معرفی بهترین وکلا در تهران

با مشکلی رو به رو می شویم، به دنبال فردی متخصص هستیم تا آن مشکل را برایمان حل و فصل نماید. با امید به اینکه هزینه و وقتی که صرف می کنیم، منجر به حصول نتیجه ای مطلوب گردد. مهم نیست موضوع چه باشد. خواه ارتباط با سلامتی ما داشته باشد که بسیار مهم است، یا خواه موضوعی مانند تعمیر لوازم و خودرو باشد که از موضوعات روز مره به شمار می رود. حال در نظر بگیرید که با امور حقوقی و کیفری مواجه شده اید که سر رشته ای در آن ندارید و می خواهید جهت احقاق حقوق خود گام بردارید.

خواسته یا ناخواسته ممکن است با چالش‌های حقوقی مختلفی در زندگی روزمره برخورد کنیم. عدم آگاهی ما در مسائل حقوقی می‌تواند منجر به مشکلات بسیار بزرگی در این زمینه شود. مشاوره حقوقی  یکی از راهکارهای اساسی برای برطرف کردن این مشکل است. بدیهی است که به دنبال فردی متخصص بگردید تا بتواند شما را راهنمایی کند تا با صرف هزینه و زمان به صورت منطقی، نتیجه ای مطلوب را بدست آورید. در این مقاله با راهنمایی محمد حاجیلو، بهترین وکیل در تهران برای امور حقوقی و کیفری، به بررسی نقش وکیل، در پرونده های مربوطه می پردازیم. فاکتور هایی که افراد در این جست و جو مد نظر قرار می دهند به صورت کلی از قرار زیر است:

اگر شما نیز به دنبال فردی متخصص هستید، می توانید با مراجعه به سایت حقوقی محمد حاجیلو و همکاران، از راه های ارتباطی ارائه شده، استفاده نمایید.

لزوم مراجعه به وکیل متخصص

چرا در هر حوزه بهتر است به وکیلی مراجعه کنیم که در آن حوزه تخصص دارد؟ برای درک بهتر این قسمت به این مثال توجه کنید. بهترین وکیل کیفری، تحصیلات و تجربه کاری خود را منحصر به مباحث جزایی می کند و در آن زمینه بسیار با تجربه و با مهارت اقدام می نماید ، این امر نه تنها حفظ حقوق موکل را بیشتر تضمین میکند، بلکه قاضی دادگاه را نیز در بررسی دقیق پرونده و اجرای عدالت یاری می نماید.

یا بهترین وکیل ملکی، وکیل متخصص در امور مربوط به دعاوی ملکی است. در واقع وکیل ملکی در تهران گرچه دارای تخصص، دانش و تسلط کافی برای اقامه دعوا و دفاع در تمامی زمینه‌های وکالت می باشد، اما در زمینه حقوق املاک و اراضی مطالعه، تجربه و تخصص دارد و در دعاوی ملکی فعالیت تخصصی دارد.

او در پرونده‌های ملکی با بهره‌ گیری از دانش حقوقی و تجربه خود، بهترین راهکارها، نوع دادخواست، شکایات و اقدامات قانونی را شناسایی کرده و به دفاع از حقوق موکل خود می‌پردازد. پس نتیجه می گیریم که در هر بحث باید به بهترین وکیل در تهران که متخصص آن حوزه می باشد، مراجعه کنیم. کاری را که وکیل کیفری انجام می دهد، از وکیل متخصص در امور خانواده یا دیگر حوزه ها بر نمی آیدو یا اگر انجام شود کامل و جامع نخواهد بود.

امور حقوقی و کیفری

پرونده ها به دو دسته کلی حقوقی و کیفری تقسیم می گردند. وکیل با توجه به آنکه سابقا، در کدام حوزه مشغول به فعالیت بوده است، متخصص به شمار می رود. امور حقوقی و کیفری را به شرح زیر بشناسید:

نا گفته نماند که امور حقوقی می توانند در بعضی موارد جنبه کیفری بر خود بگیرند. به عنوان مثال، بهترین وکیل ملکی در تهران در ارتباط با طرح دعاوی ملکی که عمدتا در دسته امور حقوقی قرار دارد اذعان میدارد که:

دعاوی ملکی از پیچدگی و ظرافت خاصی برخوردارند. چیزی که در این دعاوی بسیار اهمیت دارد عنوان طرح دعواست. باید تشخیص دهید دعوایی که به واسطه طرح آن به دنبال احقاق حقوق موکل خود هستید، چه عنوانی دارد. زیرا طرح دعوا با عنوان غلط، شانس طرح دوباره را از شما می گیرد و بدین ترتیب حق موکل ضایع می گردد.

بهترین وکیل در تهران برای امور کیفری

امور کیفری از امور سرنوشت ساز است. بهترین وکیل کیفری در تهران و شهرستان ها به دلیل حساست موضوع، مهمترین نقش را در این امور ایفا می کند. چرا که وی باید با در نظر گرفتن جایگاه موکل اعم از شاکی و متهم عمل نماید. یعنی یا باید به احقاق حقوق موکل بکوشد و از ضایع شدن حق وی جلوگیری نماید. یا اگر موکلش متهم است، جهت اثبات بی گناهی وی بکوشد و در صورت آنکه بداند موکلش متهم است و واقعا مرتکب جرمی گشته، در دفاعیاتش همواره بر آن باشد تا مجازات انتسابی، شایسته وی باشد. نه کمتر و نه بیشتر. از امور کیفری می توان به امور زیر اشاره کرد. اعم از:

بهترین وکیل در تهران برای امور حقوقی

وکیل  حقوقی از سوی موکل، مامور به انجام فعالیت های حقوقی در مراجع قضایی و یا مراجع غیر فضایی برای اهداف و حقوق می شود و نماینده و مستشار او در این مراجع شناخته می شود. طبق قانون مدنی هر اقدامی از سوی وکیل متوجه موکل خود است. در نتیجه وظیفه ای که بر عهده وکیل حقوقی است بسیار مهم و سنگین است. چه بسا بسیاری از حقوق مردم نادیده گرفته می شود، فقط به علت اینکه وکیل او در بیان اظهارات و یا در مقام مدافع عملکرد خوبی  نداشته است.

مشاوره تخصصی با بهترین وکیل در تهران

در مشاوره با وکیل باید بدانید که وکیل خوب باید مهارت‌هایی را پیش از دادگاه و یا حین دادگاه در پیش بگیرد. زیرا که با مهارت‌ها احتمال پیروزی حاصل می‌شود. وکیل باید مهارت‌های مصاحبه با موکل و جمع بندی مدارک و دلایل به نفع موکل و تحلیل مسائل حقوقی را دانسته باشد، آمادگی‌های مربوط به شروع پرونده را فرا گرفته باشد، مرحله پایانی نوبت آن است که این مهارت‌ها را در میدان نبرد دادگاه نشان دهد. دیگر عوامل برای انتخاب وکیل متخصص عبارت است از:

اگر به دنبال مشاوره تخصصی هستید، سایت حقوقی محمد حاجیلو و همکاران می کوشد، تا با ارائه خدمات تخصصی، جهت احقاق حقوق مراجعین بکوشد.

تلفن و آدرس وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری

در این بخش به منظور سخن پایانی تلفن و آدرس بهترین وکیل در تهران را به منظور ارائه مشاوره تخصصی به کاربران قرار می دهیم. برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با یکی از بهترین وکلا در تهران در امور حقوقی و کیفری، می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان مصدق شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک ۳۸ ، واحد ۲

در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل اعم از نوشتن شکواییه و تنظیم شکایت نامه به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۲۷۵۵۸۸ و ۲۸۴۲۵۶۸۸-۰۲۱

خروج از نسخه موبایل