مشاهده رایگان  قیمت های محصولات جهانی امکان پذیر شد !

اگر شما هم جز افرادی هستید که هر روزه اخبار بازار نفت و گاز سر کار دارید و نیاز به آنالیز قیمت ها دارید، این مژده را به شما می دهیم که می توانید به راحتی با چند کلیک ساده به صورت کاملا رایگان جدید ترین قیمت های محصولات نفتی را در سامانه بازار نفت و گاز به نشانی اینترنتی  www.iroilmarket.com مشاهده نمایید. برای مشاهده سایر خدمات تا انتها با همراه ما باشید.

نحوه اطلاع از قیمت های محصولات جهانی

بازار نفت و گاز از طریق نشریات معتبر آیسیس، پلتس، آرگوس و متال بولتن، گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه درخصوص چشم انداز قیمت آتی کالا در بورس به فروشندگان و خریداران را ارائه می دهد و آرشیو قیمتی چند ساله نشریات پلتس، ایسیس و آرگوس در این سامانه موجود است.

برای مشاهده قیمت ها مراحل زیر را طی کنید:

در انتها تمامی قیمت ها برای شما قابل مشاهده است. همچنین برای اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران ما با شماره تماس “09337813003” تماس حاصل فرمایید.

خدمات سامانه بازار نفت و گاز ایران

  1. ارائه گزارشات معتبر: بازار نفت و گاز ارائه دهنده انواع مجله های به روز دنیا از جمله پلتس (platts)، ارگوس (Argus)، ایسیس (ICIS) و متال بولتون می باشد که شما می توانید اشتراک به صورت ماهانه تهیه نمایید.
  2. تحلیل های جهانی: در این سامانه به روز ترین تحلیل های جهان به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. اگر تمایل به دانستن تحلیل های بازار نفت و گاز دارید کافی است به سایت بازار نفت و گاز مراجعه کنید.
  3. خبار سیاسی، اقتصادی: برای مشاهده اخبار نفت و گاز کشور و جهان دیگر نیاز نیست هر روز سایت های مختلفی را سر بزنید، به راحتی می توانید با مراجعه به سایت ما تمامی اخبار را به صورت روزانه مطالعه کرده و نظر خود را بیان نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گو شما عزیزان می باشند.
  4. نمودار لحظه ای بازار: به کمک بازار نفت و گاز امکان مشاهده به روز و لحظه ای نمودار های قیمت های نفت و گاز و پتروشیمی را به صورت رایگان دارید.
  5. پادکست های بازار نفت و گاز: یکی از امکانات این سامانه ارائه تمامی اخبار به روز دنیا به صورت پادکست برای افرادی که به شنیدن علاقه مند هستند، می باشد. برای شنیدن اخبار نفت و گاز دیگر نیاز به مطالعه نیست و شما در هر زمان و هر مکان میتوانید از این طریق از اخبار جهان مطلع شوید.

برای مشاهده قیمت های محصولات جهانی شما می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، لینک دین و … از تمامی امکانات این سامانه بهره مند شوید.

خلاصه مطلب

بازار نفت و گاز ایران یک سامانه جامع برای تمامی افراد می باشد که می توانید تمامی اطلاعات، قیمت و  تحلیل های خود را در زمینه نفت و گاز به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. برای ارتباط  با مشاوران ما در مجموعه بازار نفت و گاز از طریق شماره 09337813003 در واتس اپ تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل