راهنمای تجهیز باشگاه رزمی

صفر تا صد راه اندازی باشگاه رزمی + قیمت تاتامی

راه اندازی باشگاه رزمی علاوه بر فواید فراوان برای جوانان یک فعالیت زود بازده و مفید اقتصادی به شمار می رود. ورزش های رزمی طرفدارن و علاقمندان زیادی در جامعه ما و مخصوصا در بین جوانان دارند. اگر شما از مربیان ورزشهای رزمی هستید و قصد تاسیس و راه اندازی باشگاه رزمی برای تربیت رزمیکاران دارید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ورزش های رزمی مانند کاراته، تکواندو، کونگ فو، بوکس و … همزمان هم با روح و هم با جسم سرو کار دارند. هدف و فلسفه آرامش روحی ، روانی ، استراحت مغزی و فکری و اعتماد به نفس بوده وشامل دو قسمت « ورزش رزمی نرم و ورزش رزمی سخت » میباشد . برای انجام ورزش های رزمی از هر نوع نیاز به آموزش ها و مهارت های لازم می باشد که برای این کار آموزش های لازم توسط مربی ها و آموزش هایی از راه های دیگر می توان استفاده کرد. ولی برای قدرت بیشتر آموزش ها و پیشرفت سریعتر در این مسیر نیاز به مربی و راهنما می باشد ، در این پروژه قصد داریم صفر تا صد راه اندازی باشگاه رزمی را به شما قدم به قدم نشان دهیم تا با شرایط و ظوابط کار به صورت دقیق و حرفه ای آشنا شوید و از هزینه های این راه مطلع شوید.

مراحل راه اندازی باشگاه رزمی

تاسیس باشگاه ورزش رزمی در صورت اطلاع داشتن از مراحل به راحتی و در زمان نسبتا کوتاهی قابل انجام است. در این مطلب سعی شده تمامی مراحل از گرفتن کارت مربیگری تا خرید کفپوش ها و توضیح داده شود. ( تمامی قیمت ها و محاسبات راه اندازی باشکاه رزمی بر اساس قیمت های مرداد ماه 1401 نوشته شده است)

گام نخست: گرفتن کارت مربیگری

اگر حکم قهرمانی یا لیسانس تربیت بدنی دارید؛ مژدگانی بدهید که راه شما برای گرفتن کارت مربیگری بسیار هموار است. وگرنه برای به دست آوردنش باید زمان و پول صرف کنید. به این صورت که، ابتدا باید به هیئت ورزش های همگانی سری بزنید؛ بعد از ثبت درخواست، در کلاس های تئوری و عملی مربوط شرکت کنید. بعد از این که دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشتید، کارت مربیگری برایتان صادر می شود. مراحل دقیق گرفتن کارت مربیگری در ذکر شده است.

هزینه دریافت کمربند های رزمی از قرار زیر است:

دوره مربیگری درجه 3

شرایط اختصاصی:
• داشتن حداقل 20 سال سن
• موفقیت در آزمون تئوری مربیگری
• موفقیت در آزمون عملی مربیگری انجمن ها و سبک های تحت پوشش فدراسیون
• گواهی نامه فنی مورد نظر(دان 1 و یا مرحله اول فنی سبک)
• داشتن کارت عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی
• داشتن کارت عضویت فدراسیون

دوره مربیگری درجه 2

شرایط اختصاصی

دوره مربیگری درجه 1

شرایط اختصاصی

گام دو : انتخاب مکان باشگاه

برای این موضوع باید در نظر بگیرید که هر نقطه از شهر برای هرکسی در دسترس نیست و تنها در صورتی برای همه دانشجو ها جذاب خواهد شد که امکانات بیشتری در اختیار دانشجو قرار داده شود . هزینه های مکان باشگاه نسبت به ابعاد و منطقه متغییر می باشد
که این مورد بستگی به تعداد دانشجو نیز دارد . ولی در حالت نرمال اندازه یک چهارم یک سالن فوتسال برای انجام ورزش های رزمی گزینه مناسبی می باشد .
هزینه ها به ترتیب
در مناطق پایین شهر هزینه اجاره یک سالن برای امورات رزمی 500 هزار الی 1 ملیون تومان
در مناطق میان شهر هزینه ای بین 1 الی 5 ملیون تومان
و در مناطق بالا نشین علاوه بر دریافت پول پیش و تمامی هزینه های کوچک هزینه 5 میلیون به بالا باید در نظر گرفته شود .

گام سوم : انتخاب همکاران و مربیان باشگاه

در این گام شما باید در مورد پرسنل کارکنان تصمیم بگیرید ، زیرا بدون مربیان ، مدیران ، مشاوران و ماساژ درمانی ، سازماندهی صحیح کسب و کار به سختی امکان پذیر است. فراموش نکنید که هر ماه باید هزینه کار آنها را پرداخت کنید.
هزینه کارکنان باشگاه به صورت توافقی ما بین مدیر باشگاه و کارکنان حساب می شود که بین 3 ملیون الی 10 ملیون تومان بسته به توانایی های فرد کارمند متغییر است . در این میان مربی های خصوصی که به صورت شخصی و خصوصی آموزش هایی را برای دانشجویان برگذار می کنند در آمدی بالای 15 میلیون در ماه را تجربه میکنند.

گام چهار : تبلیغات برای جذب دانشجو

روند تبلیغاتی به شما کمک می کند تا در قسمت های مختلف شهر خود را به دانشجو های جدید و علاقه مندان معرفی و خدمات باشگاه خود را به این افراد اطلاع دهید ، امروزه در دنیای مجازی (اینستاگرام،واتساپ،سایت های تبلیغاتی و…) می توانید با پرداخت هزینه هایی بین 100 هزار الی 5 ملیون خدمات خود را به همگان اطلاع و ارائه دهید.

گام پنجم : تجهیزات و شرایط سالن باشگاه

از آنجایی که صحبت از جذابیت سالن برای دانشجو ها شد باید مواردی را در مورد تجهیزات سالن در نظر گرفت تا شرایط بهتر قابل درک باشد ، در نظر داشته باشید باشگاه های رزمی نیاز به کفپوش های مخصوص این کار را دارد ، برای راحتی دانشجو ها قسمتی مختص تعویض لباس لازم است تا دانشجویان به راحتی بتوانند از آن قسمت استفاده نمایند ،اگر قصد دارید باشگاه خاص و یونیک داشته باشید حتما با دریافت مجوز های لازم یک قسمتی از باشگاه را به بوفه مخصوص با دکوری جذاب و محصولات مناسب و مفید اختصاص دهید تا دانشجو ها از نظر خوردن و آشامیدن داخل بوفه بهره مند شوند ، بوفه ها و کافی شاپ های داخل باشگاه یک منبع درآمد خوب برای هر باشگاه به شمار می آیند.

محاسبه پتانسیل درآمدی باشگاه رزمی

شهری با بیش از 500 هزار نفر جمیعت در نظر بگیرید که میخواهید برای ارائه خدمات ورزشی و رزمی اقدام به راه اندازی باشگاه رزمی نمائید که موارد بهداشتی و کادر مجرب در آن فعال می باشند . این باشگاه ایده تجاری و درآمدزایی محسوب شده و شاکردان مورد نظر افرادی از سنین 5 سال به بالا در نظر گرفته شده است.  خدمات این باشگاه کلاس های آموزشی موقتی و اشتراکی مدت دار می باشد. شهریه این باشگاه به نسبت مناطق شهر متغییر است که شرایط سنی نیز بر این موضوع دخیل است . شروع شهریه ها از 250 هزار تا 1 میلیون حساب می شود .

برای مشاوره درباره تاسیس باشگاه رزمی و خرید تجهیزات باشکاه و ورزش های رزمی با قیمت ارزان و بی واسطه با مشاورین ما از طریق شماره های تماس سایت تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل