۱۰۰۰ میلیارد تومان برای خرید پنبه شمال استان اردبیل تخصیص یافت

عاملی افزود: تسریع روند صادرات سیب‌زمینی استان اردبیل در سطح ملی پیگیری خواهد شد تا روند صادرات این محصول مهم استان بدون مشکل انجام شود.

او بیان کرد: برای بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های بسیار ویژه کشاورزی استان اردبیل، با استفاده از متخصصان مجرب با دانش ملی، برنامه‌ریزی تخصصی و متناسب با مناطق مختلف استان با لحاظ نظرات کشاورزان انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل افزود: کشاورزی استان اردبیل از ظرفیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و اقتصاد اصلی استان و معیشت بخش قابل توجهی از مردم استان اردبیل به حوزه کشاورزی گره خورده است.

عاملی گفت: در بخش‌های مختلف کشاورزی استان اردبیل مشکلات متعددی وجود دارد که نیازمند احصای تخصصی توسط تشکل‌های کشاورزی و کشاورزان استان است که با این اقدام، روند رفع مشکلات در سطح ملی و استانی تسریع خواهد شد.

او می‌گوید: طی سالیان گذشته بهره‌برداری قابل توجه و مناسبی از ظرفیت‌های بسیار ویژه کشاورزی استان اردبیل نشده است که برای جبران این موضوع، با استفاده از متخصصان مجرب با دانش ملی، برنامه‌ریزی تخصصی و متناسب با مناطق مختلف استان با لحاظ نظرات کشاورزان انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: کشاورزان استان اردبیل نیازمند برخی ماشین‌آلات کشاورزی هستند که با توجه به شرایط خاص فصلی استفاده از ماشین‌آلات، جهت خریداری ماشین‌آلات مورد نیاز توسط کشاورزان باید برنامه‌ریزی لازم از سوی دستگاه‌های مربوط انجام شود.

خروج از نسخه موبایل