در اپل موزیک در کامپیوتر و مک بوک مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول: ابتدا لازم است که وارد برنامه آیتونز در کامپیوتر و مک بوک شوید.

مرحله دوم: حال موزیک مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه Add بزنید و به قسمت کتابخانه اضافه کنید.

مرحله سوم: برای ذخیره کردن آهنگ در اپل موزیک پس از کلیک راست روی گزینه Download کلیک کنید. در این زمان به‌صورت آفلاین هم می‌توانید به موزیک گوش دهید.

 

نحوه دسترسی به آهنگ های اپل موزیک ذخیره شده

تا به اینجا در خصوص نحوه ذخیره سازی آهنگ در سیستم‌ عامل‌های مختلف صحبت کردیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم. اکنون سوال این است که آهنگ‌های دانلود شده کجا ذخیره می‌شوند و چگونه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

در واقع بخش حافظه گوشی درگیر ذخیره فایل‌های صوتی اپل موزیک نمی‌شود. تمامی فایل‌های صوتی در بخش کتابخانه یا همان Library ذخیره می‌شوند. شما در هر زمان می‌توانید به این قسمت مراجعه و به آهنگ‌ها دسترسی پیدا کنید. موزیک‌های دانلود شده در بخش کتابخانه به ترتیب نمایش داده می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را بر اساس نوع آلبوم، آرتیست و نوع موزیک مرتب کنید.

برنامه iTunes Match هم برای ذخیره کردن موزیک در سیستم عامل ویندوز استفاده می‌شود. علاوه بر برنامه اپل موزیک، پلتفرم محبوب اسپاتیفای هم قابلیت پخش و ذخیره سازی آهنگ را دارد. در مقایسه اپل موزیک با اسپاتیفای، ورود و دسترسی کاربران ایرانی به اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای راحت‌تر است. شما می‌توانید با مطالعه بیش‌تر درباره مقایسه اپل موزیک با اسپاتیفای (کدامیک انتخاب بهتری است؟) به مقایسه این دو پلتفرم بپردازید و نرم‌افزار مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

در آخر

در این مقاله به یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران اپل موزیک پاسخ داده شد که چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟ همچنین نحوه ذخیره کردن آهنگ در سیستم عامل‌های مختلف را توضیح دادیم. برای ذخیره موزیک در هر سیستم عاملی کافی است تا گزینه Add را انتخاب کرده و آن را وارد پلی لیست خود کنید. همچنین دسترسی به موزیک‌های دانلود شده از بخش کتابخانه امکان‌‌پذیر است. شما به‌صورت آفلاین هم می‌توانید از موزیک‌های ذخیره شده استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل