راهنمای خرید بهترین کولر گازی 24 هزار اجنرال

شرکت ژاپنی اجنرال یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان سیستم تهویه مطبوع در جهان به شمار می‌رود که از سال 1963 تولید اسپلیت‌های گازی را آغاز کرده و به همین جهت جزو شرکت‌های سابقه‌دار سازنده سیستم تهویه مطبوع محسوب می‌شود. این کمپانی در حال حاضر با تکنولوژی جدید انواع کولرهای گازی را در دو مدل معمولی و اینورتردار تولید و روانه بازار می‌کند.

قطعا کولر گازی 24000 اجنرال را می توان به یکی از پرفروش ترین کولر های گازی در بازار خرید و فروش انواع کولر و اسپلیت اشاره نمود اما در این مقاله قصد داریم به معرفی تخصصی این محصول بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید کولر گازی 24000 اجنرال با مزایا و معایب مصرف آن آشنا شوید.

طراحی ظاهری کولر گازی اجنرال 24 هزار

امروزه توجه زیادی به ظاهر لوازم خانگی برقی می‌شود از این رو شرکت اجنرال در طراحی ظاهری کولر گازی‌های خود از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند که خود این ویژگی‌ها مقاومت محصول را در برابر خوردگی، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا برده است.

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است. پنل داخلی در داخل خانه یا شرکت نصب شده و به همین جهت ظاهر شیک و زیبا آن می‌تواند یک فضای خاص و مدرن را به خانه شما ببخشد به همین منظور این محصول بسیار به روز و زیبا طراحی شده است تا در عین سادگی با هرگونه دکوراسیونی تطابق یابد.

پنل خارجی این محصول نیز در فضای بیرون از ساختمان نصب شده و وظیفه خنک سازی موتور را بر عهده دارد. بدنه کولر گازی از بهترین نوع آلیاژ پلاستیکی بوده که میزان مقاومت را بالاتر می‌برد. این محصول با رده کیفیت A وارد بازار شده و با توجه به زیبایی و ظرافت در طراحی آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

قیمت بهترین کولر گازی اجنرال 24000 بانه

کولر گازی اجنرال 24000 در مقایسه با سایر محصولات هم سطح خود از لحاظ کیفیتی و تغییرات آب و هوایی بسیار خوب عمل کرده و این خود به دلیل تجهیزات به کار رفته پیشرفته و به روز کشور ژاپن است. همچنین این دستگاه سال‌ها به عنوان یکی از بهترین محصولاتی بوده که در زمینه تهویه مطبوع روانه بازار شده است. خرید کولر گازی اجنرال در هر توان و قدرتی می‌تواند بهترین انتخاب برای افراد مختلف باشد. قیمت کولر گازی 24000 اجنرال با توجه به مناسب بودن آن و کیفیت بالا دلیل قانع کننده برای این پیشنهاد است.

ویژگی‌های فنی کولر گازی 24000 اجنرال

کولر گازی اجنرال 24 هزار یکی از مناسب‌ترین محصولات در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی محسوب می‌شوند چرا که این محصول دارای برد الکتریکی اینورتر بوده و به عنوان کم مصرف‌ترین اسپلیت گازی نیز شناخته شده است. در ادامه به بررسی سایر ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت.

برد اینورتر

با وجود برد اینورتر یا همان DC دیگر به هیچ عنوان نگران مصرف بالای برق منزل و یا محل کار خود نباشید. این برد دستور خاموش شدن کمپرسور را نداده و به همین دلیل کمپرسور همیشه به صورت ثابت و بدون مصرف هیچ برقی کار می‌کند و دیگر دستگاه شما نیازی به خاموش شدن ندارد و همین موضوع موجب شده تا کولر گازی 24 هزار اجنرال به عنوان یکی از مناسب‌ترین محصولات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع در دنیا تبدیل شود. برد اینورتر توانسته مصرف برق را تا میزان 73 درصد کاهش دهد و بر محبوبیت آن بیافزاید. به این نوع  از کولر گازی‌ها دی سی اینورتر با مصرف A+++ گفته می‌شود.

فیلترهای نانو

کولر گازی اجنرال 24 هزار دارای فیلترهای ضد باکتری است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با خیال راحت هوای منتشر شده توسط آن را استشمام کنید. در این محصول از فیلترهای یونی، فیلترهای ریزگرد و فیلترهای مختلف آنتی باکتریال استفاده شده است که موجب کاهش انواع آلرژی ناشی از میکروب‌ها می‌شود. با استفاده از این قابلیت که مانع ورود باکتری و ویروس‌ها به داخل ریه‌های شما می‌شود، می‌توانید از اکسیژن سالم‌تری برخوردار شوید.

پرتاب باد چهار جهته

کولر گازی 24000 اجنرال با بکارگیری فن قوی و پرتاب باد چهار جهته در قسمت پنل دستگاه باد را تا 20 متر پرتاب کند. این میزان پرتاب باد فضای بسیار مطلوب و خنکی را برای کاربر ایجاد می‌کند. شایان ذکر است که کثیف بودن فیلتر‌های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی بر کم شدن قدرت پرتاب باد دستگاه تاثیر می‌گذارد پس بهتر است در بازده زمانی مشخص کولر خود را سرویس کنید.

تولید صدای کم

کولر گازی اجنرال 24 هزار با تولید صدایی بسیار کم به میزان 47 دسی‌بل به کولر گازی فوق کم صدا مشهور است. این کولر گازی مانند دیگر محصولات با ظرفیت‌های مختلف اجنرال با نصب محکم خود بر روی دیوار نیز هیچ گونه لرزشی ندارد و این مورد هم در کم صدا بودن دستگاه نقش بسزایی دارد.

گاز مبرد R410A

کولر گازی 24000 اجنرال از گاز R410A بهره برده است. این گاز به دلیل خنک کنندگی سریع و همچنین سازگار بودن با محیط زیست بهترین گاز برای سیستم‌های تهویه مطبوع است. نوع گاز تاثیر بسیار مهمی بر عملکرد کولر داشته که گاز R410A قدرت بسیاری در ارائه هوای با کیفیت و عالی دارد. این گاز کاملا بدون رنگ، بدون بو و همچنین غیرقابل اشتعال بوده که این موارد امنیت استفاده از آن را کاملا تضمین می‌کنند.

حالت‌ها و قابلیت‌های کولر

کولر گازی اجنرال 24 هزار دارای مدهای بسیار خوب و کاربردی از جمله قابلیت جت کول، خواب راحت و توربو است. قابلیت جت کول موجب می‌شود هوای خنک به صورت سریع و یکنواخت داخل محیط پخش شده و فضایی یکنواخت و مطبوع را برای کاربر ایجاد کند.

با انتخاب حالت خواب راحت شما می‌توانید به صورت اتوماتیک هر 20 دقیقه یک درجه به هوای اتاق اضافه و کم کنید و به راحتی بخوابید چون با تغییر ناگهانی دما مواجه نمی‌شوید. در کولر گازی اجنرال 24000 با فعال کردن حالت توربو شما می‌توانید پرتاب باد را تا چندین متر افزایش دهید که این امر موجب گسترش یکنواخت سرما و گرما در محیط می‌شود.

سخن پایانی

کولر گازی اجنرال 24 هزار، جزء ظرفیت های کولر گازی 24000 است و یکی از کم مصرف‌ترین و قدرتمندترین کولرهای موجود در بازار است که علاوه بر این ویژگی‌های ذکر شده و موتور بسیار قوی قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. اگر در مناطق گرم و معتدل زندگی می‌کنید و یا نیاز به یک سیستم تهویه مناسب دارید ما این محصول فوق العاده را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خروج از نسخه موبایل