چگونه کارواش صنعتی بسازیم

گذشت زمان و پیشرفت در تهیه و تولید تجهیزات صنعتی پیشرفت قابل توجهی در کار   کارواش صنعتی هم به وجود آمد. راه اندازی  از جمله کسب و کارها و مشاغلی است که اگر بدون توجه و دقت کافی در راه اندازی و آغاز فعالیت خود شروع به کار کند می تواند به یک فاجعه مالی تبدیل شود.مهمترین سوالی که در اینجا مطرح می شود اینست که  چگونه با یک هزینه مختصر یک کارواش صنعتی تأسیس کنیم؟در ابتدا ما باید یک لیست از امکاناتی که در اختیار داریم را تهیه کنیم. در کنار بررسی امکانات خیلی خوب است که از مکان هایی که به صورت کارواش صنعتی درحال فعالیت هستند بازدید کنیم و جزئیات راه اندازی کار را به دقت مورد توجه قرار دهیم.

چند نکته مهم و اصلی در راه اندازی یک کارواش صنعتی  وجود دارد که عبارتند از:

تجهیزات کارواش

با توجه به نوع کاری که شما از تجهیزات خود انتظار دارید،قیمت تجهیزات متفاوت می باشد. اما اگر برای طولانی مدت می خواهید در این حرفه بمانید لازم است که حتما از نمونه های با کیفیت استفاده کنید تا هزینه تعمیرات زیاد برای شما مشکل ساز نباشد.  

مکان کارواش

این مهم است که شما  از همان اول بدانید که در چه مکانی کارواش خود را راه اندازی می کنید.برای راه اندازی  کارواش صنعتی با هزینه مختصر چند حالت وجود دارد:

– فضا و مکان بدون استفاده ای دارید که می خواهید با تغییر کاربری از آن استفاده کنید، در اینصورت باید تمام امکاناتی که در اختیار دارید را بررسی کرده و هزینه و زمانی که برای دریافت مجوزهای مورد نظرتان نیاز دارید در نظر بگیرید. قرار گرفتن در یک منطقه پررفت آمد مناسب است، اما اگر جای پارک مناسب برای ماشین هایی که وارد می شوند وجود نداشته باشد و فضای داخلی کارواش شما نامنظم باشد، همه این موارد روی جلب نظر مشتری تاثیر خواهد گذاشت و در بلند مدت ضرر مالی برای شما بدنبال دارد

– فضا و مکان ندارید، اما ماشین دارید. خوب می توانید ماشین خود را به صورت یک کارواش متحرک درآورید و تجهیزات کار خود را در داخل ماشین قرار دهید و با تبلیغات مناسب کار خود را آغاز کنید. فقط در این موارد باید هزینه های جانبی از جمله بنزین و هزینه تعمیرات ماشین را در نظر داشته باشید.

– مکان راه اندازی  ندارید و ماشین هم ندارید. در اینصورت باید ابتدا به شناسایی مکان هایی که خودرو های زیادی در آنجا رفت آمد دارند بپردازید و بعد از آن با مسئولین مجموعه  صحبت کرده تا اجازه فعالیت را به شما بدهند. تنها تجهیزات و امکانات مورد نیاز در این حالت یک پمپ کارواش مناسب و با کیفیت است و روابط عمومی بالا.

تجهیزات مناسب  برای راه اندازی کارواش صنعتی با  هزینه مختصر

  استفاده از تجهیزات با کیفیت ضامن ادامه فعالیت ما می باشد. برای شروع فعالیت یک کارواش صنعتی استفاده از پمپ مناسب کارواش اهمیت زیادی دارد.توجه داشته باشید که پمپ های کارواش خانگی هم موجود است و هزینه خیلی کمتری نسبت به نمونه های صنعتی خود دارد. اما استفاده از آن ها برای مدت زمان زیاد و مصرف صنعتی  عاقلانه نیست و هر چند دستگاه از لحاظ کیفیت خوب باشد، به علت استفاده بیش از اندازه می شوزد و هزینه خرید یک پمپ دیگر روی دست شما قرار می گیرد. بیشتر پمپ های مورد استفاده در کارواش صنعتی از نوع پمپ کارواش برتولینی، پمپ کارواش اینتر می باشند:

پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی ، محصولات تولید شده توسط شرکت برتولینی ایتالیا به صورت تخصصی برروی تولید پمپ کار می کند. و همین نکته باعث می شود تا کیفیت پمپ های تولیدی این برای مصارف صنعتی و خانگی  بالا باشد. از مهمترین تولیدات این شرکت، طراحی پمپ های  مخصوص استفاده در کارواش صنعتی می باشد. از مهمترین خصوصیات پمپ کارواش برتولینی سرو صدای کم آین دستگاه در هنگام کار،  دستگاهی  سبک است و به راحتی جابه جا می شود. قطعات آن با کیفیت است و در صورت خرابی به راحتی تعمیر  می شود. طراحی به صورتی بوده است که به خاطر کیفیت بالا بهره وری مناسب و بالاتری دارد.

https://bertolinipumps.com

پمپ کارواش اینتر

پمپ کارواش اینتر، یک نمونه از پمپ های کارواش صنعتی با کیفیت، تولید شده توسط شرکت ایتالیایی اینتر پمپ می باشد. این پمپ برای فشارهای مختلف از ۹۸ تا ۵۰۰  بار طراحی شده است و مورد استفاده برای انواع کارواش های سنتی و مدرن می باشد. از نمونه   با ظرفیت ۲۰۰ بار بیشتر در کارواش های صنعتی  استفاده می شود . با توجه به متفاوت بودن ظرفیت کار این نوع پمپ قیمت آن متفاوت می باشد.

https://www.interpump.it/

به طور خلاصه  می توان گفت که برای تاسیس یک  کارواش صنعتی با هزینه مختصر نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد: 

– جمع آوری اطلاعات و بررسی های لازم برای خرید دستگاه با قیمت مناسب

گاهی اوقات شما با مقداری جستجو و بررسی می توانید تجهیزات کارواش صنعتی را به صورت دست دوم ولی با کیفیت تهیه کنید.

– گرفتن مجوز های مورد نیاز با توجه به  شکل فعالیتی  که می خواهید انجام دهید

– در نظر گرفتن تمام هزینه های جانبی کار و برنامه ریزی صحیح

– انجام تبلیغات مناسب وکاربردی

– به کارگیری افراد مسئول و وظیفه شناس با روابط اجتماعی خوب

خودرو برای بسیاری از مردم فقط یک وسیله حمل و نقل نیست بلکه بخش مهمی از زندگی آن ها می باشد. اگر آن ها به شما اعتماد می کنند و این وسیله ارزشمند را برای  انجام شستشو در اختیار شما قرار می دهند، شما هم باید قدر این اعتماد را بدانید. همیشه کار خوب بهترین تبلیغ برای یک کار و حرفه است.

خروج از نسخه موبایل